Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy scenarzyści
-
Cieszę się, że przewodnik się podoba :)
Dziękuję za wszystkie dobre słowa.
Kosztowało nas to sporo pracy, ale warto było :)
Początkowo planowaliśmy dystrubucję bezpośrednio do ludzi z branży mediów, reklamy i marketingu.
Ze względu na duże zainteresowanie oraz liczne maile i potrzebę szerszego upowszechnienia dostępu do przewodnika postanowiliśmy, że będzie można go zamówić pod adresem: druk.cyfrowy@buscon.pl
Możliwe, że uruchomimy dodatkowe kanały dystrybucji. -
Przewodnik „Wędrówki z pomysłem” dystrybuowany jest do ludzi mediów (m.in. domów mediowych, działów marketingu, właścicieli firm, dziennikarzy).
Ze względu na duże zainteresowanie oraz liczne maile w tej sprawie będzie go można zamówić pod adresem: druk.cyfrowy@buscon.pl (od marca).
Propozycje tekstów do kolejnej edycji (kolejna edycja poświęcona będzie Polsce): przewodnik@buscon.plMaria Wilgus (Wróbel) edytował(a) ten post dnia 13.02.10 o godzinie 11:21 -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Propozycje tekstów do kolejnej edycji (preferowane teksty o Polsce): przewodnik@buscon.pl -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Propozycje tekstów do kolejnej edycji (preferowane teksty o Polsce): przewodnik@buscon.pl -
Przewodnik już wydany :) 10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Propozycje tekstów do kolejnej edycji (preferowane teksty o Polsce): przewodnik@buscon.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Weekend za miastem
-
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. -
10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.
W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.
- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Weekend za miastem
-
Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
Jest to projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.
Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf
Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".
Osoby z branży mediów, marketingu i reklamy zainteresowane współtworzeniem przewodnika (napisaniem tekstu o własnej podróży / wycieczce/ ulubionym miejscu) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl
Maria Wróbel -
Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
Jest to społeczny i niekomercyjny projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.
Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf
Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".
Osoby z branży mediów, marketingu i reklamy zainteresowane współtworzeniem przewodnika (napisaniem tekstu o własnej podróży / wycieczce/ ulubionym miejscu) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl
Maria Wróbel -
Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
Jest to społeczny i niekomercyjny projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.
Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf
Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".
Osoby z branży mediów, marketingu i reklamy zainteresowane współtworzeniem przewodnika (napisaniem tekstu o własnej podróży / wycieczce/ ulubionym miejscu) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl
Szczególnie zależy nam na opisach ciekawych miejsc w Polsce.
Maria Wróbel -
Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
Jest to społeczny i niekomercyjny projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.
Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf
Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".
Osoby z branży mediów, marketingu i reklamy zainteresowane współtworzeniem przewodnika (napisaniem tekstu o własnej podróży / wycieczce/ ulubionym miejscu) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl
Maria Wróbel -
Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.
Jest to społeczny i niekomercyjny projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.
Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://www.buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf
Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".
Osoby zainteresowane współtworzeniem przewodnika(opisaniem swojej podróży / wycieczki) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl
Maria Wróbel -
Szukam zespołu :) Innymi słowy chętnie poświęcę swój czas, entuzjazm i głowę pełną pomysłów do tworzenia krótkometrażowych filmów w celach szkoleniowych (pełny metraż i oskary w dalszej perspektywie :))
Mogę zająć się reżyserią i / lub scenariuszem.
Szukam całej reszty ekipy :) najchętniej w okolicach Katowic.
Maria -
Witam serdecznie
Wybieramy się w sierpniu z harcerzami wodnymi na rejs na trzech Carterach z COŻ w Trzebieży.
Czy ktoś pływał ostatnio na Alabasterze, Azyrucie lub Adularze? Jaki jest stan tych jachtów?
Będę wdzięczna za info.
Maria
- 1
- 2