Agnieszka Skowronek

Agnieszka Skowronek

Specjalista ds. obsługi Klientów Strategicznych
Gdańsk, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
• koordynowanie rozwiązań problemów w odpowiedzi na zgłoszenia, zapytania i zażalenia klientów,
• wsparcie pracowników obsługi klienta i sprzedaży w kontaktach z klientami,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• przygotowywanie umów, porozumień i innych dokumentów dotyczących bieżącej obsługi klienta,
• ewidencja wydarzeń dotyczących klientów w systemie informatycznym,
• tworzenie zestawień i analiz dotyczących sprzedaży.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, specjalność: Inwestycje i Nieruchomości, licencjackie
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe
Studium Finansów

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.