Dorota
Bienicewicz-Kras
ek
CustomerCentric
Selling Poland
Temat: Czy trener biiznesu powinien być biznesowym trendsetterem?
W kilku wątkach ostatnio przewijało się pojęcie trendów (jakie trendy w szkoleniach?), innowacji, kreowania nowego podejścia do samego procesu uczenia, jak i strony merytorycznej szkoleń.W którejś dyskusji zażartowałam sobie, że trener nie musi być trendsetterem :) i nie daje mi to teraz spokoju. Powinien nim być czy nie koniecznie?
Tomek pisał o tym, że doradztwo to biznes siwych włosów - ale czy "siwe włosy" mogą sobie pozwolić na uczenie/doradzanie według pomysłów z poprzednich epok?
Czy trenerzy powinni uczyć sprawdzonych, dobrze przetestowanych praktyk i wiedzy, czy może powinni być raczej w awangardzie i wprowadzać nowe trendy i innowacje?
Co Waszym zdaniem daje przewagę konkurencyjną - i trenerom i ich klientom?
Co o tym myślicie?Dorota Bienicewicz-Krasek edytował(a) ten post dnia 13.03.13 o godzinie 21:10