Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Generalny
Mazurskie Centrum Kongresowo - Wypoczynkowe "Zamek Ryn" Sp. z o.o.
wystawiono
Pan Tomasz to bardzo aktywna, dynamiczna i pełna pomysłów osoba - tytan pracy, oddany i lojalny. Nie spocznie póki nie dopnie projektu do końca, stale zresztą go udoskonala i dąży do perfekcji w zakresie swojej pracy. Potrafi skupić wokół siebie zaangażowanych ludzi, okazując im zaufanie i szacunek. Polecam jako efektywnego managera z szeroką wiedzą merytoryczną na temat hotelarstwa i gastronomii i jej najwyższych standardów.
Doradztwo Hotelowe - Horest Hotel Consulting Group
Hotel Hermitage ***** Brześć ( Republika Białorusi)
Kompleksowe doradztwo inwestycyjne oraz organizacyjne w czasie inwestycji. Organizacja pracy wszystkich działów, tworzenie strategii funkcjonowania obiektu, tworzenie budżetu operacyjnego, wybór i parametryzacja systemu hotelowego, zarządzanie projektem od strony operacyjnej.
Dyrektor Operacyjny / Doradztwo Hotelowe - Horest Hotel Consulting Group
Hotel Arłamów **** Arłamów
Kompleksowe doradztwo inwestycyjne, architektoniczne, organizacyjne przed rozpoczęciem inwestycji. W czasie inwestycji pełna współpraca z architektami, branżystami w celu optymalizacji procesów operacyjnych, logistyki i ergonomii pracy. Planowanie inwestycji, tworzenie strategii funkcjonowania obiektu, tworzenie budżetów operacyjnych, optymalnej struktury operacyjnej, wybór systemu hotelowego. Zarządzane projektem od strony operacyjnej hotelu.
Praca na stanowisku Dyrektora Operacyjnego.
Praca na stanowisku Dyrektora Operacyjnego.
Doradztwo Hotelowe - Horest Hotel Consulting Group
Hotel Bazar ***** Poznań
Kompleksowe doradztwo inwestycyjne i organizacyjne przed otwarciem hotelu (planowanie inwestycji, wyposażenie, zakup systemów, struktura organizacyjna).
Kompleksowe uruchomienie Restauracji Bazar 1838.
Otwarcie restauracji: lipiec 2012
Kompleksowe uruchomienie Restauracji Bazar 1838.
Otwarcie restauracji: lipiec 2012
Dyrektor Zarządzający
Hotel Zamek Ryn ****
Odpowiedzialność za proces realizacji inwestycji, uruchomienie hotelu Zamek Ryn **** (wsparcie etapu projektowania wnętrza i funkcjonalności, budżetowanie na lata 2006-2007; zatrudnienie kadry menedżerskiej i wykonawczej; stworzenie strategii marketingu i sprzedaży; wybór systemu informatycznego do zarządzania obiektem);
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych prywatnego właściciela hotelu i restauracji;
Odpowiedzialność za całość funkcjonowania obiektu w oparciu o wdrożone zarządzanie budżetowe;
Bieżące kierowanie zespołem pracowników;
Stworzenie i wdrożenie standardów i procedur obsługi Klienta;
Prowadzenie szkoleń dla pracowników;
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych prywatnego właściciela hotelu i restauracji;
Odpowiedzialność za całość funkcjonowania obiektu w oparciu o wdrożone zarządzanie budżetowe;
Bieżące kierowanie zespołem pracowników;
Stworzenie i wdrożenie standardów i procedur obsługi Klienta;
Prowadzenie szkoleń dla pracowników;
Dyrektor Pionu HORECA
QWANTUM Systemy Zarządzania Sp. z o.o., Sopot
Odpowiedzialność za uruchomienie i funkcjonowanie pionu Horeca (Hotele – restauracje – catering);
Merytoryczna obsługa klientów w zakresie konsultingu i szkoleń dla sektora gastronomiczno – hotelarskiego;
Prowadzenie szkoleń i projektów doradczych.
Merytoryczna obsługa klientów w zakresie konsultingu i szkoleń dla sektora gastronomiczno – hotelarskiego;
Prowadzenie szkoleń i projektów doradczych.
Dyrektor Zarządzający
Hotel Dwór Oliwski ***** Gdańsk
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych prywatnego właściciela hotelu i restauracji;
Odpowiedzialność za całość funkcjonowania obiektu w oparciu o wdrożone zarządzanie budżetowe;
Czynny udział w procesie kończenia inwestycji (negocjacje z dostawcami, budowa części rekreacyjnej i konferencyjnej);
Przygotowanie i przeprowadzenie obiektu przez proces kategoryzacji (zakończony otrzymaniem 5 gwiazdek);
Odpowiedzialność za stworzenie efektywnej struktury organizacyjnej zdolnej do realizacji celów budżetowych (zatrudnianie pracowników, szkolenia, ocena pracy);
Wsparcie Właścicieli w realizacji strategii funkcjonowania obiektu (sprzedażowej, strukturalnej i inwestycyjnej);
Wdrożenie procedur i standardów organizacyjnych związanych z obsługą klienta;
Udział w procesie tworzenia polityki marketingowej i promocyjnej obiektu (międzynarodowe systemy rezerwacji);
Bieżące kierowanie zespołem pracowników.
Odpowiedzialność za całość funkcjonowania obiektu w oparciu o wdrożone zarządzanie budżetowe;
Czynny udział w procesie kończenia inwestycji (negocjacje z dostawcami, budowa części rekreacyjnej i konferencyjnej);
Przygotowanie i przeprowadzenie obiektu przez proces kategoryzacji (zakończony otrzymaniem 5 gwiazdek);
Odpowiedzialność za stworzenie efektywnej struktury organizacyjnej zdolnej do realizacji celów budżetowych (zatrudnianie pracowników, szkolenia, ocena pracy);
Wsparcie Właścicieli w realizacji strategii funkcjonowania obiektu (sprzedażowej, strukturalnej i inwestycyjnej);
Wdrożenie procedur i standardów organizacyjnych związanych z obsługą klienta;
Udział w procesie tworzenia polityki marketingowej i promocyjnej obiektu (międzynarodowe systemy rezerwacji);
Bieżące kierowanie zespołem pracowników.
General Manager - Zarządzający systemem restauracji na terenie Vanderbilt University
VANDERBILT UNIVERSITY, TN, USA
Zarządzanie restauracjami Overcup Oak oraz Stonehenge Cafe;
Odpowiedzialność za całość zaopatrzenia gastronomii;
Organizacja kompleksowa imprez okolicznościowych, cateringów, bankietów, spotkań;
Planowanie, promocja i organizacja wydarzeń specjalnych;
Odpowiedzialność za wyniki finansowe restauracji;
Tworzenie budżetów, prognoz, planów działania restauracji na kolejne okresy rozliczeniowe;
Kierowanie grupą 50 pracowników;
Szkolenie podległego personelu i nowo zatrudnianych w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta;
Wdrażanie udoskonaleń organizacyjnych, optymalizacja i zwiększanie efektywności prowadzonych działań w zakresie polepszenia szybkości i jakości obsługi;
Tworzenie menu i wprowadzanie nowych produktów;
Decydowanie o zakupie nowego wyposażenia gastronomicznego;
Czynny udział w realizowaniu strategii sprzedaży właściciela.
Odpowiedzialność za całość zaopatrzenia gastronomii;
Organizacja kompleksowa imprez okolicznościowych, cateringów, bankietów, spotkań;
Planowanie, promocja i organizacja wydarzeń specjalnych;
Odpowiedzialność za wyniki finansowe restauracji;
Tworzenie budżetów, prognoz, planów działania restauracji na kolejne okresy rozliczeniowe;
Kierowanie grupą 50 pracowników;
Szkolenie podległego personelu i nowo zatrudnianych w zakresie doskonalenia jakości obsługi klienta;
Wdrażanie udoskonaleń organizacyjnych, optymalizacja i zwiększanie efektywności prowadzonych działań w zakresie polepszenia szybkości i jakości obsługi;
Tworzenie menu i wprowadzanie nowych produktów;
Decydowanie o zakupie nowego wyposażenia gastronomicznego;
Czynny udział w realizowaniu strategii sprzedaży właściciela.
Supervisor - praca konsultacyjna
SHERATON NASHVILLE DOWNTOWN HOTEL, USA
Organizacja i nadzór nad bankietami prywatnymi dla klientów hotelu;
Zarządzanie zespołem kelnerów, barmanów, pomocy kuchennych biorących udział w przygotowaniu i obsłudze bankietów;
Koordynacja serwisu gastronomicznego i napojów alkoholowych w bankietach i spotkaniach liczących nawet 2400 klientów;
Instruktaż stanowiskowy dla podległych pracowników;
Planowanie i nadzór pracy zespołu.
Zarządzanie zespołem kelnerów, barmanów, pomocy kuchennych biorących udział w przygotowaniu i obsłudze bankietów;
Koordynacja serwisu gastronomicznego i napojów alkoholowych w bankietach i spotkaniach liczących nawet 2400 klientów;
Instruktaż stanowiskowy dla podległych pracowników;
Planowanie i nadzór pracy zespołu.
