Temat: "Wędrówki z pomysłem" ludzi mediów, marketingu i reklamy

Planujemy wydać przewodnik turystyczny "Wędrówki z pomysłem" stworzony przez ludzi mediów, marketingu i reklamy.

Jest to projekt mający na celu wymianę pomysłów i wzajemne poznanie się. Patronat objęło IAA.

Projekt graficzny i przykładowe teksty można zobaczyć tu:
http://buscon.pl/media-przewodnik-turystyczny.pdf

Teksty można przesyłać w dwóch kategoriach:
"wędrówki z plecakiem" i "wędrówki z walizką na kółkach".

Osoby z branży mediów, marketingu i reklamy zainteresowane współtworzeniem przewodnika (napisaniem tekstu o własnej podróży / wycieczce/ ulubionym miejscu) zachęcam do kontaktu: przewodnik@buscon.pl

Maria Wróbel
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: "Wędrówki z pomysłem" ludzi mediów, marketingu i reklamy

Hej Marta,

właśnie uruchomiłem bloga o swoich podróżach (na razie z walizką na kółkach, ale to się właśnie zmienia :)

http://inspiredbylife.pl/

Chętnie skrobnę coś - zawsze to jakaś odskocznia od publikacji na temat marketingu.

Temat: "Wędrówki z pomysłem" ludzi mediów, marketingu i reklamy

Przewodnik już wydany :) 10 lutego miała miejsce uroczysta premiera przewodnika turystycznego "Wędrówki z pomysłem" stworzonego przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Projekt ma charakter non-profit.

W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów, związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. To jedna z najbardziej kreatywnych grup zawodowych, ludzie, którzy na co dzień szukają interesujących pomysłów i nie boją się ich realizować. Przewodnik obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.

- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.

Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Propozycje tekstów do kolejnej edycji (preferowane teksty o Polsce): przewodnik@buscon.pl

Następna dyskusja:

Wyprawa do Korowai - ludzi ...




Wyślij zaproszenie do