Wojciech Rutka

Specjalista ds Helpdek, LPP S.A.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Active Directory Experience Atlassian JIRA Call Center Cerberus Checkpoint LANDesk Lync Microsoft Exchange Microsoft Office Windows Batch Zabbix VMware vSphere Citrix XenApp Citrix Access Gateway RFID Centreon Administracja sieciami, serwerami i systemami. ServiceDesk Plus VPN tunnels Batch scripting Administracja serwera Ivanti

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

LPP
Starszy Specjalista ds HelpDesk
Wdrażam nowe rozwiązania dla centrali firmy oraz salonów sprzedaży m.in. projekt RFID, platformy zgłoszeniowe (servicedesk), piszę skrypty batch, zarządzam firmowym serwerem Citrix, firmowa sieć WiFi, nowy sprzęt w sieci sprzedaży.
Wsparcie zagranicznych central firmy oraz salonów sprzedaży. Rozwiązywanie bieżących problemów, wdrażanie nowych rozwiązań, udział w otwarciach nowych salonów zagranicznych
od strony IT.
LPP
Specjalista ds. Help-Desk
Pierwsza linia wsparcia dla centrali oraz salonów sprzedaży. Przygotowanie i wydanie sprzętu. Dyżury telefoniczne, rozwiązywanie bieżących problemów. Zarządzanie AD.
LPP
Operator przetwarzania wsadowego
Nadzór oraz utrzymanie poprawności działania systemów informatycznych firmy.

Edukacja

Logo
Systemy i sieci komputerowe, inżynierskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne

Zainteresowania

Piłka nożna, rower, siłownia.
Podróże i kulinaria.