Doświadczenie zawodowe
Właściciel, dyrektor
Firma zajmuje się promocją i reklamą oraz Public Relations, specjalizuje się w promowaniu wydarzeń (konferencje, seminaria, wystawy, targi) oraz promocją poprzez udział w takich wydarzeniach (sponsoring, patronaty merytoryczne, partnerstwo).
Ankieter - researcher - badacz
Różne firmy badań społecznych i rynkowych
Współpraca w różnymi firmami badań społecznych i rynkowych (m.in. Demoskop, ARC) oraz udział w zespołach badawczych (m.in. badania dot. tworzącego się systemu partyjnego, ruchów społecznych, uczestnictwa w kulturze)
Pracowałem jako ankieter, researcher, prowadziłem wywiady pogłębione, pisałem raporty z badań realizowanych przez firmy badawcze (Demoskop, ARC).
Byłem sekretarzem badań, członkiem zespołu badawczego, analitykiem (Badania realizowane przez Instytut Socjologii UW, Instytut Kultury, CADIS).
Pracowałem jako ankieter, researcher, prowadziłem wywiady pogłębione, pisałem raporty z badań realizowanych przez firmy badawcze (Demoskop, ARC).
Byłem sekretarzem badań, członkiem zespołu badawczego, analitykiem (Badania realizowane przez Instytut Socjologii UW, Instytut Kultury, CADIS).
Szkolenia i kursy
1996-2009
Szkolenia i konferencje organizowane przez MGG Conferences, Altkom Akademia, NASK, PARP, Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej, House of Minds.
Udział w konferencjach i szkoleniach dotyczących m.in. bezpieczeństwa teleinformatycznego, ochrony danych osobowych, zdobywania środków europejskich, procedury zamówień publicznych, interaktywnych narzędzi PR, technik i strategi wywierania wpływu w biznesie i innych.
1996
Studium Prawno - Samorządowe Samorządowe przy Instytucie Nauk Prawnych PAN, Warszawa.
Studium kształcące w zakresie prawa administracyjnego i finansowego dotyczącego działalności samorządu terytorialnego.
1986-1988
Szkoła Pracowników Socjalnych, Warszawa
Studium pomaturalne kształcące kadry pomocy społecznej.
Nauka zakończona uzyskaniem dyplomu pracownika socjalnego.
Szkolenia i konferencje organizowane przez MGG Conferences, Altkom Akademia, NASK, PARP, Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej, House of Minds.
Udział w konferencjach i szkoleniach dotyczących m.in. bezpieczeństwa teleinformatycznego, ochrony danych osobowych, zdobywania środków europejskich, procedury zamówień publicznych, interaktywnych narzędzi PR, technik i strategi wywierania wpływu w biznesie i innych.
1996
Studium Prawno - Samorządowe Samorządowe przy Instytucie Nauk Prawnych PAN, Warszawa.
Studium kształcące w zakresie prawa administracyjnego i finansowego dotyczącego działalności samorządu terytorialnego.
1986-1988
Szkoła Pracowników Socjalnych, Warszawa
Studium pomaturalne kształcące kadry pomocy społecznej.
Nauka zakończona uzyskaniem dyplomu pracownika socjalnego.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.