Temat: "Wędrówki z pomysłem" ludzi mediów, marketingu i reklamy

10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.

W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.

- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.

Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.