Marcin Dąbrowski

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Baćkowice, świętokrzyskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat. A,B,C i T Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel i Word

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sandoz Polska S.p z.o.o
Kierownik ds Kluczowych Klientów
•aktywne współtworzenie i rozwijanie strategii handlowej w celu budowania relacji z klientami kluczowymi w sieciach aptecznych
•doradzanie klientom sieciowym, prezentacja oraz negocjacje
•realizacja celów handlowych i dystrybucyjnych
•przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i wyników sprzedaży produktów,
Sandoz Polska S.p z.o.o
Starszy Specjalista ds. Promocji Aptecznej
•Udział w szkoleniach i wprowadzaniu do pracy nowych pracowników
•Skuteczne prowadzenie promocji portfolio produktowego firmy wśród farmaceutów
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
Sandoz Polska S.p z.o.o
Specjalista ds Promocji Aptecznej
•Skuteczne prowadzenie promocji portfolio produktowego firmy wśród farmaceutów
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
USP Zdrowie Sp. z o.o.
Przedstawiciel Farmaceutyczny
-pozyskiwanie nowych klientów
-utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami w środowisku farmaceutycznym
-negocjacje
-merchandising
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Rozwoju Kluczowych Klientów
- ciągła analiza realizacji planu sprzedaży i działań konkurencji
- szukanie rozwiązań w celu zwiększania wysokości osiąganych wyników,
- nadzór i współpraca z grupą podległych merchandiserów,
- przygotowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych i prezentacji handlowych.

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
Podstawy negocjacji
Negocjacje biznesowe
KAM Essentials - skuteczne strategie sprzedaży
Obsługa klienta - techniki sprzedaży
Aktywne doradztwo
Merchandising zaawansowany

Edukacja

Logo
Wydział Mechatroniki i Budowy Maszyn, magisterskie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

- piłka nożna
- jazda na rowerze
- off road

Grupy

ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Formula 1 i Robert Kubica
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Martom Events
Martom Events
Moc zabawy sukcesem Twojego biznesu.
MOWA CIAŁA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)