Beata Cymerkiewicz

Online Director Grupa Gremi Media
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie treścią Content Marketing Strategia cyfrowa E-commerce Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy Publikacje online Badania online SEM SEO Użyteczność Web Analytics Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe E-mail marketing

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Presspublica Sp. z o.o.
Online Director
- Zarządzanie zespołem online w obszarze reklamy
- Tworzenie i rozwój produktów on-linowych, cross-mediowych i niestandardowych.
-Tworzenie planów i strategii rynkowych dla dotychczasowych jak i nowych produktów online.
-Rekomendowanie rozwiązań technologicznych i kierunków rozwoju
-Monitorowanie rynku w celu wyboru optymalnych rozwiązań online
- Opracowywanie rocznych planów biznesowych dla istniejących i nowych produktów Digital
-Testowanie i wybór oprogramowania Ad Serwerowego, i innych umożliwiających realizację
projektów onlinowych.
-Negocjacje i zwieranie umów długoterminowych z partnerami i Top klientami Firmy
-Koordynacja sprzedaży oraz bieżące wsparcie pozyskania i obsługi kluczowych klientów firmy
-nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów realizacji wszystkich projektów online
wydawnictwa.

OSIĄGNIĘCIA
Udało mi się zdefiniować, uporządkować i stworzyć produkty online wydawnictwa: display, mobile, video, kontent, mailing, cross media.
Dbam o rozwijanie kompetencji prasowych zespołów handlowych w obszarze Internet
Zbudowałam dział online, który kreuje, tworzy, pozyskuje i obsługuje wszystkie realizowane projekty Internetowe w wydawnictwie.
Uczestniczę w realanchu serwisów GBC: rp.pl oraz pomniejszych branżowych rpkom, turystyka.rp.pl, emerytura.rp.pl oraz parkiet.com , bloombergbusinssweek.pl i sukces magazyn.pl w technologii rwd.
Pozyskuje technologicznych i biznesowych partnerów dla wydawnictwa w celu rozwoju wszystkich potencjalnych obszarów przychodowych zapewniających rozwój wydawnictwa.
Przez kolejne 3 lata osiągałam wzrosty przychodów w obszarze sprzedaży reklamy online szczególnie dzięki rozwojowi oferty.
Wprowadziłam wszystkie zaplanowane produkty reklamowe w życie, zrealizowałam szereg niestandardowych rozwiązań, uczestniczę w przemianie mentalności i postrzegania Internetu przez osoby z redakcji prasowych.

Produkty wydawnictwa:
Rzeczpospolita: www.rp.pl , Życie Warszawy: www.zyciewarszawy.pl , Parkiet: www.parkiet.com ,
Uważam Rze: www.uwazamrze.pl , Sukces: www.sukcesmagazyn.pl
i Bloomberg Businessweek Polska: www.bloombergbusinessweek.pl,
i kilka serwisów branżowych:
www. rpkom.pl, www.energianews.pl, turystyka.rp.pl,www.podrozerp.pl
Wyżej wymienione serwisy oraz portal www.Ekonomia.rp.pl, prawo.rp.pl
OAN
Business Development Director
OAN
BAN
Account Manager
BAN
Money.pl
Dyrektor ds. reklamy/ Kierownik ds. kluczowych klientów
IDG Poland S.A.
Sales Manager NetWorld
IDG
Gazeta Prawna
Biuro reklamy, Gazeta Prawna
Mediatak
Key Account
Główne obowiązki:
- Kompleksowa obsługa reklamowa kluczowych klientów firmy
- Tworzenie mediaplanów opartych o kampanie ponadregionalne z wykorzystaniem dostępnych produktów firmy (dzienniki regionalne, Tv guidy, prasę bezpłatną, dodatki branżowe, internet)
- Tworzenie produktów wydawniczych dedykowanych danej tematyce lub danemu klientowi ( Dodaki Tematyczne)
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych klientów, opieka i obsługa puli klientów własnych ect;
Logo
Direct Sales Manager
TPP Sp.zo.o Wydawca Dziennika Metropol
Śledzenie rynku nabywców powierzchni reklamowej branż: zdrowie i uroda, turystyka, rozrywka, handel( Warszawa, Polska).
Tworzenie ofert sprzedażowych i kalkulacji indywidualnych dla poszczególnych klientów;
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy; ect;
- Koordynacja i tworzenie dodatku tematycznego w Metropolu

Szkolenia i kursy

- Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Word, Office, Microsoft Excel, Zarządca, Dialog, Zantell, Ankieter, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, Coler Draw Select Edition, Acrobat Reader, FineReader ), umiejętność obsługi urządzeń biurowych – Fax, Xero, skaner itd.
- Ukończone kursy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne ze sprzedaży mediów i inne m.in z:
- Telefonicznej sztuki rozmowy z klientem, sprzedaży produktów i usług przez telefon;
- Aktywnego pozyskiwanie Klientów przez telefon
- bezpośredniej umiejętności zaspokajania potrzeb klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
- technik negocjacji i umiejętności fokusowania klienta na potrzeby,
- profesjonalnej prezentacji oferty oraz budowania ofert na potrzeby klientów,
- szkolenie z badań i analiz wskażników mediowych oraz tworzenia mediaplanów
- Elementów autoprezentacji w kontaktach z mediami
- Zarządzania zespołem
- Inteligencji emocjonalnej
- Skutecznej organizacji czasu pracy własnej i zespołu
- Dyplom z jezyka angielskiego na poziomie intermediate;

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Turystyka, architektura, muzyka klasyczna, literatura współczesna, psychologia, socjologia

Grupy

A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
after hours
after hours
sympatyczni sympatycy... ;)
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie. Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Bizner Club
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Born2BeSafe.org
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku. Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Buty dla kobiety
Buty dla kobiety
Buty dla kobiety