Wojciech Kurdej

Manager, ACMA, PMP
Otwock, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Deloitte
Manager
Doświadczenie w pracy w konsultingu od 2002r. Od 06.2006r. doświadczony konsultant w firmie Deloitte Business Consulting (poprzednio Andersen Business Consulting). Obowiązki/doświadczenie:
- Udział we wszystkich fazach życia projektów od inicjacji do zamknięcia;
- Zarządzanie pracami konsultantów, jak również pracowników klientów;
- Organizowanie procesów i procedur zarządzania projektem;
- Kontrola wykonywanych prac, harmonogramu i budżetu;
- Przygotowywanie ofert;
- Udział w negocjacjach handlowych;
- Prowadzenie szkoleń;

Wybrane projekty:

1. Doradztwo w projekcie "Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych"
2. Due dilligence w obszarze IT dla dużego banku.
3. Opracowanie mapy funkcjonalności i harmonogramu wdrożenia systemu zintegrowanego w firmie ubezpieczeniowej
4. Opracowanie koncepcji systemu wspierającego działalność urzędu w zakresie obiegu dokumentów oraz rejestracji i przetwarzania danych;
5. Opracowanie koncepcji funkcjonalnej i koncepcji wdrożeniowej Intranetu Korporacyjnego dla dużej Grupy Kapitałowej;
6. Analiza modelu kosztów przetwarzania danych w jednym z wiodących banków;
7. Stworzenie założeń dla nowoczesnego systemu rejestracji pojazdów i praw jazdy;
8. Opracowanie rekomendacji dla wyboru rozwiązania informatycznego obsługującego proces kredytowy dla jednego z wiodących banków;
9. Wdrożenie systemu planowania, prognozowania i raportowania zarządczego w międzynarodowej firmie z branży usług profesjonalnych (Cognos Planning; Cognos Reporting);
10. Organizacja Biura Programu dla grupy projektów realizowanych w dużej polskiej spółce sektora paliwowego;
11. Wybór dostawcy oprogramowania w obszarze integracji i prezentacji
12. Opracowanie koncepcji i wymagań funkcjonalnych na nowy system motywacyjny dla pracowników w dużej firmie sektora detalicznego;
13. Projekt systemu strategicznej karty wyników w dużej polskiej spółce sektora paliwowego;
14. Projekt i wdrożenie systemu budżetowania (SAP SEM) w dużej polskiej spółce sektora paliwowego;
15. Projekt i wdrożenie Systemu Budżetowania w dużej firmie z branży usług profesjonalnych;
16. Projekt i implementacja Systemu Analiz i Raportowania Kosztów u dużego operatora telekomunikacyjnego;
17. Wdrożenie i utrzymanie Systemu Kalkulacji Kosztów u dużego operatora telekomunikacyjnego;
18. Wdrożenie systemu informacji zarządczej w dużym banku detalicznym;
19. Analiza procesów biznesowych w przedsiębiorstwie z branży transportowej;

Dodatkowe doświadczenie w zarządzaniu projektami poparte certyfikatami: PMP oraz PRINCE2

Szkolenia i kursy

- Modelowanie procesów biznesowych (BPMN)
- Next-generation PMO
- TOGAF8 Certified Practitioner
- Gartner Symposium/IT Expo: Emerging Trends
- Business Process Modelling
- ITIL Foundation
- SAP BW & SAP SEM workshops
- Object-oriented Analysis & Design
- CIMA trainings

Edukacja

Logo
Menedżerskie studia z obszaru rachunkowości zarządczej, studia podyplomowe
CIMA
Logo
Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Inne

Posiadane certyfikaty:
1. Zarządzanie projektami: PMP, PRINCE2 Practitioner
2. Zarządzanie IT: ITIL Foundation V3, TOGAF V8
3. CIMA
4. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: TAJNE oraz POUFNE/ZASTRZEŻONE

Grupy

Balanced Scorecard BSC
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania. The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Certyfikowani PMP (wyłącznie)
Certyfikowani PMP (wyłącznie)
Wyłacznie certyfikowani managerowie projektów (PMP)
CIMA - The Chartered Institute of Management Accountants
CIMA - The Chartered Institute of Management Accountants
Candidates, students, associates, fellows & other fans of CIMA
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.