Umiejętności
Reklama
Copywriting
zarządzanie kreatywne
Strategia kreatywna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Copywriter
Freelancer
Nicorette®: strategia promocji i kreacji konkursu filmowego
Ferrero: kreacja spotów i kampanii dla Kinder Niespodzianka, Kinder Mleczka Kanapka,
Kinder Czekolada, Kinder Schoko Bons oraz innych marek rodziny Ferrero
Real: prace koncepcyjne
Jacobs, Milka, Tassimo, Prince Polo, 3Bit, Lubisie, Halls, Alpen Gold, Łakotki i inne marki: liczne kreacje BTL podczas współpracy z IQ Markteting
Payback, Nescafe, Ford, IBM, Lactatlis: podczas współpracy z Ogilvy Action
Nagrody: Effie 2013. Srebro za kampanię Jacobs:
"AbraKAWAbra - wyczaruj kawowe orzeźwienie", przy której pracowałem
Ferrero: kreacja spotów i kampanii dla Kinder Niespodzianka, Kinder Mleczka Kanapka,
Kinder Czekolada, Kinder Schoko Bons oraz innych marek rodziny Ferrero
Real: prace koncepcyjne
Jacobs, Milka, Tassimo, Prince Polo, 3Bit, Lubisie, Halls, Alpen Gold, Łakotki i inne marki: liczne kreacje BTL podczas współpracy z IQ Markteting
Payback, Nescafe, Ford, IBM, Lactatlis: podczas współpracy z Ogilvy Action
Nagrody: Effie 2013. Srebro za kampanię Jacobs:
"AbraKAWAbra - wyczaruj kawowe orzeźwienie", przy której pracowałem
Copywriter & Content Manager
Opracowanie strategii i prowadzenie strony na Facebooku
Kreacja aplikacji Facebook'owych
Opracowanie stron www dla dzieci, m.in Bazgroszyt.pl
Tworzenie nowych nazw
Kreacja spotów telewizyjnych m.in. dla Telewizji N
Prace kreatywne dla: Nestle Polska i sieci Makro
Opracowanie komunikacji wprowadzającej markę dziecięcą na rynek
Strategia promocyjna nowej marki
Bezpośredni kontakt z punktami sprzedaży i mediami
Działania PR-owe w internecie i prasie
Koordynacja sprzedaży
Kreacja aplikacji Facebook'owych
Opracowanie stron www dla dzieci, m.in Bazgroszyt.pl
Tworzenie nowych nazw
Kreacja spotów telewizyjnych m.in. dla Telewizji N
Prace kreatywne dla: Nestle Polska i sieci Makro
Opracowanie komunikacji wprowadzającej markę dziecięcą na rynek
Strategia promocyjna nowej marki
Bezpośredni kontakt z punktami sprzedaży i mediami
Działania PR-owe w internecie i prasie
Koordynacja sprzedaży
Copywriter
Ferrero, Unilever, KRKA, Danone, Samsung, Kompania Piwowarska, Ciba Vision:
koncepcje reklamowe i promocyjne
Kinder Niespodzianka, Tic Tac, Kinder Maxi, Kinder Bueno, Baron:
spoty TV, radiowe, strony www (implementowane nawet w 15 innych krajach)
Samsung Corby:
komunikacja launch'u nowej marki na rynek polski
KRKA, US Pharmacia: . koncepcje kreatywne dla branży medycznej
koncepcje reklamowe i promocyjne
Kinder Niespodzianka, Tic Tac, Kinder Maxi, Kinder Bueno, Baron:
spoty TV, radiowe, strony www (implementowane nawet w 15 innych krajach)
Samsung Corby:
komunikacja launch'u nowej marki na rynek polski
KRKA, US Pharmacia: . koncepcje kreatywne dla branży medycznej
wystawiono
Jak na dobrego copywritera przystało Michał jest kreatywny. Ale nie tylko kreatywność czyni z Michała dobrego copywritera – a znajomość języka polskiego oraz warsztat edytorski. Kombinacji tych cech próżno szukać u wielu przedstawicieli tego zawodu. Praca z Michałem należy do szczególnie przyjemnych – nie rzuca pustymi pomysłami, a przynosi przemyślane i dopracowane projekty.
Szkolenia i kursy
Kurs prawa jazdy kat. B w 2001 (nadal bez punktów)
Kurs sternika jachtowego zakńczony powodzeniem
Kurs prawa jazdy kat. A i zdobyte prawo jazdy na motor
Kurs sternika jachtowego zakńczony powodzeniem
Kurs prawa jazdy kat. A i zdobyte prawo jazdy na motor
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
Pisanie bajek dla dzieci,
"Czarodziejska Góra" Manna,
piłka nożna i literatura, choć nie jednocześnie,
rozwijanie zainteresowań.
"Czarodziejska Góra" Manna,
piłka nożna i literatura, choć nie jednocześnie,
rozwijanie zainteresowań.
Organizacje
Amnesty International.
Inne
Wygrałem konkurs organizowany przez Agencję DDB, za który agencja otrzymała prestiżową nagrodę.
http://capinski.pl/jak-wygralem-konkurs-ddb/
http://capinski.pl/jak-wygralem-konkurs-ddb/
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!