Umiejętności
B2B
Zarządzanie Marką
CRM
Digital Marketing
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Architektura informacji
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
Negocjacje
Reklama online
Online Campaign Management
Marketing internetowy
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Scrum
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Start-upy
Planowanie strategiczne
Strategia
UX Design
ATL
Remarketing
Axure RP Pro
BTL
Reklama TV
Balsamiq Mockups
Zarządzanie Marketingiem i Komunikacją Marketingową
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
Reorganizacja i optymalizacja długoterminowej strategii marketingowej i strategii rozwoju
wszystkich produktów Grupy w sektorach: finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja (wzrost
pozyskanych leadów sprzedażowych o ponad 900% w skali miesiąca, bez wzrostu wydatków)
Realizacja strategii marketingowej w obszarach performance, brand: SEM, SEO, TV, Display
(przeprowadzenie pierwszej kampanii telewizyjnej dla porównywarki finansowe w Polsce)
Reorganizacja i zarządzanie 11 osobowym działem Marketingu i Rozwoju Serwisów
Internetowych: eksperci marketingu, managerowie marketingu, project managerowie,
graficy, ux designerzy, product managerowie, content managerowie. Zarządzanie talentami,
celami, priorytetami.
Działania akwizycyjne: zakup największego polskiego portalu GSM: Telepolis.pl
Zarządzanie wszystkimi istniejącymi produktami Grupy m.in: Comperia.pl, Banki.pl,
Telepolis.pl
Tworzenie koncepcji i zarządzanie procesem powstania nowych marek i produktów m.in:
platforma lojalnościowa https://fast50club.pl/club projekt kontentowo PRowy
http://www.comperia.pl/analytics , aktywna platforma społecznościowa
http://www.comperia.pl/forum , nowa sekcja video finanse
http://www.comperia.pl/filmy.html , nowe porównywarki
http://www.comperia.pl/porownywarka-gsm ,
http://www.comperia.pl/kredyty_gotowkowe , porównywarka GSM na telepolis.pl
http://www.telepolis.pl/porownywarka-gsm,12,1,0.html , projekt video Witek Nadaje na
telepolis.pl http://www.telepolis.tv/category.php?id=8
Reorganizacja i optymalizacja Call Center oraz budowa infolinii „porównamy za Ciebie”
Wdrożenie i zarządzanie strategicznymi partnerstwami m.in Onet, Grupa WP, Grupa Allegro
Budowa wewnętrznego systemu marketingowo analitycznego do automatyzacji komunikacji
z klientami „Big Data”
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Aktywne wsparcie departmentu sprzedaży (spotkania, prezentacje, projekty)
wszystkich produktów Grupy w sektorach: finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja (wzrost
pozyskanych leadów sprzedażowych o ponad 900% w skali miesiąca, bez wzrostu wydatków)
Realizacja strategii marketingowej w obszarach performance, brand: SEM, SEO, TV, Display
(przeprowadzenie pierwszej kampanii telewizyjnej dla porównywarki finansowe w Polsce)
Reorganizacja i zarządzanie 11 osobowym działem Marketingu i Rozwoju Serwisów
Internetowych: eksperci marketingu, managerowie marketingu, project managerowie,
graficy, ux designerzy, product managerowie, content managerowie. Zarządzanie talentami,
celami, priorytetami.
Działania akwizycyjne: zakup największego polskiego portalu GSM: Telepolis.pl
Zarządzanie wszystkimi istniejącymi produktami Grupy m.in: Comperia.pl, Banki.pl,
Telepolis.pl
Tworzenie koncepcji i zarządzanie procesem powstania nowych marek i produktów m.in:
platforma lojalnościowa https://fast50club.pl/club projekt kontentowo PRowy
http://www.comperia.pl/analytics , aktywna platforma społecznościowa
http://www.comperia.pl/forum , nowa sekcja video finanse
http://www.comperia.pl/filmy.html , nowe porównywarki
http://www.comperia.pl/porownywarka-gsm ,
http://www.comperia.pl/kredyty_gotowkowe , porównywarka GSM na telepolis.pl
http://www.telepolis.pl/porownywarka-gsm,12,1,0.html , projekt video Witek Nadaje na
telepolis.pl http://www.telepolis.tv/category.php?id=8
Reorganizacja i optymalizacja Call Center oraz budowa infolinii „porównamy za Ciebie”
Wdrożenie i zarządzanie strategicznymi partnerstwami m.in Onet, Grupa WP, Grupa Allegro
Budowa wewnętrznego systemu marketingowo analitycznego do automatyzacji komunikacji
z klientami „Big Data”
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
Aktywne wsparcie departmentu sprzedaży (spotkania, prezentacje, projekty)
Dyrektor Zarządzający
* Budowa lojalnościowego portalu społecznościowego ze zniżkami dla mieszkańców Warszawy
* Analizy sprzedażowe
* Prezentacje sprzedażowe
* Planowanie mediów i promocji: outdoor, sem, display, video
* Bezpośrednie wsparcie sprzedaży Field: 30 doradców, oraz Tele 200 doradców
* Pozyskiwanie strategicznych partnerstw
* Planowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych
* Wdrażanie w 8 regionach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, 3miasto, Lublin, Łódź, Śląsk
* Prowadzenie działań social media
* Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i marketingowe przed zarządem
* Analizy sprzedażowe
* Prezentacje sprzedażowe
* Planowanie mediów i promocji: outdoor, sem, display, video
* Bezpośrednie wsparcie sprzedaży Field: 30 doradców, oraz Tele 200 doradców
* Pozyskiwanie strategicznych partnerstw
* Planowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych
* Wdrażanie w 8 regionach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, 3miasto, Lublin, Łódź, Śląsk
* Prowadzenie działań social media
* Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i marketingowe przed zarządem
współpracownik
wystawiono
Z Adamem pracowaliśmy przy projekcie warslove.pl . Współpraca z Adamem była prawdziwą przyjemnością. Adam jest zmotywowanym, dbającym o detale, dobrze wykształconym i lojalnym strategiem posiadającym umiejętność podejmowania dobrych, czasami śmiałych decyzji. Doświadczony i wspaniały. Niezależny, ambitny, innowacyjny i ostrożny perfekcjonista. Bardzo pozytywnie nastawiony do pracy. Zawsze pracuje zgodnie z najlepszymi wytycznymi branży. Adam zawsze zachowuje bardzo dobre relacje z współpracownikami i klientami. Praca z Adamem do prawdziwa przyjemność i zaszczyt. Poza tym jest życzliwym, otwartym , pełnym humoru , " temperamentnym" człowiekiem.
Brand Manager/ Kierownik ds. Rozwoju Serwisów Internetowych
* Przygotowanie i wdrażanie strategii
* Zarządzanie budżetami
* Zarządzanie projektami
* Wdrażanie i prowadzenie brandów
* Wdrażanie i prowadzenie produktów web, mobile
* Zarządzanie ofertą
* Zarządzanie działaniami reklamowymi: tv, radio, online, outdoor, print
* Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
* Działania afiliacyjne
* Wdrażanie produktów do sprzedaży i wsparcie sprzedaży w 13 regionach - sprzedaż Field i Tele
* Bezpośrednia odpowiedzialność i reprezentowanie serwisów pkt.pl przed European Directories SA
* Zarządzanie budżetami
* Zarządzanie projektami
* Wdrażanie i prowadzenie brandów
* Wdrażanie i prowadzenie produktów web, mobile
* Zarządzanie ofertą
* Zarządzanie działaniami reklamowymi: tv, radio, online, outdoor, print
* Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
* Działania afiliacyjne
* Wdrażanie produktów do sprzedaży i wsparcie sprzedaży w 13 regionach - sprzedaż Field i Tele
* Bezpośrednia odpowiedzialność i reprezentowanie serwisów pkt.pl przed European Directories SA
wystawiono
Określenie jakie najbardziej pasuje do Adama to "kopalnia pomysłów" i to dobrych pomysłów. Adam w pkt.pl wdrożył wiele ciekawych pomysłów, a jako potencjalne projekty przedstawił jeszcze więcej. Każdy jego pomysł opiera się oprócz doskonałego wyczucia rynku na wiedzy, głębokiej analizie i dokładnej kalkulacji potencjalnych przychodów. Adam doskonale radzi sobie z prowadzeniem złożonych projektów pod presją czasu, a także ze sprzedażą wdrożonych produktów. Jeżeli możliwe jest skrzyżowanie doskonałego marketingowca ze skutecznym sprzedawcą to Adam jest taką osobą. Szczerze polecam.
Business Development Director
* Rozwój serwisów grupy INFOR PL m.in wieszjak.pl, gotujmy.pl, prawnik.pl
* Stworzenie i prowadzenie moto.wieszjak.pl, video.wieszjak.pl
* Dostarczanie rozwiązań m.in z zakresu UX, SEM
* Projektowanie przeglądarkowych gier społecznościowych dla wieszjak.pl
* Działania akwizycyjne m.in www.commed.pl
* Rekrutacja redakcji wewnętrznej i współpracowników zewnętrznych - autorzy
* Poboczne projekty m.in: wdrażanie CRM do działu sprzedaży; wdrażanie poczty email dla użytkowników wieszjak.pl i prawnik.pl; wdrażanie google search na portale grupy.
* Stworzenie i prowadzenie moto.wieszjak.pl, video.wieszjak.pl
* Dostarczanie rozwiązań m.in z zakresu UX, SEM
* Projektowanie przeglądarkowych gier społecznościowych dla wieszjak.pl
* Działania akwizycyjne m.in www.commed.pl
* Rekrutacja redakcji wewnętrznej i współpracowników zewnętrznych - autorzy
* Poboczne projekty m.in: wdrażanie CRM do działu sprzedaży; wdrażanie poczty email dla użytkowników wieszjak.pl i prawnik.pl; wdrażanie google search na portale grupy.
wystawiono
"Współpraca z Adamem zawsze przebiegała sprawnie i skutecznie. Jest on osobą rozumiejącą potrzeby marketingu i sprzedaży, łącząc je i płynnie znajdując rozwiązania. Adam nie tylko opracowywał koncepcje, projektował architekturę informacji i wdrażał nowe serwisy wieszjak.pl, ale również przedstawiał wiele innowacyjnych i ciekawych projektów m.in łączących aplikacje/gry przeglądarkowe z katalogami produktów. Dla swoich projektów budował ciekawe modele sprzedażowe, chętnie prezentując je kluczowym klientom, tym samym wzbudzając ich zainteresowanie. Adam zajmował się również akwizycjami niezależnych portali internetowych, z sukcesem wyszukując i wdrażając kolejne podmioty do grupy. Serdecznie polecam współpracę z Adamem. "
Dyrektor Zarządzający
* Stworzenie i prowadzenie systemu sprzedaży leadów online
* Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju i sprzedaży
* Zarządzanie projektami
* Budowanie nowych produktów i ofert
* Kompleksowe zarządzanie spółką: marketing; sprzedaż; finanse; IT; pracownicy
* Pozyskiwanie kluczowych klientów
* Negocjowanie umów
* Prezentacje sprzedażowe
* Klienci m.in: LOTOS, PKP, Vattenfall, McCain, Develey, Żywiec, Mostostal, EFL, Linde, JCB, Containex .
* Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju i sprzedaży
* Zarządzanie projektami
* Budowanie nowych produktów i ofert
* Kompleksowe zarządzanie spółką: marketing; sprzedaż; finanse; IT; pracownicy
* Pozyskiwanie kluczowych klientów
* Negocjowanie umów
* Prezentacje sprzedażowe
* Klienci m.in: LOTOS, PKP, Vattenfall, McCain, Develey, Żywiec, Mostostal, EFL, Linde, JCB, Containex .
Manager działu Nowe Technologie
* Stworzenie i prowadzanie nowego działu New Business - Nowe Technologie ;
* Projektowanie i prowadzenie serwisów, portali i sklepów internetowych ;
* Projektowanie systemów do m.in zarządzania sprzedażą, finansami CRM, ERP ;
* User Experience: Badania użyteczności, projektowanie makiet pod seriwsy;
* Zarządzanie zespołami: PM's, IT (design i developing), Redakcja, Sprzedaż , SEM
* Budowanie strategii dla tworzonych serwisów, tworzenie i testowanie produktów ;
* Rekrutacja zespołów: Graficy, Programiści, Sprzedawcy. Szkolenia, coachingi ;
* Badania rynku, research światowej branży online na potrzeby projektów.
* Projektowanie i prowadzenie serwisów, portali i sklepów internetowych ;
* Projektowanie systemów do m.in zarządzania sprzedażą, finansami CRM, ERP ;
* User Experience: Badania użyteczności, projektowanie makiet pod seriwsy;
* Zarządzanie zespołami: PM's, IT (design i developing), Redakcja, Sprzedaż , SEM
* Budowanie strategii dla tworzonych serwisów, tworzenie i testowanie produktów ;
* Rekrutacja zespołów: Graficy, Programiści, Sprzedawcy. Szkolenia, coachingi ;
* Badania rynku, research światowej branży online na potrzeby projektów.
Product Manager "PHP Solutions" , "Hakin9 magazine"
* Zarządzanie procesem wydawniczym dwóch magazynów IT:Hakin9,PHP Solutions
* Zarządzanie działami w ramach projektów: Redakcja, Dtp, IT, Design, Sprzedaż
* Opracowywanie strategii rozwoju projektu, research rynku polskiego i zachodniego
* Pozyskiwanie autorów ze świata PHP Development i IT Security; przygotowanie DVD
* Reprezentowanie wydawnictwa na konferencjach, targach branży IT, spotkaniach
* Prowadzenie procesu rekrutacyjnego, szkolenia nowych pracowników, coachingi
* Klienci m.in: Siemens, Sun Microsystems, D-LINK,G Data, ZyXEL, MKS, ArcaBit ...
* Zarządzanie działami w ramach projektów: Redakcja, Dtp, IT, Design, Sprzedaż
* Opracowywanie strategii rozwoju projektu, research rynku polskiego i zachodniego
* Pozyskiwanie autorów ze świata PHP Development i IT Security; przygotowanie DVD
* Reprezentowanie wydawnictwa na konferencjach, targach branży IT, spotkaniach
* Prowadzenie procesu rekrutacyjnego, szkolenia nowych pracowników, coachingi
* Klienci m.in: Siemens, Sun Microsystems, D-LINK,G Data, ZyXEL, MKS, ArcaBit ...
Szkolenia i kursy
SEO; Google AdWords; Google Analytics; Google Website Optimizer; Web Usability
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Internet: social media, nowe technologie ; Podróże: Tajlandia, Filipiny, Indonezja, Malezja, Wietnam - ogólnie Azja Płd. Wsch.; Nurkowanie; Komponowanie muzyki: gitara, pianino; Gotowanie; Książki: Peter F. Drucker, Robert Ludlum, Alistair MacLean, Stephen King, Lian Hearn, Alex Kava
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.