Umiejętności
zarządzanie treścią
Content Marketing
Strategia cyfrowa
E-commerce
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Publikacje online
Badania online
SEM
SEO
Użyteczność
Web Analytics
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Online Director
- Zarządzanie zespołem online w obszarze reklamy
- Tworzenie i rozwój produktów on-linowych, cross-mediowych i niestandardowych.
-Tworzenie planów i strategii rynkowych dla dotychczasowych jak i nowych produktów online.
-Rekomendowanie rozwiązań technologicznych i kierunków rozwoju
-Monitorowanie rynku w celu wyboru optymalnych rozwiązań online
- Opracowywanie rocznych planów biznesowych dla istniejących i nowych produktów Digital
-Testowanie i wybór oprogramowania Ad Serwerowego, i innych umożliwiających realizację
projektów onlinowych.
-Negocjacje i zwieranie umów długoterminowych z partnerami i Top klientami Firmy
-Koordynacja sprzedaży oraz bieżące wsparcie pozyskania i obsługi kluczowych klientów firmy
-nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów realizacji wszystkich projektów online
wydawnictwa.
OSIĄGNIĘCIA
Udało mi się zdefiniować, uporządkować i stworzyć produkty online wydawnictwa: display, mobile, video, kontent, mailing, cross media.
Dbam o rozwijanie kompetencji prasowych zespołów handlowych w obszarze Internet
Zbudowałam dział online, który kreuje, tworzy, pozyskuje i obsługuje wszystkie realizowane projekty Internetowe w wydawnictwie.
Uczestniczę w realanchu serwisów GBC: rp.pl oraz pomniejszych branżowych rpkom, turystyka.rp.pl, emerytura.rp.pl oraz parkiet.com , bloombergbusinssweek.pl i sukces magazyn.pl w technologii rwd.
Pozyskuje technologicznych i biznesowych partnerów dla wydawnictwa w celu rozwoju wszystkich potencjalnych obszarów przychodowych zapewniających rozwój wydawnictwa.
Przez kolejne 3 lata osiągałam wzrosty przychodów w obszarze sprzedaży reklamy online szczególnie dzięki rozwojowi oferty.
Wprowadziłam wszystkie zaplanowane produkty reklamowe w życie, zrealizowałam szereg niestandardowych rozwiązań, uczestniczę w przemianie mentalności i postrzegania Internetu przez osoby z redakcji prasowych.
Produkty wydawnictwa:
Rzeczpospolita: www.rp.pl , Życie Warszawy: www.zyciewarszawy.pl , Parkiet: www.parkiet.com ,
Uważam Rze: www.uwazamrze.pl , Sukces: www.sukcesmagazyn.pl
i Bloomberg Businessweek Polska: www.bloombergbusinessweek.pl,
i kilka serwisów branżowych:
www. rpkom.pl, www.energianews.pl, turystyka.rp.pl,www.podrozerp.pl
Wyżej wymienione serwisy oraz portal www.Ekonomia.rp.pl, prawo.rp.pl
- Tworzenie i rozwój produktów on-linowych, cross-mediowych i niestandardowych.
-Tworzenie planów i strategii rynkowych dla dotychczasowych jak i nowych produktów online.
-Rekomendowanie rozwiązań technologicznych i kierunków rozwoju
-Monitorowanie rynku w celu wyboru optymalnych rozwiązań online
- Opracowywanie rocznych planów biznesowych dla istniejących i nowych produktów Digital
-Testowanie i wybór oprogramowania Ad Serwerowego, i innych umożliwiających realizację
projektów onlinowych.
-Negocjacje i zwieranie umów długoterminowych z partnerami i Top klientami Firmy
-Koordynacja sprzedaży oraz bieżące wsparcie pozyskania i obsługi kluczowych klientów firmy
-nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów realizacji wszystkich projektów online
wydawnictwa.
OSIĄGNIĘCIA
Udało mi się zdefiniować, uporządkować i stworzyć produkty online wydawnictwa: display, mobile, video, kontent, mailing, cross media.
Dbam o rozwijanie kompetencji prasowych zespołów handlowych w obszarze Internet
Zbudowałam dział online, który kreuje, tworzy, pozyskuje i obsługuje wszystkie realizowane projekty Internetowe w wydawnictwie.
Uczestniczę w realanchu serwisów GBC: rp.pl oraz pomniejszych branżowych rpkom, turystyka.rp.pl, emerytura.rp.pl oraz parkiet.com , bloombergbusinssweek.pl i sukces magazyn.pl w technologii rwd.
Pozyskuje technologicznych i biznesowych partnerów dla wydawnictwa w celu rozwoju wszystkich potencjalnych obszarów przychodowych zapewniających rozwój wydawnictwa.
