Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Kluczowych Klientów
> Odpowiedzialność za prowadzenie i planowanie dystrybucji w kanale Modern Trade/C&C/PETROL
> Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu sprzedażowego
> Budowanie pozytywnego wizerunku produktów firmy, dbanie o dostępność i rozpoznawalność marki
> Monitoring i analiza rynku pod kątem potrzeb konsumentów oraz budowanie przewagi konkurencyjnej
> Planowanie i wdrażanie długofalowych programów strategii marketingowej i inwestycyjnej
> Wdrażanie nowych projektów lokalnych nadzorowanie budżetu, kontrola kosztów i wyników finansowych
> Przygotowywanie i prowadzenie spotkań, prezentacji i negocjacji handlowych
> Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz coachingów, podnoszenia kompetencji i rozwoju pracowników
> Budowanie profesjonalnych, długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
> Planowanie i wdrażanie projektów rozwojowych firmy, zarządzanie i planowanie zadań i obowiązków
Teren - województwo dolnośląskie
> Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu sprzedażowego
> Budowanie pozytywnego wizerunku produktów firmy, dbanie o dostępność i rozpoznawalność marki
> Monitoring i analiza rynku pod kątem potrzeb konsumentów oraz budowanie przewagi konkurencyjnej
> Planowanie i wdrażanie długofalowych programów strategii marketingowej i inwestycyjnej
> Wdrażanie nowych projektów lokalnych nadzorowanie budżetu, kontrola kosztów i wyników finansowych
> Przygotowywanie i prowadzenie spotkań, prezentacji i negocjacji handlowych
> Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz coachingów, podnoszenia kompetencji i rozwoju pracowników
> Budowanie profesjonalnych, długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
> Planowanie i wdrażanie projektów rozwojowych firmy, zarządzanie i planowanie zadań i obowiązków
Teren - województwo dolnośląskie
Specjalista d/s rozwoju kluczowych klientów
zakres obowiązków :
-analiza potrzeb klientów, dobór rozwiązań, doradztwo dla klienta oraz nadzór nad realizacją kontraktów i ustaleń z klientami
-prowadzenie działań lokalnych w ramach przydzielonego budżetu i strategii klienta, optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych.
-budowanie długofalowych relacji biznesowych, spotkania oraz negocjacje biznesowe z klientami
-analiza rynku, aktywności konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju klienta
-stały nadzór nad pracą podległych merchendiserów
-realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych ,
Obsługa Kluczowych Klientów Rejon Wrocław - Sieci Tesco , Carrefour,Kaufland, Alma , Piotr i Paweł , Makro)
-analiza potrzeb klientów, dobór rozwiązań, doradztwo dla klienta oraz nadzór nad realizacją kontraktów i ustaleń z klientami
-prowadzenie działań lokalnych w ramach przydzielonego budżetu i strategii klienta, optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych.
-budowanie długofalowych relacji biznesowych, spotkania oraz negocjacje biznesowe z klientami
-analiza rynku, aktywności konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju klienta
-stały nadzór nad pracą podległych merchendiserów
-realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych ,
Obsługa Kluczowych Klientów Rejon Wrocław - Sieci Tesco , Carrefour,Kaufland, Alma , Piotr i Paweł , Makro)
Specjalista ds. rozwoju klientów HoReCa
-pozyskiwanie klientów z segmentu HoReCa
-przygotowywanie ofert handlowych
-negocjowanie kontraktów
-obsługa realizacji zamówień
-prowadzenie szkoleń produktowych dla Klientów
-współpraca z Agencjami Reklamowym
-realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
Odpowiedzialność za drugi najważniejszy rejon we Wrocławiu (galerie Renoma , Arkady i Sky Tower, Dworzec PKP)
Największe sukcesy:
- Lider projektu Warm Space QES (wprowadzenie nowej
procedury dostarczanie sprzętu nie chłodzącego na rynek2011)
- Lider Projektu Euro 2012
Prowadzenie zespołu składającego się z 25 handlowców - ustalanie celów , kontrolowanie , raportowanie , motywowanie
Celem projektu było wprowadzenie obowiązujących strategii firmy w wyznaczonych punktach rynku detal oraz Horeca
- Wybrany jako jeden z 15 pracowników CCHBC do programu
rozwijającego Liderów GO UP zakończenie 18 maj 2012
-przygotowywanie ofert handlowych
-negocjowanie kontraktów
-obsługa realizacji zamówień
-prowadzenie szkoleń produktowych dla Klientów
-współpraca z Agencjami Reklamowym
-realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
Odpowiedzialność za drugi najważniejszy rejon we Wrocławiu (galerie Renoma , Arkady i Sky Tower, Dworzec PKP)
Największe sukcesy:
- Lider projektu Warm Space QES (wprowadzenie nowej
procedury dostarczanie sprzętu nie chłodzącego na rynek2011)
- Lider Projektu Euro 2012
Prowadzenie zespołu składającego się z 25 handlowców - ustalanie celów , kontrolowanie , raportowanie , motywowanie
Celem projektu było wprowadzenie obowiązujących strategii firmy w wyznaczonych punktach rynku detal oraz Horeca
- Wybrany jako jeden z 15 pracowników CCHBC do programu
rozwijającego Liderów GO UP zakończenie 18 maj 2012
Kierownik ochrony
Agencja ochrony Refleks
kierowanie grupą około 100 pracowników ochrony, sporządzanie planów ochrony, pozyskiwanie nowych klientów , szkolenia i kontrole pracowników ochrony
Największe sukcesy:
- Współodpowiedzialny za otwarcie oddziałów firmy w Łodzi, Koszalinie, Sosnowcu, Poznaniu
- Przygotowanie planów ochrony na budynki Zus w Poznaniu
Największe sukcesy:
- Współodpowiedzialny za otwarcie oddziałów firmy w Łodzi, Koszalinie, Sosnowcu, Poznaniu
- Przygotowanie planów ochrony na budynki Zus w Poznaniu
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Paintball , Piłka nożna , Film , Sztuki Walki ,
Grupy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)