Wojciech Chojnacki

User experience vs marketing
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Projektowanie interakcji Urządzenia mobilne Użyteczność User Experience Projektowanie doświadczeń użytkownika Badania UX Strategia UX Strategia treści

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
portugalski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Strategy Director
Agencja UX Symetria
* Nadzór nad tworzeniem nowych usług i rozwojem metod

* Współautorstwo międzynarodowego certyfikatu UX dla Project Managerów (UX-PM.pl)

* Prowadzenie programu rozwoju kompetencji/usług

* Nadzór nad kluczowymi projektami UX

* Koordynacja międzynarodowej współpracy w zakresie user experience w ramach członkostwa UX Alliance (http://uxalliance.com/)
Agencja e-biznes Symetria
Strategy & Development Leader
* Strategia firmy

* Prowadzenie programu rozwoju kompetencji/usług

* Nadzór nad kluczowymi projektami UX

* Koordynacja międzynarodowej współpracy w zakresie user experience w ramach członkostwa UX Alliance (http://uxalliance.com/)
Agencja e-biznes Symetria
Ekspert UX Alliance / Senior Project Manager
* Nadzór nad kluczowymi projektami UX

* Koordynacja międzynarodowej współpracy w zakresie user experience w ramach członkostwa UX Alliance (http://uxalliance.com/)

* Planowanie i rozwój kompetencji oraz usług
Komisja Europejska
Juror RegioStars Awards 2012 (Bruksela)
Członek 3-osobowego Jury w kategorii "Information and communication". http://ec.europa.eu/regional_policy/cooperate/regions_for_economic_change/regiostars_12_en.cfm?exp=4#anchor4
Agencja e-biznes Symetria
Project Manager (UX Design Department)
Budowanie mostów między koncepcją biznesową a użytkownikiem końcowym.

Interfejsy użytkownika, architektura informacji (desktop i mobile, serwisy i aplikacje):
- koncepcja produktu,
- prototypowanie,
- nadzór nad wykonaniem.

Projekty np. dla: Lexis Nexis, Philip Morris, Wirtualna Polska, BZ WBK, Link4, PWN, Grupa TP

Edukacja

Logo
Management & Marketing, magisterskie
Instituto Superior de Ciencias do Trabalho e da Empresa
Logo
Zarządzanie i Marketing / E-Business, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zainteresowania

słuchanie muzyki, mniej i bardziej ambitne książki, gry komputerowe i ostatnio planszowe.

Inne

Wybrane publikacje:

2012-12 "Marko, opowiadaj!" (content strategy), Marketing w Praktyce

2012-04 "Dobrze zaprojektowana... podróż lotnicza" (service design), Marketing w Praktyce
Patrz: http://symetria.pl/blog/e-marketing/dobrze-zaprojektowana%e2%80%a6-podroz-lotnicza/

2011-04 "Najpierw wersja mobilna?" (artykuł na temat podejścia mobile first oraz responsive web design), Media & Marketing Polska
Patrz: http://symetria.pl/blog/usability/najpierw-mobilnie/

2008-08 "Eye tracking w grze" (wnioski z badania eye tracking gier komputerowych), Marketing w Praktyce

2008-04 "Jak zwiększać czytelność tekstu w internecie?" (wnioski z badania eye tracking), Magazyn Internet

Więcej artykułów na blogu Symetrii:
http://symetria.pl/blog/author/wojciech-chojnacki/

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
Project Management User Group Poznań
Project Management User Group Poznań
Spotkania i dyskusje dla praktyków i teoretyków zarządzania projektami, początkujących i doświadczonych Project Managerów, przygotowujących się do egzaminu i posiadaczy certyfikatu Project Management
SiePomaga
SiePomaga
SiePomaga
Twórcy gier komputerowych
Twórcy gier komputerowych
Grupa polskich twórców gier komputerowych.