Umiejętności
Call Center
Coaching
Microsoft Excel
Microsoft Office
Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży
Trainings
Microsft Power Point
Doświadczenie zawodowe
Sales Trainer
- analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja oraz prowadzenia szkoleń (szkolenia wstępne, szkolenia produktowe, szkolenia miękkie - techniki sprzedażowe dla nowych jak i starych pracowników, prowadzenie warsztatów podnoszących efektywność)
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- dbałość o realizację Standardów Obsługi Klienta
- monitorowanie i raportowanie rozwoju kompetencji sprzedawców
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
- trener wspierający projekty związane z usługami stacjonarnymi w Orange
- współpraca z kadrą trenerów w ramach organizacji i prowadzenia szkoleń wstępnych oraz uzupełniających
- wsparcie procesów sprzedażowych w ramach indywidualnej pracy z Telefonicznymi Konsultantami
- ewaluacja własnej pracy i raportowanie jej wyników
- wdrażanie zmian ofertowych
- udział w innych projektach szkoleniowo-rozwojowych
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- dbałość o realizację Standardów Obsługi Klienta
- monitorowanie i raportowanie rozwoju kompetencji sprzedawców
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
- trener wspierający projekty związane z usługami stacjonarnymi w Orange
- współpraca z kadrą trenerów w ramach organizacji i prowadzenia szkoleń wstępnych oraz uzupełniających
- wsparcie procesów sprzedażowych w ramach indywidualnej pracy z Telefonicznymi Konsultantami
- ewaluacja własnej pracy i raportowanie jej wyników
- wdrażanie zmian ofertowych
- udział w innych projektach szkoleniowo-rozwojowych
Junior Sales Trainer
- analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja oraz prowadzenia szkoleń (szkolenia wstępne, szkolenia produktowe, szkolenia miękkie - techniki sprzedażowe dla nowych jak i starych pracowników, prowadzenie warsztatów podnoszących efektywność)
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektów Ubezpieczeniowych
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
- przygotowanie materiałów szkoleniowych: pigułki wiedzy, prezentacje, skrypty do prowadzenia rozmów,
- przeszkolenia BHP
- analiza i kontrola jakości prowadzonych rozmów
- szkoleniowy Opiekun Projektów Ubezpieczeniowych
- szkoleniowy Opiekun Projektu Nju Mobile
- opracowywanie testów sprawdzających wiedzę pracowników
- analiza rynku - dobieranie odpowiedniego modelu sprzedaży
- kontakt z kontrahentem
- współpraca z shift managerami w zakresie aktualnych procesów sprzedażowych
wystawiono
Sławek to dusza towarzystwa; zawsze zaangażowany w powierzone obowiązki. Pracownicy, którzy trafiali do mojego zespołu po szkoleniach przeprowadzonych przez Sławka byli zawsze świetnie przygotowywani do pracy. Jego coachingi były efektywne; przynoszące wymierne korzyści. Polecam Sławka jako pracownika.
Customer Adviser
- telefoniczne umawianie spotkań handlowych z klientem
biznesowym
- telefoniczne pozyskiwanie informacji o kliencie
- raportowanie efektów prac
- prowadzenie bazy w systemie kontaktów CRM
biznesowym
- telefoniczne pozyskiwanie informacji o kliencie
- raportowanie efektów prac
- prowadzenie bazy w systemie kontaktów CRM
Szkolenia i kursy
"Train The Trainer" - Client First
"Skuteczny Trener Sprzedawców Ubezpieczeniowych" - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.
"Skuteczny Trener Sprzedawców Ubezpieczeniowych" - Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.