Zbigniew Piotrowski

Własna działalność - właściciel firmy, ZIBIX.NET Zbigniew Piotrowski

Wypowiedzi

  • Zbigniew Piotrowski
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie Kompletny system CC - promocja do końca kwietnia!
    7.03.2014, 11:49

    Najniższa opłata za system Call Center w kraju

    Dla klientów, którzy podpiszą umowę do końca kwietnia 2014, miesięczna opłata za system Call Center wynosi 1 zł netto, bez względu na ilość stanowisk, z których chce korzystać klient.

    Jedynym kosztem pozostaje opłata za VOIP – tutaj też mamy rewelacyjną stawkę: 0,03 zł netto za minutę połączenia do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych. Idealna jakość połączeń jest gwarantowana dzięki bezpośredniemu podłączeniu do największego operatora VOIP w kraju.

    Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

    Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest dedykowany dla każdego klienta z osobna. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient) oraz brak opóźnień w komunikacji. Serwer jest umiejscowiony w naszej siedzibie i ma zapewniony światłowodowy dostęp do Internetu. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie muszą Państwo posiadać szybkiego dostępu do Internetu w Państwa biurze.

    Co wchodzi w skład systemu Call Center?

    - po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania a także w generator prądu w przypadku awarii sieci elektrycznej. Gwarantuje to dostęp do systemu 24/7.

    - po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

    System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

    System umożliwia nagrywanie wszystkich rozmów telemarketerów. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

    Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer oraz rozmówca i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera lub włączyć się w rozmowę.

    Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
    * tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
    * możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
    * automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera
    * funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
    * skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

    Jeżeli jest to nowy telemarketing to z chęcią wyposażymy stanowiska telemarketera w niezbędny sprzęt. Montujemy komputery, monitory, słuchawki, klawiatury i myszki. Całość jest skonfigurowana i przygotowana do pracy.

    Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

    Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

    Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

    Zbigniew Piotrowski
    email: zp@novar.mobi
    GSM: 602 698 394

  • Zbigniew Piotrowski
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie CC OFERUJĘ...
    7.03.2014, 11:46

    Najniższa opłata za system Call Center w kraju

    Dla klientów, którzy podpiszą umowę do końca kwietnia 2014, miesięczna opłata za system Call Center wynosi 1 zł netto, bez względu na ilość stanowisk, z których chce korzystać klient.

    Jedynym kosztem pozostaje opłata za VOIP – tutaj też mamy rewelacyjną stawkę: 0,03 zł netto za minutę połączenia do wszystkich krajowych operatorów stacjonarnych. Idealna jakość połączeń jest gwarantowana dzięki bezpośredniemu podłączeniu do największego operatora VOIP w kraju.

    Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

    Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest dedykowany dla każdego klienta z osobna. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient) oraz brak opóźnień w komunikacji. Serwer jest umiejscowiony w naszej siedzibie i ma zapewniony światłowodowy dostęp do Internetu. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie muszą Państwo posiadać szybkiego dostępu do Internetu w Państwa biurze.

    Co wchodzi w skład systemu Call Center?

    - po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania a także w generator prądu w przypadku awarii sieci elektrycznej. Gwarantuje to dostęp do systemu 24/7.

    - po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

    System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

    System umożliwia nagrywanie wszystkich rozmów telemarketerów. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

    Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer oraz rozmówca i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera lub włączyć się w rozmowę.

    Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
    * tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
    * możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
    * automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera
    * funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
    * skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

    Jeżeli jest to nowy telemarketing to z chęcią wyposażymy stanowiska telemarketera w niezbędny sprzęt. Montujemy komputery, monitory, słuchawki, klawiatury i myszki. Całość jest skonfigurowana i przygotowana do pracy.

    Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

    Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

    Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

    Zbigniew Piotrowski
    email: zp@novar.mobi
    GSM: 602-698-394

  • Zbigniew Piotrowski
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie CC OFERUJĘ...
    21.08.2013, 16:34

    Witam.

    Najniższa opłata za system Call Center w kraju:

    już od 35 zł netto miesięcznie!

    Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

    Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest postawiony na miejscu u klienta. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient), brak opóźnień w komunikacji i znacznie niższe koszty niż w przypadku oferty konkurencji.

    Dodatkowo cała pomoc techniczna jest wliczona w cenę abonamentu. Jesteśmy cały czas w stałym kontakcie z naszymi klientami. Wprowadzamy zmiany, których klienci sobie życzą po to aby system dla każdego działał idealnie.

    Co wchodzi w skład systemu Call Center?

    - po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Serwer działa praktycznie bezgłośnie - może być z powodzeniem zainstalowany w miejscu pracy telemarketerów. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania.

    - po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

    System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

    W celu poprawienia jakości rozmów przez telemarketera wszystkie rozmowy mogą być nagrywane. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

    Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera

    Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
    * tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
    * możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
    * automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera

    * funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
    * skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

    - po trzecie stanowiska telemarketerów. Kompleksowo wyposażymy każde stanowisko. Dostają Państwo komputer z monitorem, klawiaturą, myszką i dobrej jakości słuchawkami. System na komputerach telemarketerów jest zainstalowany i skonfigurowany w sposób gwarantujący bezproblemową pracę.

    Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

    Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

    Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

    Zbigniew Piotrowski
    email: zp@novar.mobi
    GSM: 602 698 394

  • Zbigniew Piotrowski
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie Call Center - kompletny system (hardware, software, sieć,...
    21.08.2013, 16:33

    Witam.

    Najniższa opłata za system Call Center w kraju:

    już od 35 zł netto miesięcznie!

    Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

    Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest postawiony na miejscu u klienta. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient), brak opóźnień w komunikacji i znacznie niższe koszty niż w przypadku oferty konkurencji.

    Dodatkowo cała pomoc techniczna jest wliczona w cenę abonamentu. Jesteśmy cały czas w stałym kontakcie z naszymi klientami. Wprowadzamy zmiany, których klienci sobie życzą po to aby system dla każdego działał idealnie.

    Co wchodzi w skład systemu Call Center?

    - po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Serwer działa praktycznie bezgłośnie - może być z powodzeniem zainstalowany w miejscu pracy telemarketerów. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania.

    - po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

    System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

    W celu poprawienia jakości rozmów przez telemarketera wszystkie rozmowy mogą być nagrywane. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

    Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera

    Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
    * tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
    * możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
    * automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera

    * funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
    * skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

    - po trzecie stanowiska telemarketerów. Kompleksowo wyposażymy każde stanowisko. Dostają Państwo komputer z monitorem, klawiaturą, myszką i dobrej jakości słuchawkami. System na komputerach telemarketerów jest zainstalowany i skonfigurowany w sposób gwarantujący bezproblemową pracę.

    Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

    Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

    Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

    Zbigniew Piotrowski
    email: zp@novar.mobi
    GSM: 602 698 394

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do