Adam Urbanowski

Looking for a new venture in media industry.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

TVN Turbo
Programming & Development Manager
Selekcja programów zagranicznych dla kanałów TVN Turbo, Discovery Channel, DTX, Discovery Historia, koordynacja procesu licencyjnego, dostarczenia materiałów i ich opracowania językowego, nadzór nad rozliczeniami wynikającymi z licencji.
Udział w promocji programów licencyjnych: dostarczanie materiałów graficznych, tworzenie tekstów do promocji online i opisów EPG, współpraca z montażystami przy tworzeniu filmowych materiałów promocyjnych.
Udział w targach branżowych: MIPCOM MIPTV, MIPDOC w celu poznania nowej oferty dystrybutorów, negocjacji biznesowych i tworzeniu długofalowych relacji z czołowymi dystrybutorami kontentu telewizyjnego
Tworzenie miesięcznych ramówek kanału Discovery Historia (w IBMS).
TVN Warner Bros. Discovery
Senior Acquisition Executive
Do moich zadań należało wspomaganie kanałów grupy TVN, ze szczególnym naciskiem na kanały tematyczne, w wyborze programów oraz zakup licencji na ich emisję telewizyjną od dystrybutorów zagranicznych i krajowych dla wszystkich anten TVN, w tym negocjowanie cen oraz warunków i zapisów umów, analizy efektywności zakupów, udział w targach branżowych oraz nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z dystrybutorami kontentu telewizyjnego.
Do moich zadań należała także wstępna selekcja programów nabywanych dla kanałów TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC, TVN Meteo oraz TTV oraz doradzanie szefom kanałów przy podejmowaniu ostatecznych decyzji.
Dodatkowo wspomagałem TVN Turbo przy decyzjach programowych dotyczących wyboru właściwych pasm dla zakupionych programów w ramówce kanału, tłumaczeniu tytułów programów i analizowaniu ich oglądalności.
W ramach moich obowiązków współpracowałem także z serwisem TVN Player przy doborze programów i zakupach licencyjnych dla serwisu VOD.
TVP
Acquisition Executive
Do moich zadań należał zakup licencji na emisję telewizyjną programów od wytwórni filmowych – MGM, Warner Bros., 20th Century Fox, Paramount Pictures oraz od innych liczących się firm sektora filmowego z rynku północnoamerykańskiego.
W zakresie moich obowiązków znajdowało się m.in. negocjowanie cen oraz warunków umów, nadzorowanie terminowego dokonywania płatności, sprowadzanie materiałów filmowych oraz propozycji programowych, analizy efektywności zakupów, zlecanie rozliczeń i płatności za licencji telewizyjne, współpraca z antenami (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Polonia, TV Belsat), udział w targach telewizyjnych.

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa
Logo
Animacja kultury, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zakupy
Usługi profesjonalne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie