Magdalena Mania-Jungiewicz

Magdalena Mania-Jungiewicz
www.Mania-Poprawiani
a.pl

Temat: Umowa o dzieło na pisanie tekstów. Ktoś ma, poratuje?

Nie wiem, czy w dobre miejsce trafiłam z tym pytaniem...

Ale jeśli jest tu jakaś osoba piśmienna, która jest w posiadaniu umowy o dzieło dotyczącej pisania tekstów i "przejęciu" praw autorskich, to się nie obrażę za informację. I użyczenie wzoru takiej umowy.

Z góry dziękuję!
Elżbieta W.

Elżbieta W. właściciel, Twoja
Redakcja

Temat: Umowa o dzieło na pisanie tekstów. Ktoś ma, poratuje?

Magdalena M.:

http://dl.dropbox.com/u/1020818/UMOWA%20O%20DZIE%C5%81...
Magdalena Mania-Jungiewicz

Magdalena Mania-Jungiewicz
www.Mania-Poprawiani
a.pl

Temat: Umowa o dzieło na pisanie tekstów. Ktoś ma, poratuje?

Dzięki, Elżbieto!
Łukasz M.

Łukasz M. Redaktor, korektor,
copywriter -
eKorekta24.pl

Temat: Umowa o dzieło na pisanie tekstów. Ktoś ma, poratuje?

Nie jestem prawnikiem, ale uczono mnie, że przy przenoszeniu praw majątkowych należy określić zakres pól eksploatacji, na które przenosi się prawa majątkowe. Nie pamiętam tylko, jakie są konsekwencje nieokreślenia pól - czy wtedy prawa w ogóle nie przechodzą, czy dzieje się coś innego.

W każdym razie ja przy wszystkich umowach z przenoszeniem praw osobiście korzystam ze wzoru, gdzie dokładnie jest wypisane, jakie prawa nabywam, np. do publikacji w serwisie internetowym itp.
Eliza S.

Eliza S. Mocna w słowach.
Literatura, korekta,
redakcja,
copywriti...

Temat: Umowa o dzieło na pisanie tekstów. Ktoś ma, poratuje?

Łukasz M.:
Nie pamiętam tylko, jakie są konsekwencje nieokreślenia pól - czy wtedy prawa w ogóle nie przechodzą, czy dzieje się coś innego.