Umiejętności
FMCG
Microsoft Office
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
negocjacje handlowe
Zarządzanie klientami
Negocjacje z klientami
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds Rozwoju Klientów Kluczowych
• Budowanie i rozwój relacji handlowych z kluczowymi klientami sieciowymi na poziomie central zakupowych i działów operacyjnych
• Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, odpowiedzialność za wynik finansowy sprzedaży
• Realizacja założeń firmy w zakresie wprowadzenia nowych produktów na rynek i optymalizacji portfela produktowego
• Opracowanie i wdrożenie promocji i działań pro-sprzedażowych, realizujących strategię firmy, jak również koordynowanie zamówień oraz procesu logistyki
• Monitorowanie rynku, obserwacja branży i dynamiki
• Realizacja budżetów wsparcia sprzedaży
• Prowadzenie działań promocyjnych z klientami na poziomie ogólnopolskim
• Aktywne uczestnictwo w planowaniu budżetu
• Współpraca z innymi działami w firmie m.in. marketingu, zarządzania kategorią, analiz i badań, innowacji produktowych
• Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzedażowego
• Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, odpowiedzialność za wynik finansowy sprzedaży
• Realizacja założeń firmy w zakresie wprowadzenia nowych produktów na rynek i optymalizacji portfela produktowego
• Opracowanie i wdrożenie promocji i działań pro-sprzedażowych, realizujących strategię firmy, jak również koordynowanie zamówień oraz procesu logistyki
• Monitorowanie rynku, obserwacja branży i dynamiki
• Realizacja budżetów wsparcia sprzedaży
• Prowadzenie działań promocyjnych z klientami na poziomie ogólnopolskim
• Aktywne uczestnictwo w planowaniu budżetu
• Współpraca z innymi działami w firmie m.in. marketingu, zarządzania kategorią, analiz i badań, innowacji produktowych
• Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzedażowego
MŁODSZY KIEROWNIK DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW, KIEROWNIK OBSZARU SPRZEDAŻY DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
• Odpowiedzialność za realizację zaplanowanych wyników na podległym regionie
• Zarządzanie i organizacja pracy zespołów sprzedażowych (ok. 10 os.)
• Negocjacje warunków umów oraz współpracy operacyjnej z klientami
• Przygotowywanie oraz realizację założonych budżetów sprzedaży
• Kompleksowy nadzór nad bieżącymi zamówieniami
• Monitoring danych rynkowych dotyczących konkurencji oraz aktualnych i potencjalnych klientów
• Szkolenie i rozwój merchandiserów
• Udział w targach oraz prezentację oferty produktowej firmy wśród partnerów
• Zapewnienie najwyższej jakości serwisu świadczonego dla obsługiwanych klientów
• Sporządzanie okresowych raportów oraz analiz na potrzeby siedziby firmy
• Zarządzanie i organizacja pracy zespołów sprzedażowych (ok. 10 os.)
• Negocjacje warunków umów oraz współpracy operacyjnej z klientami
• Przygotowywanie oraz realizację założonych budżetów sprzedaży
• Kompleksowy nadzór nad bieżącymi zamówieniami
• Monitoring danych rynkowych dotyczących konkurencji oraz aktualnych i potencjalnych klientów
• Szkolenie i rozwój merchandiserów
• Udział w targach oraz prezentację oferty produktowej firmy wśród partnerów
• Zapewnienie najwyższej jakości serwisu świadczonego dla obsługiwanych klientów
• Sporządzanie okresowych raportów oraz analiz na potrzeby siedziby firmy
STARSZY / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
• Rozwijanie i utrzymanie silnych więzi z klientami firmy
• Zapewniania wysokiej jakości obsługi oraz współpracy z kontrahentami
• Wdrażanie strategii i polityki sprzedażowej firmy
• Analizowanie działań konkurencji
• Kontrola kosztów oraz ich minimalizacja
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji handlowej
• Raportowanie do przełożonych
• Zapewniania wysokiej jakości obsługi oraz współpracy z kontrahentami
• Wdrażanie strategii i polityki sprzedażowej firmy
• Analizowanie działań konkurencji
• Kontrola kosztów oraz ich minimalizacja
• Prowadzenie wymaganej dokumentacji handlowej
• Raportowanie do przełożonych
KIEROWNIK DZIAŁU ART. SPOŻYWCZYCH, KIEROWNIK/Z-CA ZESPOŁU TOWAROWEGO SUCHE/NAPOJE
• Realizacja zaplanowanych wyników roboczych
• Kierowanie i organizacja podległych działów spożywczych oraz przemysłowego etapowo 9, 35, 150 os.
• Odpowiedzialność za realizowanie reklamacji i zobowiązań wynikających z gwarancji
• Zapewnienie optymalnej ekspozycji towaru zgodnie ze standardami firmy
• Kontrola asortymentu pod względem kompletności, aktualności i przydatności do spożycia
• Rekrutowanie, wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
• Kierowanie i organizacja podległych działów spożywczych oraz przemysłowego etapowo 9, 35, 150 os.
• Odpowiedzialność za realizowanie reklamacji i zobowiązań wynikających z gwarancji
• Zapewnienie optymalnej ekspozycji towaru zgodnie ze standardami firmy
• Kontrola asortymentu pod względem kompletności, aktualności i przydatności do spożycia
• Rekrutowanie, wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
- Efektywna komunikacja w pracy i zarządznie zespołem
- Efektywne kierowanie zespołem w trudnych sytuacjach i obsługa klienta
- Rozwój zespołu
- Opracowywanie, wdrażanie i modyfikacja systemu HACCP
- Efektywność osobista menedżera
- Category Management
- Psychologia szefa - szef to zawód
- Kroki profesjonalnej wizyty handlowej
- Trening umiejętności negocjacyjnych SCOTWORK
- Rozumienie biznesu - gra strategiczna
- Znajomość podstawowych zagadnień higieny przy produkcji żywności
- BHP dla osób kierujących pracownikami
- Efektywne kierowanie zespołem w trudnych sytuacjach i obsługa klienta
- Rozwój zespołu
- Opracowywanie, wdrażanie i modyfikacja systemu HACCP
- Efektywność osobista menedżera
- Category Management
- Psychologia szefa - szef to zawód
- Kroki profesjonalnej wizyty handlowej
- Trening umiejętności negocjacyjnych SCOTWORK
- Rozumienie biznesu - gra strategiczna
- Znajomość podstawowych zagadnień higieny przy produkcji żywności
- BHP dla osób kierujących pracownikami
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Grafika komputerowa
Sport
Muzyka
Motoryzacja
Sport
Muzyka
Motoryzacja