Kamil Owczarek

Senior IT Project Manager
Będzin, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie projektem metodą Agile Zarządzanie projektami międzynarodowymi Zarządzanie usługami IT ITIL Zarządzanie Microsoft Office Project Management Kierownicy projektów Public Relations dostarczanie usług administracja systemami Wdrożenie systemu VMware VoIP

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Tenneco Automotive
Senior IT Infrastructure Project Manager
IT Project Manager resposible for implementation of different Infrastructure Projects (Network, Servers, Applications, etc.).

Managing large Infrastructure Projects accross the Globe
Maintaining Project timelines, risks, budget and deliverables
Managing Project Teams of 5-15 people
Unilever Polska S.A.
IT Service Delivery Analyst / Project Manager
IT Analyst for Poland and Baltics – Ensuring the high level of IT Services is sustained and improved around the Offices in P&B Area. IT Project Lead for large Infrastructure and Service improvement Projects. Driving and Coordinating local and worldwide Projects being launched to continuously improve the quality of service provided by the IT Teams. Close cooperation with 3rd Party suppliers. Analysis and implementation of improvements in all IT related areas (Help Desk, Software Licensing, Hardware usage, 2nd Level support, etc.).
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Delivery Project Executive Delegate
Sprawdzanie zgodności dostarczanych przez IBM usług i serwerów z wymaganiami Klienta. Finalne zatwierdzanie zamówień.
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Wintel 2nd Level IT Specialist
Administracja Domeną AD i Serwerami Win2k3 oraz Win2k8.
KAEFER SA
Informatyk / Service Line Desktop Speciallist
Kompleksowa obsługa międzynarodowej infrastrury IT firmy.
Wdrożenia rozwiązań IT, administracja systemami firmy.
Wsparcie użytkownika końcowego.
Logo
Service Desk Analyst
Steria Polska Sp z o.o. / Eurilogic Sp z o.o.
Kompleksowa obsługa w zakresie IT pracowników i sprzętu klientów firmy Steria.
Logo
Software Application Specialist
Yamazaki Mazak Central Europe
Zarządzanie strukturą teleinformatyczną w polskich oddziałach firmy. Utrzymanie serwisu www. Zarządzanie inwestycjami w zakresie IT.
Logo
IT Engineer
Yamazaki Mazak Central Europe
Utrzymanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej opartej na Windows Server 2003 i Active Directory w polskich oddziałach firmy. Zarządzanie inwestycjami w zakresie technologii IT. Utrzymanie strony www.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
UPC Polska
Digital Services Support Engineer
Przyjmowanie i rozwiązywanie lub eskalacja zgłoszeń dotyczących problemów w działaniu ifrastruktury sieciowej (internet + VoIP) UPC.

Edukacja

Logo
Filologia angielska. Program tłumaczeniowy z językiem niemieckim, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Makrokierunek - Automatyka, Robotyka, Elektronika, Telekomunikacja i Informatyka. Studia prowadzone w jęz. angielskim, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Capgemini
Capgemini
Grupa zrzeszająca pracowników CAPGEMINI Polska
FILMOHOLIK
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.