Justyna Piesiewicz

HR & Employer Branding Practice Leader
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie relacji Mapowanie procesów biznesowych Coaching Strategia kreatywna Komunikacja kryzysowa Employer Branding Employer Development Zarządzanie zespołem kierowania i angażowania członków zespołu Modele Kompetencyjne motywowanie i rozwój pracowników Wyłanianie i zarządzanie talentami Candidate Experience budowanie strategii HR 1 Kultura organizacyjna Kierowanie zespołem rozproszonym Planowanie systemów benefitowych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Head of the Employer Branding Vistula Executive Education Program
Polski rynek pracy zmienił się w ostatnich latach z rynku pracodawcy na rynek pracownika. Oczekiwania nowego pokolenia, wzrost wymagań klientów oraz konkurencyjności wymuszają na wielu organizacjach zmianę sposobu pozyskiwania oraz utrzymywania pracowników. Jak wynika z ostatnich badań Instytutu Gallupa, aby organizacje były bardziej opłacalne, wydajne, zorientowane na klienta i dynamicznie się rozwijały, pracownicy powinni identyfikować się z firmą, a także czuć się za nią odpowiedzialni na równi z zarządem bądź właścicielami. Dzięki wiarygodnej i spójnej marce pracodawcy, Twoja firma będzie mogła pozyskać i utrzymać zmotywowanych pracowników bardziej marką aniżeli wynagrodzeniem – badania wykazują, że angażujący pracodawcy mogą płacić nieco poniżej rynku, bez ryzyka, iż utracą najlepszych pracowników. Dobroczynne skutki wiarygodnej marki wpływają na wiele obszarów działalności organizacji, a co najważniejsze przekładają się na wyniki biznesowe. Celem programu jest przybliżenie uczestnikom kwestii związanych z budową spójnej i wiarygodnej na rynku marki pracodawcy. Program ma charakter modułowy. Składa się z 4 modułów, które stanowią kompletną całość. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych aspektami strategicznymi jak i operacyjnymi budowania wiarygodnej i spójnej marki do udziału we wszystkich częściach programu. Jednocześnie z racji strategicznego charakteru udział w Module 1 [M1] jest szczególnie polecany kadrze zarządzającej, zaś pozostałe moduły M2-M3-M4, pracownikom na szczeblu operacyjnym, dlatego dopuszczalne jest, aby w poszczególnych modułach wzięli udział różni pracownicy jednej firmy.
Logo
HR & Employer Branding Practice Leader
IACL
Celem prowadzonych przeze mnie działań jest dostarczenie skutecznych rozwiązań strategicznych w zakresie HR, budowania wizerunku i marki, doradztwo w osiąganiu zaplanowanych celów biznesowych.

Wspieram i doradzam wiodącym firmom w Polsce i Europie, które reprezentują takie branże jak: IT i telekomunikacja, finanse, bankowość, konsulting, nieruchomości i inne.

Prowadzę warsztaty biznesowe, występuję na konferencjach. Jestem także mentorem i coachem dla przedstawicieli kadry zarządzającej i adeptów przedsiębiorczości.
Akademia Leona Koźmińskiego
Wykładowaca Executive MBA Studies
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Wykładowca: Public Relations
Accreo Taxand Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Marketingu i PR
Zarządzanie działem Marketingu, opracowywanie i realizacja strategii marketingowej i PR
IDC Polska sp. z o.o.
PR&Conference Manager Poland and Baltic States
IDC
Organizacja konferencji oraz budowanie relacji z mediami w Polsce i krajach nadbałtyckich

Szkolenia i kursy

Coach ACSTH
Professional Coach VCC
Błyskawiczna Motywacja (Instant Influence)
HR Management
Change Management

Edukacja

Logo
HR Business Partner, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Komunikacja Społeczna i Public Relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Dwa jamniki
Fotografia

Organizacje

IACL
Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet
The Employees Engagement Network

Inne

Autorka artykułów o tematyce PR, organizacji eventów, a także prelegent na konferencjach, sympozjach i szkoleniach.

Grupy

117 wszystkich wypowiedzi
13 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Blackberry
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Monday na Foksal
Business Monday na Foksal
Kontaktownia przedsiębiorców
Businesswoman
Businesswoman
Elitarna grupa dla kobiet biznesu, Pań na wysokich stanowiskach. Kobiet z wyobraźnią, z gustem i z dobrym smakiem
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobre i złe agencje Public Relations
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
e-jamnik :)
e-jamnik :)
Uparty, z charakterem, inteligentny, niezależny, sprytny.. słowem jamnik:)
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Tu umieścimy oferty na bliższą i dalsza Egzotykę. Ceny kompletne, super okazyjki. Masz pytania o wiecej pisz: lasty@ostatniemiejsca.pl tu mamy tylko fragment oferty