Arkadiusz Krokowski

eMarketing, eCommunication, eCommerce, eCRM
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Analityka Marketing B2B Optymalizacja konwersji media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing bezpośredni E-mail marketing Internet Strategy Lead Generation Analiza rynku Marketing Mobilny Segmentacja Zarządzanie zespołem Użyteczność

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Online Director
Online Sales&Marketing
UPC Polska
Online marketing manager
- communication and online marketing strategy preparation for online sales channel based on sales performance (B2C and B2B);
- eCRM development incl. strategy and daily operations;
- X-sale Up-sale, retention based on customer data with high focus on segmentation and behaviors;
- budget preparation and responsibility;
- media and creative agencies cooperation;
- online marketing team management;
- direct reporting to Online Director
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Senior eCommerce Manager
Annually goals achieved – growth, OM channel share, IR, NSV, traffic;

- sales and communication strategy preparation for online sales channels incl. main sales and efficiency KPIs for each sub channel;
- strategy implementation for Tchibo Direct PL based on all online marketing tools like: Programmatic, REM, Display, eDM, SEM, Affiliation, FB
- eCRM responsibility – segmentation and customer campaigns preparation,
marketing automation;
- sales result responsibility prospects and customers – topline and bottom line indexes (P&L)
- budget (A&P) management and supervising;
- cooperation with agencies, media house and main internet market players;
- member of international development’s team – new webpage, othet projects;
- media tender responsibility;
- direct reporting to eCommerce Director, Board Member.
Netia S.A.
eCommece Manager, Dept. e-Commerce&internet
Online strategy implementation, new webpage development, successful lead and brand campaigns, rebranding implementation;

- creation of media communication and sales strategies for internet channel;
- execution of the strategies using available means of communication and sales including: SEM, SEO, mailing, display, ‘RTB‘, performance on HOME, SOHO/SME, CORPORATE markets
- preparing development strategy for company's websites and optimization of e-commerce activity based on analytical data from Google Analytics, Adobe Omniture, etc.;
- responsibility for the outcome of sales for the channel e-commerce;
- involvement in the creation and management of the budget allocated A&P;
- ensuring consistency and correctness of marketing communications;
- media strategy creation and verification in collaboration with media agency
- brand strategy preparation for digital
- preparation of sales and public image campaigns together with interactive agencies and media houses;
- management and cooperation with external partners;
- webpage optimizations;
- internet service coverage for business customers events eg. Biznes To Rozmowy”
- reporting directly to Marketing Director and Managing Director of e-commerce (since 05/2012);
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Senior Marketing Manager Online / Kierownik działu sprzedaży online
Dział marketingu i sprzedażyj. Bezpośrednie raportowanie do Dyr. Wydawnictwa.
Poziom zarządczy -1.

Główne obszary odpowiedzialnosci:

- realizacja celów sprzedażowych
- zakup mediów
- lead generation
- CRM
- budżet
- budowa bazy newslettera
- program lojalnościowy
- zespół 6 osób
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Internet Product Manager
Dział Intrenetu. Bezpośrednie raportowanie do Kierownika działu. Poziom zarządczy -3.

Główne obszary odpowiedzialnosci:

- rozwój stron intrenetowych Wydawnictwa
- optymalizacja stron pod kątem sprzedażowym
- zarządanie contentem
- CRM oraz newsletter
- budowa bazy newslettera
- redakcja książek o tematyce budowlanej oraz publikacjami online
Logo
Product Manager ds. współpracy z zagranicą
Inproel Sp. z o.o.
Logo
Doradca techniczny / Inżynier sprzedaży
Inproel Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Organizacja i zarządzanie w budownictwie, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Budownictwo w internecie
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Business Monday na Foksal
Business Monday na Foksal
Kontaktownia przedsiębiorców
CMS
CMS
Grupa zrzeszająca związanych z CMSami
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
e commerce 2010
e commerce 2010
Grupa osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego e-commerce oraz konferencją e-commerce 2010, która odbędzie się kwiecień/maj 2010.
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Green Day
Green Day
Grupa fanów zespołu
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.