Krzysztof Szarski

Head of eCommerce/Conversion
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Affiliate Management Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Optymalizacja konwersji Digital Marketing Strategia cyfrowa E-commerce Event Management Marketing Zintegrowany Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing internetowy Zarządzanie produktem Social Media Web Analytics Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
czeski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

K2 Internet
Head of eCommerce/Conversion
Praca dla dużych międzynarodowych i polskich firm z branż takich jak: Ubezpieczenia, Bankowość, Finanse, Motoryzacja, FMCG, itd.

eCommerce:
• tworzenie strategii eCommerce dla wybranych klientów
• optymalizacja współczynnika konwersji
• wdrożenie i rozwój narzędzi wspierających sprzedaż online
• audyty UX/UI + rekomendacje
• mobile eCommerce

Analityka internetowa:
• nadzór nad pracą zespołu analitycznego
• nadzór nad bieżącym raportowaniem (m.in. Google Analytics, Adobe Analytics/Omniture)
• formułowanie wniosków i rekomendacji
• monitoring efektów kampanii mediowych
• segmentacja i planowanie działań dot. poszczególnych segmentów

Inne:
• tworzenie strategii i implementacja rozwiązań Marketing Automation
• tworzenie i egzekucja strategii Content Marketingowych (zwłaszcza pod kątem Marketing Automation)
• wsparcie przetargów
• evangelizacja dot. analityki i eCommerce
UPC Polska
Online Director
Marketing:
• Tworzenie strategii dla kanału online, obejmującej sprzedaż, marketing online, eCare, oraz wdrożenia technologiczne.
• Udział w projektach strategicznych UPC oraz Liberty Global.
• Nadzór nad realizacją zewnętrznych kampanii internetowych (CPM, CPC, CPA, CPS, SEM) oraz działań autopromocyjnych.
• Komunikacja online z bazą abonentów, eMail contact plan.
• Launch`e nowych usług i produktów, wsparcie marketingowe istniejących.
• Aktualizacja, utrzymanie i rozwój serwisu upc.pl (Adobe CQ5).
• Zarządzanie budżetem online.
• Zarządzanie zespołem digital

eCommerce:
• Realizacja planów sprzedażowych ilościowych i wartościowych w kanale online. Kontrola postępów i podsumowywanie działań.
• Rozwój i bieżąca obsługa platformy, narzędzi i procesów służących do sprzedaży do nowych klientów oraz do abonentów.
• Optymalizacja współczynnika konwersji sklepu internetowego, UI oraz struktury źródeł ruchu i kosztu pozyskania klienta.
• Rozwój kanału mobilnego.
• Nadzór nad analizą statystyk, kontrolą wyników, wyciąganiem wniosków oraz formułowaniem i wdrożeniem rekomendacji.

Online customer care i project management:
• Project Management, nadzór nad roadmapą wdrożeń online, oraz tworzenie i implementacja procesów online wspierających firmę.
• Odpowiedzialność za obsługę klienta w kanale online.
• Rozwój i optymalizacja wykorzystania korporacyjnego narzędzia selfcare.
• Nadzór nad pracami zewnętrznego dedykowanego teamu (webmasterzy, programiści).
Canal + platforma
Kierownik działu projektów internetowych i ecommerce
Skrót zakresu obowiązków związanych z marketingiem:
• udział w tworzeniu całościowej strategii marketingowej firmy w oparciu o
główne cele i KPI
• kształtowanie strategii obecności telewizji n i telewizji na kartę w
Internecie
• weryfikacja mediaplanów internetowych (CPM, afiliacyjnych i SEM),
• odpowiedzialność za działania WOMM (marketing szeptany)
• obsługa działań internetowych skierowanych do abonentów
• koordynacja pracy i rozwoju powierzonego zespołu
• nadzór nad budżetem i zespołem projektów internetowych i eCommerce
• odpowiedzialność za osiągnięcie rocznych celów strategicznych i
wybranych wskaźników dla swojego obszaru działań


Skrót zakresu obowiązków związanych z e-commerce:
• realizacja planów sprzedażowych platformy n, n na kartę i telewizji na
kartę w Internecie oraz wsparcie sprzedaży telefonicznej
• optymalizacja współczynnika konwersji sklepów internetowych, UX oraz
struktury źródeł ruchu w celu wzrostu wolumenu sprzedaży i spadku
kosztu pozyskania klienta.
• inicjowanie oraz nadzór nad audytami usability i wdrażaniem wniosków
• aktualizacja i rozwój funkcjonalny powierzonych sklepów
• obsługa innych działań e-commerce - (B2B, revshare)
• udział w opracowywaniu procesu sprzedażowego od kontaktu klienta z
reklamą, do odebrania zakupionego produktu i obsługi po
sprzedażowej.

Skrót obowiązków z zakresu projektów internetowych:
• analiza wymagań, optymalizacja usability, rozwój funkcjonalny stron ITI
Neovision i Cyfrowy Dom oraz działania mające na celu zwiększanie
ruchu na tych stronach
• analiza i raportowanie statystyk (Google Analytics/MediaMind)
• integracja www z wewnętrznymi systemami wspierającymi CRM Siebel
• współpraca z agencjami interaktywnymi, domami mediowymi i
partnerami zewnętrznymi
• wdrażanie nowych funkcjonalności i prowadzenie niestandardowych
projektów internetowych (IT/Marketing)

Ważniejsze sukcesy:
• stworzenie od podstaw kanału sprzedaży przez Internet
• stworzenie od podstaw nowej strony www.n.pl
Canal + platforma
Kierownik ds. komunikacji internetowej
• kształtowanie wizerunku marki Platformy N w internecie
• aktualizacja, utrzymanie i rozwój stron www.n.pl, www.telewizjanakarte.pl, wwwn.wojnaipokoj.pl, www.nfilmhd.pl, www.nsport.pl, mgmchannel.pl
• weryfikacja mediaplanów internetowych (CPM, afiliacyjnych i SEM), przygotowanie i realizacja kampanii
• aktualizacja, utrzymanie, rozwój i optymalizacja konwersji sklepów internetowych Telewizji n i Telewizji na kartę. Obsługa wszystkich działań ecommerce (nsklep, B2B, nie standardy)
• współpraca z agencjami interaktywnymi, domami mediowymi i partnerami zewnętrznymi
• udział w projektach realizowanych w ramach działań marketingowych i promocyjnych
• odpowiedzialność za WOMM i nie standardowe projekty internetowe
• obsługa działań internetowych skierowanych do abonentów
Interaktywna sp. z o.o.
Marketing & Business Development Manager
M.in:
• Upgrade funkcjonalności wybranych serwisów grupy (business development)
• Negocjacje warunków nie reklamowej współpracy z wybranymi kluczowymi partnerami biznesowymi
• Działania cross promocyjne
• New business
• PR – serwisów grupy Interaktywna sp. z o.o. ze szczególnym naciskiem na Swistak.pl, Fotka.pl
Piotr Szymczak
Piotr Szymczak · współpracownik
wystawiono
Specjalista w swojej dziedzinie, posiadający duże doświadczenie i wiedzę, którą dodatkowo umie przekazać innym, używając w dyskusji jedynie rzeczowych argumentów. Do każdego projektu podchodzi profesjonalnie i z pełnym oddaniem. Prywatnie świetny kolega, posiadający duże poczucie humoru.
CD Projekt Sp. z o.o.
PR & Marketing Manager
M.in.:
• Odpowiedzialność za całość PR, reklamy i działań marketingowych w internecie - dotyczących gier komputerowych CD Projekt, w tym m.in. gry komputerowej Wiedźmin.
• Negocjowanie całościowych warunków współpracy PR, reklamowej (w tym rocznych budżetów z portalami i dużymi mediami internetowymi), barterowej, crosspromocyjnej i patronackiej.
• Przygotowanie mediaplanów, ich realizacja, zakup mediów i raportowanie wykonania planu w ramach przydzielonego dla mediów Internetowych budżetu.
• Planowanie i obsługa procesu wysyłania wiadomości prasowych do mediów, partnerów biznesowych i pracowników CDP.
• Wyszukiwanie nowych możliwości promocji i reklamy tytułów CDP w internecie (jak m.in. kanał partnerski Youtube CDP (www.youtube.com/cdprojekt oraz www.youtube.com/grampl).
• Organizacja pracy powierzonego zespołu.
Presspublica Sp. z o.o.
Starszy konsultant ds. promocji
M.in.:
• Wsparcie działań sekcji Promocji Biura Reklamy i Ogłoszeń.
• Obsługa wybranych patronatów medialnych
• Przygotowanie płyt insertowanych do całego wydania dziennika
• Organizacja uczestnictwa RZ w wybranych imprezach targowych i konferencjach
• Nadzór nad stroną intranetową
Hubert Giblewski
Hubert Giblewski · przełożony
wystawiono
Najinteligentniejszy facet jakiego znam. Świetny kumpel. Rewelacyjny pracownik, któremu powierzasz projekt i zawsze będzie zrealizowany bardzo profesjonalnie w najdrobniejszych detalach, a nawet jeszcze lepiej. Ogromnie mi żal, że nasze drogi zawodowe chwilowo się rozeszły. Sumienny, odpowiedzialny, nowatorski, myślący, błyskotliwy – można mnożyć same pozytywne opinie, ale najlepiej ocenić samemu. Jak założe/zmienię firmę od razu do niego dzwonie z konkretną ofertą.

Edukacja

Logo
IT w Biznesie, studia podyplomowe
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

326 wszystkich wypowiedzi
43 plusy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Cesky jazyk
Cesky jazyk
Mluvíme pouze česky - místnost pro všechny lidi, kteří mají rádi češtinu a chtějí se ji naučit.
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Dzielnica Ursynów m. st. Warszawy
Dzielnica Ursynów m. st. Warszawy
Dzielnica Ursynów m. st. Warszawy
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
Google Android
Google Android
Google operating system for mobile devices
Gry
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...) Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:) Product Placement w grach (przyszłość branży?)
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Język Czeski
Język Czeski
Rozmowy o języku czeskim - informacje, ciekawostki, ogłoszenia.
Konferencje Internet Standard
Konferencje Internet Standard
Grupa sympatyków konferencji organizowanych przez InternetSTANDARD. Chcesz być na bieżąco informowany o wszystkich nowinkach? Przyłącz się :)