Wypowiedzi
-
Moje określenie faktycznie było niefortunne w odniesieniu do całego rynku CC, ale dla mniejszych firm telemarketingowych oprogramowanie w tej klasie cenowej wydaje się być rozsądną propozycją. Jeśli chodzi o statystyki to posiadam dane co do wydajności pracowników używających incc w zestawieniu z wydajnością przy braku oprogramowania - program w tej cenie zwraca się nie w miesiąc/rok, a w kilka dni.
Oczywiście nie jest to kategoria wagowa rozwiązań Comarch, ale mniejsze rybki powinny być zadowolone ;) -
[przepraszam, do usunięcia]Anna Staniec edytował(a) ten post dnia 08.10.12 o godzinie 16:41
-
Polecam program http://www.incc.pl, najlepszy dla małych i średnich Call Center. Pozwala w pełni zorganizować pracę w każdym CC, do podstawowych funkcji należy:
- nagrywanie rozmów
- kontrola czasu pracy agentów
- automatyczne nawiązywanie połączeń
- historia; kalendarz kontaktów zaplanowanych
- raporty dla kadry zarządzającej
Jest również jednym z najtańszych takich programów na rynku i można go za darmo przetestować przez 14 dni. -
Polecam program http://www.incc.pl, najlepszy dla małych i średnich Call Center. Pozwala w pełni zorganizować pracę w każdym CC, do podstawowych funkcji należy:
- nagrywanie rozmów
- kontrola czasu pracy agentów
- automatyczne nawiązywanie połączeń
- historia; kalendarz kontaktów zaplanowanych
- raporty dla kadry zarządzającej
Jest również jednym z najtańszych takich programów na rynku i można go za darmo przetestować przez 14 dni.