konto usunięte

Temat: Programy do obsługi Call-Center

Jak waszym zdaniem ocenilibyście przydatność aplikacji dla telemarketerów. Widziałem wiele z nich. Są takie, które faktycznie ułatwiają życie. Podstawowy CRM i kilka udogodnień. Widziałem również takie, nar którymi telemarketer łamał sobie palce i więcej raportował niż dzwonił. Gdzie jest ta granica? Kto i po co wymyśla tak skomplikowane programy? A może to kwestia dobrania programu dla danego call-center?
Rafał T.

Rafał T. Zapraszam do
kontaktu

Temat: Programy do obsługi Call-Center

To jest akurat ciekawy temat. Oprogramowanie dla konsultanta nie powinno być skomplikowane. Ma być funkcyjne, ma pomagać w pracy. Nie powinno być raportów dla konsultantów (poza jego wynikiem, czasem spędzonym na słuchawce, przerwy jeśli jest to rozwiązane przez aplikację CC. Od analizowania raportów są inni. A sama przydatność jest bardzo duża. PRaca z excelem a praca z aplikacją, która jeszcze zestawia za nas połączenia ułatwia zdecydowanie pracę. Ale, kazdy kto ma copś wspólnego z CC to wie, więc nie ma się co rozpisywać.
Anna Staniec

Anna Staniec Konsultant, InCC.pl

Temat: Programy do obsługi Call-Center

Polecam program http://www.incc.pl, najlepszy dla małych i średnich Call Center. Pozwala w pełni zorganizować pracę w każdym CC, do podstawowych funkcji należy:
- nagrywanie rozmów
- kontrola czasu pracy agentów
- automatyczne nawiązywanie połączeń
- historia; kalendarz kontaktów zaplanowanych
- raporty dla kadry zarządzającej

Jest również jednym z najtańszych takich programów na rynku i można go za darmo przetestować przez 14 dni.

konto usunięte

Temat: Programy do obsługi Call-Center

Nie ma to jak reklama własnej firmy :)



Wyślij zaproszenie do