Food & Beverage Director Podstawowe obowiązki:
HOLIDAY INN BRENTWOOD, Brentwood, USA
Odpowiedzialność za całą gastronomię na terenie hotelu; (
Kierowanie zespołem pracowników;
Prowadzenie szkoleń pracowników;
Ustalanie polityki cenowej;
Zamawianie wyposażenia, zaopatrzenia;
Kontrola stanów magazynów;
Nadzór nad realizacja założonych budżetów i kreowanie polityki finansowej;
Planowanie, promocja i organizacja wydarzeń specjalnych na terenie hotelu.
Kierowanie zespołem pracowników;
Prowadzenie szkoleń pracowników;
Ustalanie polityki cenowej;
Zamawianie wyposażenia, zaopatrzenia;
Kontrola stanów magazynów;
Nadzór nad realizacja założonych budżetów i kreowanie polityki finansowej;
Planowanie, promocja i organizacja wydarzeń specjalnych na terenie hotelu.
Outlets Manager
HOLIDAY INN VANDERBILT, Nashville, TN
Kierowanie restauracją i odpowiedzialność za całość działalności związanej z gastronomią;
Zarządzanie zespołem pracowników;
Wynagradzanie pracowników;
Tworzenie budżetów i odpowiedzialność za realizowanie polityki finansowej;
Przeprowadzania rekrutacji pracowników;
Szkolenia podległego personelu;
Pełnienie funkcji „manager on duty” – zarządzanie całością hotelu;
Udział w zespole decyzyjnym związanym z przebudową restauracji.
Zarządzanie zespołem pracowników;
Wynagradzanie pracowników;
Tworzenie budżetów i odpowiedzialność za realizowanie polityki finansowej;
Przeprowadzania rekrutacji pracowników;
Szkolenia podległego personelu;
Pełnienie funkcji „manager on duty” – zarządzanie całością hotelu;
Udział w zespole decyzyjnym związanym z przebudową restauracji.
Szkolenia i kursy
Cykl szkoleń wewnętrznych z zakresu skutecznego zarządzania;
Szkolenia przygotowujące do wdrożenia systemów ISO i HAACP;
Interaction Management Tactics for effective leadership
(szkolenie menedżerskie z zakresu efektywnego przywództwa i zarządzania pracownikami);
International Bartending Institute;
International English Institute.
Szkolenia przygotowujące do wdrożenia systemów ISO i HAACP;
Interaction Management Tactics for effective leadership
(szkolenie menedżerskie z zakresu efektywnego przywództwa i zarządzania pracownikami);
International Bartending Institute;
International English Institute.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Inne
Biegła znajomość języka angielskiego;
Umiejętności planowania finansowego i zarządzania budżetami;
Wysoka odpowiedzialność za realizację celów biznesowych;
Potwierdzone doświadczeniem umiejętności menedżerskie;
Zdolność do szybkiego podejmowania trafnych i odpowiedzialnych decyzji;
Kreatywność, samodzielność, ambicja i dokładność;
Szybkość uczenia się, elastyczność w działaniu i umiejętność inspirowania innych;
Wysokie poczucie pracy zespołowej;
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, wysoka kultura osobista;
Nastawienie na profesjonalizm i jakość obsługi klienta;
Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office oraz systemów informatycznych wspomagających zarządzanie restauracją (Fidelio, Gastro);
Znajomość przepisów HAACP;
Obsługa nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych i biurowych;
Prawo jazdy kat B.
Umiejętności planowania finansowego i zarządzania budżetami;
Wysoka odpowiedzialność za realizację celów biznesowych;
Potwierdzone doświadczeniem umiejętności menedżerskie;
Zdolność do szybkiego podejmowania trafnych i odpowiedzialnych decyzji;
Kreatywność, samodzielność, ambicja i dokładność;
Szybkość uczenia się, elastyczność w działaniu i umiejętność inspirowania innych;
Wysokie poczucie pracy zespołowej;
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, wysoka kultura osobista;
Nastawienie na profesjonalizm i jakość obsługi klienta;
Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office oraz systemów informatycznych wspomagających zarządzanie restauracją (Fidelio, Gastro);
Znajomość przepisów HAACP;
Obsługa nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych i biurowych;
Prawo jazdy kat B.
Grupy
POLISH PRIDE
POLISH PRIDE
POLSKA DUMA
rozmowa o dumie i wstydzie Polaków,
o radościach i kłopotach bycia Polką czy Polakiem
o polskich kompleksach