Łukasz Gnerowicz
Specjalista ds.Wsparcia IT, Żabka Polska sp. z o.o.
Stawiszyn,
wielkopolskie
Umiejętności
PostgreSQL
Microsoft Windows Server 2008
naprawa i administracja systemów z rodziny Windows (XP, Vista, Windows 7)
naprawa i administracja systemów z rodziny Linux (SUSE, PLD)
znajomość budowy, konfiguracji i administracji sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
znajomość konfiguracji i zasad funkcjonowania technologii sieciowych TCP/IP, LAN/WAN, VPN/APN, GPRS
znajomość konfiguracji i obsługi klienta aplikacji Lotus Notes
znajomość zasad administrowania infrastrukturą informatyczną i polityką uprawnień
instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
instalacja i konfiguracja terminali płatniczych
znajomość podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
znajomość relacyjnych baz danych i języka zapytań SQL
znajomość obsługi klienta systemu SAP
znajomość Active Directory
znajomość podstaw konfiguracji urządzeń Cisco
znajomość Office2003/2007/2010
Podstawy programowania java
Doświadczenie zawodowe
IT Specialist
• Projektowanie i nadzorowanie infrastruktury informatycznej – zapewnienie jej stabilnego działania;
• Rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, serwerów, sieci, drukarek, systemów kopii zapasowych, oprogramowania;
• Zarządzanie budżetem IT – planowanie i optymalizacja wydatków
oraz uzgadnianie potrzeb inwestycyjnych;
• Wdrażanie nowych technologii IT;
• Współpraca z kadrą menedżerską fabryki – uczestnictwo w analizie nowych technologii, konsultacja rozwiązań technicznych pod względem informatycznym;
• Odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych;
• Uczestnictwo w projektach centralnych;
• Współpraca z drugą i trzecią linia wsparcia – Indie, Szwajcaria;
• Rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, serwerów, sieci, drukarek, systemów kopii zapasowych, oprogramowania;
• Zarządzanie budżetem IT – planowanie i optymalizacja wydatków
oraz uzgadnianie potrzeb inwestycyjnych;
• Wdrażanie nowych technologii IT;
• Współpraca z kadrą menedżerską fabryki – uczestnictwo w analizie nowych technologii, konsultacja rozwiązań technicznych pod względem informatycznym;
• Odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych;
• Uczestnictwo w projektach centralnych;
• Współpraca z drugą i trzecią linia wsparcia – Indie, Szwajcaria;
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk