Sławomir Tomasz Puchała

CCIG
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Coaching Microsoft Excel Microsoft Office Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży Trainings Microsft Power Point

Doświadczenie zawodowe

CCIG Group
Sales Trainer
- analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja oraz prowadzenia szkoleń (szkolenia wstępne, szkolenia produktowe, szkolenia miękkie - techniki sprzedażowe dla nowych jak i starych pracowników, prowadzenie warsztatów podnoszących efektywność)
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- dbałość o realizację Standardów Obsługi Klienta
- monitorowanie i raportowanie rozwoju kompetencji sprzedawców
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
- trener wspierający projekty związane z usługami stacjonarnymi w Orange
- współpraca z kadrą trenerów w ramach organizacji i prowadzenia szkoleń wstępnych oraz uzupełniających
- wsparcie procesów sprzedażowych w ramach indywidualnej pracy z Telefonicznymi Konsultantami
- ewaluacja własnej pracy i raportowanie jej wyników
- wdrażanie zmian ofertowych
- udział w innych projektach szkoleniowo-rozwojowych
Karolina Brzozowska
Karolina Brzozowska · współpracownik
wystawiono
Pro-aktywny, sumienny, zawsze pełen pozytywnej energii oraz zaangażowany w realizację celów. Dodatkowy atut- fantastyczne poczucie humoru :)
Logo
Owner
Sławomir Puchała
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
wystawiono
Sumienny, zaangażowany, pomysłowy. Posiada umiejętność szybkiego nawiązywania relacji.
CCIG Group
Junior Sales Trainer
- analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja oraz prowadzenia szkoleń (szkolenia wstępne, szkolenia produktowe, szkolenia miękkie - techniki sprzedażowe dla nowych jak i starych pracowników, prowadzenie warsztatów podnoszących efektywność)
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektów Ubezpieczeniowych
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
Damian Madej
Damian Madej · współpracownik
wystawiono
Sławek to dusza towarzystwa; zawsze zaangażowany w powierzone obowiązki. Pracownicy, którzy trafiali do mojego zespołu po szkoleniach przeprowadzonych przez Sławka byli zawsze świetnie przygotowywani do pracy. Jego coachingi były efektywne; przynoszące wymierne korzyści. Polecam Sławka jako pracownika.
Jagoda Wojciechowska
Jagoda Wojciechowska · współpracownik
wystawiono
Sławek jest osobą bardzo rzetelną i komunikatywną. Do swoich obowiązków zawsze podchodzi z dużą precyzją. Warsztaty oraz szkolenia przeprowadzane przez Sławka są zawsze kreatywne i pomysłowe.
CCIG Group
Telephone Consultant
- analiza potrzeb Klientów oraz informowanie o bieżących
promocjach i ofertach
- telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi
Klientami Firmy
- telefoniczna sprzedaż produktów i usług z zakresu nowych
technologii
MAGNA ERA Sp. z o.o.
Customer Adviser
- telefoniczne umawianie spotkań handlowych z klientem
biznesowym
- telefoniczne pozyskiwanie informacji o kliencie
- raportowanie efektów prac
- prowadzenie bazy w systemie kontaktów CRM

Szkolenia i kursy

"Train The Trainer" - Client First
"Skuteczny Trener Sprzedawców Ubezpieczeniowych" - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.

Edukacja

Logo
Zarządzanie wizerunkiem i e-PR, magisterskie
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Logo
Komunikacja i Public Relations, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa