Umiejętności
Prawo jazdy kat. A,B,C i T
Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel i Word
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds Kluczowych Klientów
•aktywne współtworzenie i rozwijanie strategii handlowej w celu budowania relacji z klientami kluczowymi w sieciach aptecznych
•doradzanie klientom sieciowym, prezentacja oraz negocjacje
•realizacja celów handlowych i dystrybucyjnych
•przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i wyników sprzedaży produktów,
•doradzanie klientom sieciowym, prezentacja oraz negocjacje
•realizacja celów handlowych i dystrybucyjnych
•przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i wyników sprzedaży produktów,
Starszy Specjalista ds. Promocji Aptecznej
•Udział w szkoleniach i wprowadzaniu do pracy nowych pracowników
•Skuteczne prowadzenie promocji portfolio produktowego firmy wśród farmaceutów
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
•Skuteczne prowadzenie promocji portfolio produktowego firmy wśród farmaceutów
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
Specjalista ds Promocji Aptecznej
•Skuteczne prowadzenie promocji portfolio produktowego firmy wśród farmaceutów
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
•Realizowanie planu wizyt promocyjnych oraz aktywne uczestnictwo w innych działaniach marketingowych
•Zbieranie i aktualizacja informacji o klientach oraz konkurencji
•Efektywne zarządzanie budżetem na wydatki bieżące i promocyjne
•Współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z Kierownikami Regionalnymi i Kierownikami ds. Kluczowych Klientów.
Specjalista ds. Rozwoju Kluczowych Klientów
- ciągła analiza realizacji planu sprzedaży i działań konkurencji
- szukanie rozwiązań w celu zwiększania wysokości osiąganych wyników,
- nadzór i współpraca z grupą podległych merchandiserów,
- przygotowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych i prezentacji handlowych.
- szukanie rozwiązań w celu zwiększania wysokości osiąganych wyników,
- nadzór i współpraca z grupą podległych merchandiserów,
- przygotowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych i prezentacji handlowych.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
Podstawy negocjacji
Negocjacje biznesowe
KAM Essentials - skuteczne strategie sprzedaży
Obsługa klienta - techniki sprzedaży
Aktywne doradztwo
Merchandising zaawansowany
Podstawy negocjacji
Negocjacje biznesowe
KAM Essentials - skuteczne strategie sprzedaży
Obsługa klienta - techniki sprzedaży
Aktywne doradztwo
Merchandising zaawansowany
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
- piłka nożna
- jazda na rowerze
- off road
- jazda na rowerze
- off road
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)