Umiejętności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds Kluczowych Klientów / Area Key Acount Manager, Sony Europe Limited
Sony Europe Limited
Zarządzanie halami Media Saturn Holding w regionie południowo-zachodnim:
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju klienta
- Długoterminowe planowanie, forecastowanie sprzedaży
- Negocjacje i egzekucja kontraktów z klientami
- Ustalanie promocji, oraz akcji odsprzedażowych
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Budowanie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami firmy
- Zarządzanie budżetami
- Zarządzanie zespołem Dedykowanych Sprzedawców Sony - rekrutacja, nadzór, wyznaczanie celów biznesowych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju klienta
- Długoterminowe planowanie, forecastowanie sprzedaży
- Negocjacje i egzekucja kontraktów z klientami
- Ustalanie promocji, oraz akcji odsprzedażowych
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Budowanie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami firmy
- Zarządzanie budżetami
- Zarządzanie zespołem Dedykowanych Sprzedawców Sony - rekrutacja, nadzór, wyznaczanie celów biznesowych
- Monitorowanie działań konkurencji
Specjalista ds. rozwoju Kluczowych Klientów
- Analiza potrzeb klientów, dobór rozwiązań, doradztwo dla klienta oraz nadzór nad realizacją kontraktów i ustaleń z klientami
- Prowadzenie działań lokalnych w ramach przydzielonego budżetu i strategii klienta, optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
- Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych, spotkania oraz negocjacje biznesowe z klientami
- Analiza rynku, aktywności konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju klienta
- Stały nadzór nad pracą podległych merchendiserów
- Prowadzenie działań lokalnych w ramach przydzielonego budżetu i strategii klienta, optymalizacja zwrotu z inwestycji handlowych
- Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych, spotkania oraz negocjacje biznesowe z klientami
- Analiza rynku, aktywności konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju klienta
- Stały nadzór nad pracą podległych merchendiserów
Szkolenia i kursy
-Techniki sprzedaży,
- Negocjacje,
- Metody skutecznego działania
- Inteligencja emocjonalna
- Perswazja w sprzedaży
- Inne
- Negocjacje,
- Metody skutecznego działania
- Inteligencja emocjonalna
- Perswazja w sprzedaży
- Inne
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- piłka nożna,
- snowboard,
- nowe technologie
- snowboard,
- nowe technologie
Inne
- obsługa komputera: pakiet Office, Lotus Notes,Margin Minder, SAP, iScala
- prawo jazdy kat. B
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe