Agnieszka Skowronek
Specjalista ds. obsługi Klientów Strategicznych
Gdańsk,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
• koordynowanie rozwiązań problemów w odpowiedzi na zgłoszenia, zapytania i zażalenia klientów,
• wsparcie pracowników obsługi klienta i sprzedaży w kontaktach z klientami,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• przygotowywanie umów, porozumień i innych dokumentów dotyczących bieżącej obsługi klienta,
• ewidencja wydarzeń dotyczących klientów w systemie informatycznym,
• tworzenie zestawień i analiz dotyczących sprzedaży.
• wsparcie pracowników obsługi klienta i sprzedaży w kontaktach z klientami,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• przygotowywanie umów, porozumień i innych dokumentów dotyczących bieżącej obsługi klienta,
• ewidencja wydarzeń dotyczących klientów w systemie informatycznym,
• tworzenie zestawień i analiz dotyczących sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.