Przez kolejne 3 lata osiągałam wzrosty przychodów w obszarze sprzedaży reklamy online szczególnie dzięki rozwojowi oferty.
Wprowadziłam wszystkie zaplanowane produkty reklamowe w życie, zrealizowałam szereg niestandardowych rozwiązań, uczestniczę w przemianie mentalności i postrzegania Internetu przez osoby z redakcji prasowych.
Produkty wydawnictwa:
Rzeczpospolita: www.rp.pl , Życie Warszawy: www.zyciewarszawy.pl , Parkiet: www.parkiet.com ,
Uważam Rze: www.uwazamrze.pl , Sukces: www.sukcesmagazyn.pl
i Bloomberg Businessweek Polska: www.bloombergbusinessweek.pl,
i kilka serwisów branżowych:
www. rpkom.pl, www.energianews.pl, turystyka.rp.pl,www.podrozerp.pl
Wyżej wymienione serwisy oraz portal www.Ekonomia.rp.pl, prawo.rp.pl
Key Account
Główne obowiązki:
- Kompleksowa obsługa reklamowa kluczowych klientów firmy
- Tworzenie mediaplanów opartych o kampanie ponadregionalne z wykorzystaniem dostępnych produktów firmy (dzienniki regionalne, Tv guidy, prasę bezpłatną, dodatki branżowe, internet)
- Tworzenie produktów wydawniczych dedykowanych danej tematyce lub danemu klientowi ( Dodaki Tematyczne)
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych klientów, opieka i obsługa puli klientów własnych ect;
- Kompleksowa obsługa reklamowa kluczowych klientów firmy
- Tworzenie mediaplanów opartych o kampanie ponadregionalne z wykorzystaniem dostępnych produktów firmy (dzienniki regionalne, Tv guidy, prasę bezpłatną, dodatki branżowe, internet)
- Tworzenie produktów wydawniczych dedykowanych danej tematyce lub danemu klientowi ( Dodaki Tematyczne)
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie nowych klientów, opieka i obsługa puli klientów własnych ect;
Direct Sales Manager
TPP Sp.zo.o Wydawca Dziennika Metropol
Śledzenie rynku nabywców powierzchni reklamowej branż: zdrowie i uroda, turystyka, rozrywka, handel( Warszawa, Polska).
Tworzenie ofert sprzedażowych i kalkulacji indywidualnych dla poszczególnych klientów;
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy; ect;
- Koordynacja i tworzenie dodatku tematycznego w Metropolu
Tworzenie ofert sprzedażowych i kalkulacji indywidualnych dla poszczególnych klientów;
- Spotkania Sprzedażowe, podpisywanie kontraktów; negocjowanie warunków współpracy; ect;
- Koordynacja i tworzenie dodatku tematycznego w Metropolu
Szkolenia i kursy
- Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Word, Office, Microsoft Excel, Zarządca, Dialog, Zantell, Ankieter, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, Coler Draw Select Edition, Acrobat Reader, FineReader ), umiejętność obsługi urządzeń biurowych – Fax, Xero, skaner itd.
- Ukończone kursy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne ze sprzedaży mediów i inne m.in z:
- Telefonicznej sztuki rozmowy z klientem, sprzedaży produktów i usług przez telefon;
- Aktywnego pozyskiwanie Klientów przez telefon
- bezpośredniej umiejętności zaspokajania potrzeb klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
- technik negocjacji i umiejętności fokusowania klienta na potrzeby,
- profesjonalnej prezentacji oferty oraz budowania ofert na potrzeby klientów,
- szkolenie z badań i analiz wskażników mediowych oraz tworzenia mediaplanów
- Elementów autoprezentacji w kontaktach z mediami
- Zarządzania zespołem
- Inteligencji emocjonalnej
- Skutecznej organizacji czasu pracy własnej i zespołu
- Dyplom z jezyka angielskiego na poziomie intermediate;
- Ukończone kursy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne ze sprzedaży mediów i inne m.in z:
- Telefonicznej sztuki rozmowy z klientem, sprzedaży produktów i usług przez telefon;
- Aktywnego pozyskiwanie Klientów przez telefon
- bezpośredniej umiejętności zaspokajania potrzeb klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
- technik negocjacji i umiejętności fokusowania klienta na potrzeby,
- profesjonalnej prezentacji oferty oraz budowania ofert na potrzeby klientów,
- szkolenie z badań i analiz wskażników mediowych oraz tworzenia mediaplanów
- Elementów autoprezentacji w kontaktach z mediami
- Zarządzania zespołem
- Inteligencji emocjonalnej
- Skutecznej organizacji czasu pracy własnej i zespołu
- Dyplom z jezyka angielskiego na poziomie intermediate;
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Turystyka, architektura, muzyka klasyczna, literatura współczesna, psychologia, socjologia
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku.
Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.