Łukasz Gnerowicz

Łukasz Gnerowicz

Specjalista ds.Wsparcia IT, Żabka Polska sp. z o.o.
Stawiszyn, wielkopolskie

Umiejętności

PostgreSQL Microsoft Windows Server 2008 naprawa i administracja systemów z rodziny Windows (XP, Vista, Windows 7) naprawa i administracja systemów z rodziny Linux (SUSE, PLD) znajomość budowy, konfiguracji i administracji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych znajomość konfiguracji i zasad funkcjonowania technologii sieciowych TCP/IP, LAN/WAN, VPN/APN, GPRS znajomość konfiguracji i obsługi klienta aplikacji Lotus Notes znajomość zasad administrowania infrastrukturą informatyczną i polityką uprawnień instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice instalacja i konfiguracja terminali płatniczych znajomość podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych znajomość relacyjnych baz danych i języka zapytań SQL znajomość obsługi klienta systemu SAP znajomość Active Directory znajomość podstaw konfiguracji urządzeń Cisco znajomość Office2003/2007/2010 Podstawy programowania java

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
IT Specialist
• Projektowanie i nadzorowanie infrastruktury informatycznej – zapewnienie jej stabilnego działania;
• Rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, serwerów, sieci, drukarek, systemów kopii zapasowych, oprogramowania;
• Zarządzanie budżetem IT – planowanie i optymalizacja wydatków
oraz uzgadnianie potrzeb inwestycyjnych;
• Wdrażanie nowych technologii IT;
• Współpraca z kadrą menedżerską fabryki – uczestnictwo w analizie nowych technologii, konsultacja rozwiązań technicznych pod względem informatycznym;
• Odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych;
• Uczestnictwo w projektach centralnych;
• Współpraca z drugą i trzecią linia wsparcia – Indie, Szwajcaria;
Żabka Polska
Specjalista ds. Wsparcia IT
Żabka Polska
Starszy Specjalista ds. HelpDesk
Żabka Polska
Specjalista ds. HelpDesk

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk