Wypowiedzi
-
Kacper Smółkowski:
Nie widzę sensu porównania. Można byłoby wymieniać w nieskończoność: NA - turbo, RWD - 4WD, roadster - sedan...
dokladnie.
S2000 tansze w utrzymaniu, daje duzo frajdy z jazdy ale wymaga wiecej umiejetnosci od kierowcy.
Z evo wycisniesz lepsze czasy i bedziesz miał zabawę zimą z racji na AWD.
Polecam przejechać sie jednym i drugim autkiem. S2000 to odpoczynek i sport, Evo to lans i sport :) -
hej. solka to dobry wybor, polecam silniki z seri D - duzo tansze czesci.
W przypadku automatu odrazam zakup. Nie jest łatwo dostac taka skrzynie i zapewne ciezko sprzedac takie auto.
W przypadku takich samochodow najwazniejszy jest stan blacharki i ogolny stan silnika. Reszta czesci nie jest droga w stosunku do innych samochodow za podobna kwote. -
1,8 VTI od 10,5 - 13,5 l/100 - tylko miasto
-
Marcin G.:
Patryk P.:
bo?
BO płynniej działa na takim samym procku co WM sie wykłada :)
BO obłsuga palcem jest lepsza o lata swietlne i lepiej obsluguje pojemnościowe ekrany
BO jest a lot of bzdurnych aplikacji które mozna sobie w wolnej chwili pobrac z Marketu i zadziwic innych :) np. kto szybciej machnie pięścią :)
BO Gmail działa cool
BO jak jest kicha w locie synchronizuje kontakty z sieci
BO Friend Stream :)
BO jest szansa na update ? :) (po 6.5 bedzie WP7 ktory nie bedzie działał na aktulanie sprzedawanych sprzetach :) chyba ze ktoś wierzy ze LEO dostanie update :) )
Dokladnie :), a nawigacja typu offline jest juz dostepna na androida. -
cena używanych będzie mniej spadała
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Warsaw Streetracing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Warsaw Streetracing
-
Łukasz Makulec:
Cr-Z wrażenia z jazdy :
Zalety :
- Duży moment obrotowy dostępny już o 1000 rpm/min
- Łatwość prowadzenia - precyzja układu kierowniczego
- Wrażenie potęgowane przez moment obrotowy daje zupełnie inne odczucia niż sugerowałaby to moc na " papierze "
- Wygląd - auto robi wrażenie - klientom się podoba.
- Auto jest najtańszą propozycja auta hybrodowo "sportowego " , który produkowany jest w całości w Japonii.
- Możliwość uzyskania małego spalania w ruchu miejskim dzięki asystowaniu silnika elektrycznego .
Wady:
- Słaba widoczność do tyłu
- Przy średnim zakresie obrotów odczuwamy małą pojemność silnika.
- Brak kompromisu zawieszenia pomiędzy komfortem a twardością.
Moje odczucia odnośnie jazdy Honda CR-Z .
- Duży moment obrotowy dostępny już o 1000 rpm/min
dla klienta, który do tej pory jezdzil trabanetem ;)
- Możliwość uzyskania małego spalania w ruchu miejskim dzięki asystowaniu silnika elektrycznego .
niestety obecnie za te pienadze mozna kupic diesla, ktory przy rownie delikatnej jezdzie spali 5-6l tanszego paliwa - ropy i jest o wiele bardziej luksusowy. Nie ma sie co oszukiwać ale ten samochód pali mało tylko przy bardzo delikatnym traktowaniu gazu w trybie eco, przy normalnej jezdzie 8L to norma.
Dodam jeszcze, ze sprzedawca z salonu przy trasie toruńskiej nie wiedzial tak podstawowych informacji o aucie jak liczba dostepnych kolorow ;) -
jezdzilem CRZ, jest ciekawym samochodem lecz nie za takie pieniądze.
Ciekawszym wyborem jest np nowy civic.
Hybryda spali 5l ale w tybie jazdy eco. Przy takim delikatnym traktowaniu gazu mój większy i sprawniej ruszający sie focus 1.8TDCI spala 5.5L tańszej ropy :] -
jak CRZ to tylko mugen i 200HP ;)
http://www.youtube.com/watch?v=0ojhcw6-rZw -
Przemysław Sudomir:
Hydroshield do filtra stożkowego. Bez niego CAI nie ma sensu
do kupienia w SSG -
takie spalanie oleju mogą powodować zniszczone pierscienie albo uszczelniacze.
Z silnikiem 1,4 możesz jechać do dowolnego warsztatu.
Jeżeli chcesz mieć pewność, że warsztat zna sie na hondach to zapraszam po info na PW. -
zamontowałem u siebie bikopur w wersji RED.
Faktem jest to, że spada komfort jazdy (bardziej wyczuwalne są małe nierówności).
Poliuretany są o wiele wytrzymalsze ale tak jak pisali poprzednicy - kosztem komfortu. W przypadku civic'a do VI gen włącznie uważam, że warto przejść na poliuretan gdyż samochodu na "gumach" nie są miękko zestrojone i różnica nie będzie taka drastyczna.
Warto mieć całkowicie proste felgi i tarcze - poliuretan przenosi najmniejsze nierówności felg i tarcz.Marcin Moczulski edytował(a) ten post dnia 30.04.10 o godzinie 14:17 -
mniejsze zawsze wejdą. Może taki mieli target sprzedażowy ;)
-
Spokojnie można prostować felgi.
Czym lepszej są jakości, tym większe zwichrowania można wyprostować.
Ważne aby zakład zajmował sie prostowaniem na tzw bębnie (kilka godzin toczenia do uzyskania pierwotnej formy) a nie na ciepło palnikiem. Prostowanie felg na ciepło jest tańsze ale osłabia materiał i w przyszłości felga łatwiej będzie ulegała deformacji.
Warsztat z którego korzystają znajomi jest na ul.klasyków (nr nie pamiętam, przy przejeździe kolejowym). Koszt od 1 felgi w granicach 100PLN
Panowie mają spore doświadczenie w temacie, część klubu subaru prostuje tam swoje felgi :) -
a ja polecam sygic'a.
Mapy mają z tele atlasu działa sensownie + można odpalić go na wielu systemach (android, WM, s60, maemo,iphone). -
Michał Kula:
Sam chcialem miec CRX'a.. ale mam Civic 4gen i uwazam ze jest lepsza niz CRX, oczywiscie mowie tutaj o trakcji, ktora jest slaba strona CRX'a 2 gen.
Mimo to crx'a gdybym mial to bym byl rownie zadowolony co teraz :)
tak tył lubi uciekać :) -
Marzena T.:
Jeździłam 2-gą generacją i była to miłość od pierwszego jeżdżenia - mała, zwinna, czarna strzała dostarczyła mi wiele sportowych emocji. Cóż, nie jest to aż tak zadbany egzemplarz - kupiony był już jako rozbitek (wymienialiśmy nawet podłużnicę), ale... a co tam, nie ma ale.
Na zlotach nigdy nie bywałam... Chętnie pojawię się gdzieś w Warszawie lub w okolicach.
Teraz piszę taki artykulik inspirowana pojawieniem się Hondy CR-Z.
Model ten, z silnikiem hybrydowym 1,5 l uważany jest za swoistego następcę CRX. Stylistyka nadwozia na to wskazuje - ale czy stanie się równie kultowa - trudno powiedzieć.
CRZ wyglądał ładnie ale jako prototyp.
Co do zlotów zapraszam na PW. -
Witam wszystkich.
Zapewne już część osób widziała informacje prasowe odnosnie HTC Smart.
Na horyzoncie pojawił się nowy model HTC dedykowany do szerszego grona odbiorców. Z tego co wiadomo urządzenie ma być w cenie znacznie niższej niż 1000PLN
Sprzęt ma zachować funkcjonalność udanego interfejsu HTC Sens beż użycia platformy WM.
Urządzenie ma być konkurencją dla modeli telefonów opartych na innych OS niż Android i WM
Dane techniczne:
Processor 300 MHz
System: Brew® Mobile Platform
Pamięć
ROM: 256 MB
RAM: 256 MB
Wiamiary 104 x 55 x 12.8 mm
Waga 108g z baterią
2,8" LCD TFT
HSDPA
Bluetooth 2.0 EDR
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0)
3.5 mm stereo audio jack
Aparat 3.0 Mpix
Bateria Li-ion 1100 mAh
SD HC
Dokładny opis na stronie HTC:
http://www.htc.com/europe/product/smart/specification.... -
a pozostali producenci telefonow z tym samym ukladem jak sobie poradzili ?