Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b FREIGHT INLAND Spedycja Drogowa i kanałowa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Marcin Ataman:
Nie wiem cyz chodzi ci dokładnie o to http://www.newstargames.com/nsgp.html
Witam
Prośba o pomoc tak w cieniu rozpoczynającego się sezonu F1.
Grałem kiedyś w "symulator" F1 ale w trochę innym wydaniu niż obecne z setką wodotrysków.
Widok był uproszczony z góry, jednak rozgrywka była dosyć rozbudowana. Pełny sezon z możliwością odbycia pełnego wyścigu, prawdziwe prawdziwe tory, zespoły i tryb kariery.
Nie mogę sobie przypomnieć tytułu za każdą pomoc z góry dzięki.
ale zawiera grieka wsyzstko co podałeś: widok z góry, cały sezon, odwzorowane tory -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GRY KOMPUTEROWE
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Jacek Karcz:
do założenia firmy oferującej usługi spedycyjne potrzebujemy przede wszystkim zabezpieczenie w postaci wolnych środków na rachunku firmowym w kwocie 50.000 EUR lub równowartość w złotówkach przeliczana po średnim kursie NBP z poprzedniego roku. Środki muszą być w ciągłej dostępności na rachunku w całym czasie trwania działalności. J
Jacek Karcz
Z większością się zgodze ale z tymi 50.000 Eur to nie czarujmy sie są sposoby na obejscie - wszystko zależy od starostwa. :)Andrzej Zając edytował(a) ten post dnia 19.02.13 o godzinie 12:53 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Jerzy A.:
Jerzy sory ale coś mi się wydaje że rzucasz różne przykłady ale nie do końca wiesz o co chodzi, albo sie poprostu czpeiasz.
Andrzej Zając:
Co do czynników wiatru i innych to moge się zgodzić, bo tych czynników jest o wiele więcej. Ale jeśli ktoś się zajmuje analizą spalania kierowców i analizuje trasy i danego keirowcy to nie robi tego na podstawie jednej trasy a np kilkuset.
To miło, że kolega może się zgodzić podałem to jako przykład, tak samo jak można podać ciśnienie w oponach, opory toczenia, wiezony ciężar i oczywiście predyspozycje kierowcy do prowadzenia samochodu. Zatem opieranie się tylko na ostatnim czynniku (predyspozycje kierowcy do prowadzenia samochodu) zakłamuje prawdę i jest próbą przesunięcia odpowiedzalności tylko na kierowcę.
Te wszystkie czynniki mają jak najbardziej wpływ, ja o nich nie wspomniałem bo chyba nie o to chodziło. Zreszta nigdzie nie napisałem że odpowiedzialność jest TYLKO po stronie keirowcy, podałem to jako jeden z mozliwych czynników.
edit. literówkiAndrzej Zając edytował(a) ten post dnia 11.01.13 o godzinie 13:13 -
Jerzy A.:
Mi nie chodziło o zachwalanie rozwiązania jakim jest detektyw, bo osobiście rozwiązał bym sprawe inaczej. Chodzi mi raczej o to że ludzie którzy tak bardzo potępiają tego szefa, piszą hasła w stylu "wiecej wiary w ludzi" ale nie potrafią sami podać konkretnego sposobu rozwiązania problemu.
Andrzej Zając:
Piszeczie że wynajęcie detektywa jest złe dlatego prosze mi w takim razie podać inne skuteczne sposoby zarządzania spalaniem w firmach transportowych ?
Nie tak kolego jak widzę odczytałeś intencje, wynajęcie dedektywa świadczy o niskiej kompetencji zarządzających daną firmą. Nie potrafią rozwiązać problemu więc szukają winnego i posiłkują się detektywem.
"oszczędności', ale nie zawsze tak musi być, może sie zdarzyć kierowca który ma duże spalanie, nie kradnie a poprostu nieumiejętnie korzysta z pedału gazu.
A np. czynnik wiatru (brak wiatru lub od czoła, boczny czy z tyłu) ma dużo większe znaczenie niż sposób operowania pedałem gazu.
Więc jak może jakiś magik (czyli osoba zarządzająca znająca charakterystyke tras) stwierdzić, że kierowca który ma duże spalanie poprostu nieumiejętnie korzysta z pedału gazu.
Temat jak miłość można o tym rozprawiać godzinami.
Nie bronię kierowców cześć z nich nie jest święta, ale chodzi mi tylko o pragmatyzm, czyli wyważenie zysków i strat dla danej firmy.
Co do czynników wiatru i innych to moge się zgodzić, bo tych czynników jest o wiele więcej. Ale jeśli ktoś się zajmuje analizą spalania kierowców i analizuje trasy i danego keirowcy to nie robi tego na podstawie jednej trasy a np kilkuset. -
Wydaje mi się że część ludzi wypowiadających się w temacie i piatnujących wynajęcie detektywa nie do końca zna realia transportu drogowego.
Piszeczie że wynajęcie detektywa jest złe dlatego prosze mi w takim razie podać inne skuteczne sposoby zarządzania spalaniem w firmach transportowych ?
Tak jak niektórzy wcześniej pisali wszelkie sondy paliwowe, gpsy sondy can są do obejścia.
Wcześniej również ktoś napisał że nie ma czegoś takiego jak "norma spalania" i każy sąd to potwierdzi (po zwolnieniu pracownika z tego powodu). Niestety na spalanie samochodów ciężarowych ma tak wiele zmiennych czynników wpływ że nie możliwym jest ustalenie jednej normy.
Oczywiście jesli osoba zarządzająca zna charakterystyke tras w swoim przedsiębiorstwie to moze z dużym prawdopodobieństwem wytypować osoby które zbierają sobie "oszczędności', ale nie zawsze tak musi być, może sie zdarzyć kierowca który ma duże spalanie, nie kradnie a poprostu nieumiejętnie korzysta z pedału gazu. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN