Umiejętności

Analiza Analiza biznesowa usprawnianie procesów biznesowych Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Analiza finansowa Microsoft Office Project Management Analiza wymagań Zarządzanie zespołem

Doświadczenie zawodowe

Grupa Interia.pl
Project Management Office Manager
• Managing the project portfolio
• Leading the team of four project managers
• Managing the intranet sites based on MS Sharepoint
• Conducting weekly reports for the Board of Managers
• Defining and implementation of project management framework
Grupa Interia.pl
Project Manager
• Managing internal and external projects according to corporate standards
• Implementing tools and procedures required for quality assurance tests
• Developing processes and procedures to support hosting services
• Taking care for the smooth and efficient communication within the project
• Preparing reports, summaries and documentation for managed projects
Grupa Pracuj
Support Team Manager
• Managing a group of support’s consultants located in a different countries belong to Customer Care Department
• Taking over implemented projects to the support
• Providing current performance data for higher management
• Disseminate accurate customer care information to all customers
• Consulting with the support/development/maintenance team and management regarding problem escalation, problem resolution and potential critical accounts and situations
• Communicate regularly with clients: to clarify issues, inform them of progress and ensure post-complementation satisfaction
• Maintain detailed records and reporting of all customer issues
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Service Level Manager
• deployment of formal Service Level Management ITIL process
• implementing tools to measure the quality of offered services
• regular reporting of uptime and availability and other KPIs to the Board of Directors
• day-to-day contacts with business units ensuring that provided services achieve customer needs
• managing communication and incident resolution in crisis situations
• managing the service catalogue
• conducting weekly meetings for an IT organization to discus last week’s performance,
incidents, changes and problems
• continuous improvement of IT and communication processes to meet customers requirements
• developing and maintaining contracts and SLAs with third party providers and customers
• ABC analysis and accounting for provided business services
• cooperation in implementing HP Service Desk and ITIL processes
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
ITIL Specialist
• preparing IT organization for implementing ITIL
• establishing common standards
• providing ITIL trainings for IT teams
• developing ITIL processes and roles inside IT department
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Problem Analyst
• proactive and reactive Problem Management
• preparing monthly SLA reports with KPIs based on Incidents and Changes
• managing post mortem reviews
Fujitsu Services Sp. z o.o.
Customer Support Technician
• 1st and partly 2nd line support for BP’s users by the telephone and e-mail
• change management
• monitoring the SLA for all reported issues and changes
• active problem analysis and resolution
• contributing solutions to the knowledge database
• co-coaching for new agents
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Hosting Services Manager
• Expansion of the hosting services: e-mail accounts, websites, domain registration
• Marketing campaigns (e-mailings, banners, press)
• Third level customer support
• Income and expense budget responsibility
• Cooperation with wholesales customers
• Preparing trainings for customer support team

Edukacja

Logo
EAIE, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
AGILITY
AGILITY
Agility jest to sport psów polegający na tym, że pies prowadzony jest przez swojego przewodnika głosowymi i ruchowymi komendami po specjalnym torze przeszkód.
Analityk Procesowy
Analityk Procesowy
Zapraszam wszystkich zajmujących się oraz zainteresowanych standaryzacją i optymalizacją procesów w organizacjach.
Andrzej Mleczko
Andrzej Mleczko
Grupa poświęcona Andrzejowi Mleczko i jego satyrycznym rysunkom, które są zawsze na czasie.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
David Bowie
David Bowie
Grupa poświęcona twórczości Davida Bowie.
ex Onet.pl
ex Onet.pl
byłaś lub byłeś pracownikiem portalu Onet.pl2? Ta grupa dedykowana jest właśnie Tobie.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Interia.pl
Interia.pl
Grupa zrzeszająca pracowników portalu Interia.pl
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF