Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. marketingu i PR
- kampanie wizerunkowe
- wprowadzanie nowych marek na rynek
- przygotowanie merytoryczne, graficzne czasopism firmowych
- prowadzenie blogów firmowych, np. www.samsungomania.pl
- organizacja eventów (śniadania prasowe, konferencje, wieczorne gale)
- akcje społeczne
- cross - promocje
- wprowadzanie nowych marek na rynek
- przygotowanie merytoryczne, graficzne czasopism firmowych
- prowadzenie blogów firmowych, np. www.samsungomania.pl
- organizacja eventów (śniadania prasowe, konferencje, wieczorne gale)
- akcje społeczne
- cross - promocje
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkolenia PR dla praktyków.
Zapraszam do dzielenia sie informacjami o szkoleniach sprofilowanych pod kątem potrzeb praktyków PR.