Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Umiejętności komunikacyjne
Finanse
Zdolności interpersonalne
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
trening sprzedaży
Motywowanie zespołu
znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Kontakt z klientem
telefoniczna sprzedaż produktów bankowych
telefoniczna obsługa klienta biznesowego i indywidualnego
Kierowanie i szkolenie zespołu
telesprzedaż
Doświadczenie zawodowe
Sales Support Director
Clever Frame International
- stworzenie od podstaw działu wsparcia sprzedaży w firmie zajmującej się produkcją systemów wystawienniczych;
- zarządzanie działem oraz grupą specjalistów wsparcia sprzedaży;
- realizacja jakościowych oraz ilościowych wymogów przy umawianiu spotkań biznesowych dla działu handlowego.
- zarządzanie działem oraz grupą specjalistów wsparcia sprzedaży;
- realizacja jakościowych oraz ilościowych wymogów przy umawianiu spotkań biznesowych dla działu handlowego.
Shift Manager
- Efektywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na projekcie,
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem managerów w oddziale,
- Kompleksowe zarządzanie kampaniami – nadzór nad ich przebiegiem w podległych zespołach, bieżąca weryfikacja,
- Raportowanie i analiza wyników, planowanie strategii biznesowej,
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami firmy.
- Tworzenie oraz zarządzanie wskaźnikami.
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem managerów w oddziale,
- Kompleksowe zarządzanie kampaniami – nadzór nad ich przebiegiem w podległych zespołach, bieżąca weryfikacja,
- Raportowanie i analiza wyników, planowanie strategii biznesowej,
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami firmy.
- Tworzenie oraz zarządzanie wskaźnikami.
Senior Team Manager
Realizacja dodatkowych zadań i funkcji wspierających Shift Managera; zarządzanie grupą
zespołów pod nieobecność Shift Managera; kierowanie zespołem oraz koordynacja
działań podległych pracowników; organizacja pracy zespołu; odpowiedzialność za
realizację celów sprzedażowych i jakości obsługi Klienta; wdrażanie strategii i działań
mających na celu zwiększenie efektywności zespołu; współpraca z kontrahentami; analiza
raportów
zespołów pod nieobecność Shift Managera; kierowanie zespołem oraz koordynacja
działań podległych pracowników; organizacja pracy zespołu; odpowiedzialność za
realizację celów sprzedażowych i jakości obsługi Klienta; wdrażanie strategii i działań
mających na celu zwiększenie efektywności zespołu; współpraca z kontrahentami; analiza
raportów
Team Manager
kierowanie zespołem oraz koordynacja działań podległych pracowników; organizacja pracy zespołu; odpowiedzialnośd za realizację celów sprzedażowych i jakości obsługi Klienta; wdrażanie strategii i działań mających na celu zwiększenie efektywności zespołu; współpraca z kontrahentami; analiza raportów
wystawiono
Damian dał się poznać jako sumienny i zaangażowany pracownik, skoncentrowany na celu, a mimo tego dbający o pracowników.
wystawiono
Na początku pracy w call center nie robiłam wyników, byłam nienajlepszym sprzedawcą. Gdy zmienili nam managera na Damiana mój wynik zdecydowanie się podniósł. Świetnie radzi sobie kierowaniem zespołem, zapewnia pomoc każdemu indywidualnie, dba o swoich podwładnych i przy tym osiaga świetne wyniki dla całego zespołu jak i dla samego siebie. Cieszę się, że mogłam go spotkać na początku swojej ścieżki zawodowej.
współpracownik
wystawiono
Swój osobisty sukces w roli konsultanta telefonicznego zawdzięczam m.in Damianowi który dał się poznać jako człowiek ambitny, stawiający sobie poprzeczne możliwie jak najwyżej, zawsze w pełni profesjonalnie podchodził do wykonywanej pracy.
wystawiono
Damian jest osobą bardzo ambitną. Zawsze dąży do realizacji celów na najwyższym poziomie wraz z zachowanie najlepszej jakości i zaangażowania. Współpraca w zespole z Damianem była czystą przyjemnością.
wystawiono
W ciągu współpracy Damian dał się poznać jako osoba niezwykle ambitna, odpowiedzialna, kompetentna oraz zaangażowana w swoją pracę. Powierzone zadania są wykonywane sumiennie i precyzyjnie. Jako lider Damian skutecznie realizuje postawione przed nim cele wykazując się pracą zespołową i zachowując wzorową postawę managera.
wystawiono
Damian jest bardzo dobrym organizatorem czasu i pracy. Zawsze dba o potrzeby swojego teamu i bez problemu motywuje go do działania dzięki czemu współpraca jest bardzo owocna, a cele z zawsze zrealizowane z nawiązką.
współpracownik
wystawiono
Damian zawsze podchodził do pracy z dużym zaangażowaniem. Ma wysokie umiejętności interpersonalne. Chętnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie innym pracownikom. Współpraca z nim zawsze była konkretna i rzeczowa.
wystawiono
Damian
cechuje się sumiennością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością.
Dzięki wykazywanej kreatywności i zdolnościom managerskim
z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje i realizował stawiane cele.
Polecam Damiana jako współpracownika i managera.
cechuje się sumiennością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością.
Dzięki wykazywanej kreatywności i zdolnościom managerskim
z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje i realizował stawiane cele.
Polecam Damiana jako współpracownika i managera.
wystawiono
Damian jest utalentowanym, energicznym i kreatywnym managerem. Współpraca z nim zawsze owocowała świetnymi pomysłami i wysokimi wynikami.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Organizacje
Przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego 2007
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy.
Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.