Wojciech Nowak

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZN
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
japoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kid & Young Agencja Reklamowa
Account manager
Pan Chłodek best man, a poza tym, to co poprzednio i jeszcze więcej :)

Zostałem mentorem i guru dla Eli i Tobiasza! Na zawsze będą mi wdzięczni i zrobią oszałamiające kariery :)
Izabela S.
Izabela S. · usługodawca
wystawiono
Zaproponowanie Wojtkowi przeprowadzenia szkolenia w ramach Professional Trainee było strzałem w dziesiątkę! Świetne przygotowanie, ciekawy sposób prezentacji tematu i doskonałe podejście do studentów sprawiło, że uczestnicy szkolenia chętnie zabierali głos oraz wykazali się niezwykłą kreatywnością, entuzjazmem i zaangażowaniem podczas rozwiązywania case study.
Oby więcej takich szkoleń!
Kid & Young Agencja Reklamowa
Account executive
Obsługa klientów w zakresie akcji sprzedażowych i wizerunkowych. Główni klienci to: Danone, Ferrero, Asus, Kompania Piwowarska, KRKA, Samsung
Tobiasz J.
Tobiasz J. · współpracownik
wystawiono
Jako to często bywa, pozory mylą. Przy pierwszym kontakcie Wojtek zdaje się być leserem, ale gdy się go lepiej pozna, dojrzy się pasjonata marketingu i reklamy z wielkim poczuciem humoru oraz dystansem do siebie i świata.

Dobrze zorganizowany, opanowany i wyrozumiały. Ma dobry gust muzyczny i kulinarny.

Praca z nim (i dla niego) jest czystą przyjemnością!
Michał Capiński
Michał Capiński · współpracownik
wystawiono
Wojtek jest dość nietypowym accountem, ponieważ bywa kreatywny, co kłóci się z jego zawodem, ale jest dość pomocne...

A tak na poważnie, to rzadko jest bardzo poważny, co też dobrze wpływa na współpracę i otoczenie.

W relacjach z klientami cierpliwy jest, łaskawy jest, nie pamięta złego, wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, a jego uprzejmość nigdy nie ustaje.

Po prostu fajnie się z nim pracuje!
Imperial Tobacco Polska
stażysta w dziale marketingu
trade marketing
Publicis
stażysta w dziale Client Service
Koordynacja i przygotowanie akcji promocyjnych dla klientów z branży tytoniowej i farmaceutyczneh
Logo
Rekruter
HR Consulting
Rekrutacja pracowników do Wielkopolskich fabryk
TEQUILA\Polska
stażysta w dziale kreacji - copywriter
Copy dla marek: Tyskie, Citroen Jumper, Danone, Dr. Oetker
Logo
właściciel
wojjy RDAC
Prace o charakterze promocyjno-wizerunkowym dla lokalnych firm, organizacji i instytucji.
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
wolontariat w Biurze Promocji
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Obsługa fotograficzna wydarzeń w Akademii Ekonomicznej, pomoc przy organizowaniu imprez na uczelni i poza nią, pomoc przy organizacji spotkań z praktykami biznesu, głos doradczy przy podejmowaniu decyzji o sposobach promocji AE, samodzielne inicjatywy prostudenckie, czynna działalność w Klubie Partnera – organizacji zrzeszającej największe wielkopolskie firmy, rekrutacja na praktyki do Klubu Partnera, pomoc w rekrutacjach i assessment centrer w Wrigley Polska.

Szkolenia i kursy

2008 - Burza mózgów, BAV,
2008 - CSR
2007 - Regulacje prawne w branży tytoniowej
2005-2006 – uczestniczyłem w szkoleniu w zakresie przedsiębiorczości dla studentów poznańskich uczelni współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny, działanie ZPORR 2.5.
2006 - PR Kryzysowy
2006 - NLP
2006 - Negocjacje
2005 - Kursy nt. kreatywności i negocjacji

Edukacja

Logo
Studium Pedagogiczne, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Towaroznawstwo/Menedżer Produktu, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Filologia/Etnolingwistyka, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Strategie, Reklama, Komunikacja marketingowa, Opakowalnictwo, Wprowadzenie produktu na rynek, Marka, Techniki kreatywności, Ekologia, Łosie, Zrównoważony rozwój, CSR, Psychologia zachowań w sieci, Polityka polska i europejska, Zainteresowanie językiem polskim i angielskim oraz ich wzajemnymi relacjami, Fotografia oraz to co śmieszne i inteligentne…

Inne

2008 – Ekspert w YOUNG ADULTS WORLDWIDE Raporcie polskim 2008 (Synovate)
2008 - "Student Roku 2008" w konkursie organizowanym przez UNIVERSUM we współpracy z L'Oreal Polska
2007 – zwyciężyłem w konkursie "Brand It Up" współorganizowanym przez Agencję Reklamową Publicis. Nagrodą jest 3-miesięczny staż w firmie.
2007 – zająłem 5. miejsce w ogólnopolskim finale Konkuru Wiedzy Ekonomicznej w obszarze marketingu.
2006 – zdałem egzamin na prawo jazdy kategorii B.
2006 – rozpoczęcie działalności gospodarczej
2006 – wygrałem konkurs „TEQUILA\ dla najlepszych” organizowany przez Agencję Reklamową \Tequila Polska na miesięczny staż.
2005 – reprezentowałem studentów Instytutu Językoznawstwa w Radzie Instytutu.
2005 – założyłem forum internetowe dla studentów Instytutu Językoznawstwa (www.forumij.org.pl).
2003 – pobiłem rekord Guinessa na najdłuższą lekcję (grupowo).
2002 – uczestniczyłem w międzynarodowym konkursie - The eXplora Challenge – dla międzynarodowych drużyn na stronę WWW będącej wynikiem badań z dowolnej dziedziny – mój team skupił się na upadku dot-comów w 2000 roku – "The dot-com crash".
2001 – zająłem pierwsze miejsce w konkursie na najlepszą stronę www o Poznaniu – Moje WWWizje Poznania.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Emisja głosu a wizerunek
Emisja głosu a wizerunek
Wszystko o emisji głosu i wizerunku z tym związanym.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
KREATYWNI
KREATYWNI
KREATYWNI to grupa osób AKTYWNIE I SZYBKO reagująca na współpracę potrzeby ludzi w różnych sprawach i rzeczach oraz kłopotach i problemach.
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Personal Brand
Personal Brand
Personal Brand, czyli Marka Osobista. Zarządzanie rozwojem swojej kariery poprzez zarządzanie marką osobistą.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR
PR
Grupa Public Relations
Pracujący student
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć. Nie zamieszczamy ofert pracy.