Damian Madej

Sales Support Executive, Clever Frame International
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Umiejętności komunikacyjne Finanse Zdolności interpersonalne Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Praca w zespole Zarządzanie zespołem MS Office (Word, PowerPoint, Excel) trening sprzedaży Motywowanie zespołu znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Kontakt z klientem telefoniczna sprzedaż produktów bankowych telefoniczna obsługa klienta biznesowego i indywidualnego Kierowanie i szkolenie zespołu telesprzedaż

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Support Director
Clever Frame International
- stworzenie od podstaw działu wsparcia sprzedaży w firmie zajmującej się produkcją systemów wystawienniczych;
- zarządzanie działem oraz grupą specjalistów wsparcia sprzedaży;
- realizacja jakościowych oraz ilościowych wymogów przy umawianiu spotkań biznesowych dla działu handlowego.
CCIG Group
Shift Manager
- Efektywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na projekcie,
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem managerów w oddziale,
- Kompleksowe zarządzanie kampaniami – nadzór nad ich przebiegiem w podległych zespołach, bieżąca weryfikacja,
- Raportowanie i analiza wyników, planowanie strategii biznesowej,
- Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami firmy.
- Tworzenie oraz zarządzanie wskaźnikami.
CCIG Group
Senior Team Manager
Realizacja dodatkowych zadań i funkcji wspierających Shift Managera; zarządzanie grupą
zespołów pod nieobecność Shift Managera; kierowanie zespołem oraz koordynacja
działań podległych pracowników; organizacja pracy zespołu; odpowiedzialność za
realizację celów sprzedażowych i jakości obsługi Klienta; wdrażanie strategii i działań
mających na celu zwiększenie efektywności zespołu; współpraca z kontrahentami; analiza
raportów
CCIG Group
Team Manager
kierowanie zespołem oraz koordynacja działań podległych pracowników; organizacja pracy zespołu; odpowiedzialnośd za realizację celów sprzedażowych i jakości obsługi Klienta; wdrażanie strategii i działań mających na celu zwiększenie efektywności zespołu; współpraca z kontrahentami; analiza raportów
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa · współpracownik
wystawiono
Damian dał się poznać jako sumienny i zaangażowany pracownik, skoncentrowany na celu, a mimo tego dbający o pracowników.
Kamila Malinkiewicz
Kamila Malinkiewicz · podwładny
wystawiono
Na początku pracy w call center nie robiłam wyników, byłam nienajlepszym sprzedawcą. Gdy zmienili nam managera na Damiana mój wynik zdecydowanie się podniósł. Świetnie radzi sobie kierowaniem zespołem, zapewnia pomoc każdemu indywidualnie, dba o swoich podwładnych i przy tym osiaga świetne wyniki dla całego zespołu jak i dla samego siebie. Cieszę się, że mogłam go spotkać na początku swojej ścieżki zawodowej.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Swój osobisty sukces w roli konsultanta telefonicznego zawdzięczam m.in Damianowi który dał się poznać jako człowiek ambitny, stawiający sobie poprzeczne możliwie jak najwyżej, zawsze w pełni profesjonalnie podchodził do wykonywanej pracy.
Grzegorz Szymik
Grzegorz Szymik · współpracownik
wystawiono
Damian jest osobą bardzo ambitną. Zawsze dąży do realizacji celów na najwyższym poziomie wraz z zachowanie najlepszej jakości i zaangażowania. Współpraca w zespole z Damianem była czystą przyjemnością.
Agnieszka Futer
Agnieszka Futer · przełożony
wystawiono
W ciągu współpracy Damian dał się poznać jako osoba niezwykle ambitna, odpowiedzialna, kompetentna oraz zaangażowana w swoją pracę. Powierzone zadania są wykonywane sumiennie i precyzyjnie. Jako lider Damian skutecznie realizuje postawione przed nim cele wykazując się pracą zespołową i zachowując wzorową postawę managera.
Anna Doliszna
Anna Doliszna · podwładny
wystawiono
Damian jest bardzo dobrym organizatorem czasu i pracy. Zawsze dba o potrzeby swojego teamu i bez problemu motywuje go do działania dzięki czemu współpraca jest bardzo owocna, a cele z zawsze zrealizowane z nawiązką.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Damian zawsze podchodził do pracy z dużym zaangażowaniem. Ma wysokie umiejętności interpersonalne. Chętnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie innym pracownikom. Współpraca z nim zawsze była konkretna i rzeczowa.
Natalia S.
Natalia S. · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Damianem zawsze jest konkretna i efektywna.
Adrian K.
Adrian K. · współpracownik
wystawiono
Damian
cechuje się sumiennością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością.
Dzięki wykazywanej kreatywności i zdolnościom managerskim
z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje i realizował stawiane cele.
Polecam Damiana jako współpracownika i managera.
Grzegorz Niemczyk
Grzegorz Niemczyk · współpracownik
wystawiono
Damian jest utalentowanym, energicznym i kreatywnym managerem. Współpraca z nim zawsze owocowała świetnymi pomysłami i wysokimi wynikami.
Jacek D.
Jacek D. · współpracownik
wystawiono
Damian przez swoje wyniki pracy zespołu dał się poznać jako osoba otwarta na nowe zagadnienia, motywująca w odpowiedni sposób członków swojego zespołu, zawsze pozytywnie nastawiona do zagadnień jakie przychodziło mu pełnić.
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Zastępca kierownik Zespołu Towarowego AGD/ZTS
Jak najlepsze wykorzystanie zasobów ludzkich oraz materialnych w funkcjonowaniu Działu AGD/ZTS. Budowanie oraz dbanie o relacje z dostawcami.
CCIG Group
Junior Team Manager
Logo
Praktykant
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa Kraków
CCIG Group
konsultant telefoniczny / obsługa klienta
Logo
Praktykant
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa Wrocław

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalizacja marketing na rynkach krajowych i międzynarodowych, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Organizacje

Przewodniczący Młodzieżowej Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego 2007

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
ANKIETA SIECI KOMÓRKOWE
ANKIETA SIECI KOMÓRKOWE
ANKIETA NA TEMAT PREFERENCJI KLIENTÓW PRZY WYBORZE SIECI KOMÓRKOWEJ.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dialog z Klientem ...
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy. Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Kampania Przeciw Homofobii
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE