Wiktor Łyczko

Regional Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Coaching E-commerce Zarządzanie kluczowymi klientami Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Salesforce.com

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Groupon
Regional Director
Zarządzanie:
• Zarządzanie budżetem
• Wyznaczanie i realizacja celów krótko/średnio/długoterminowych
• Stworzenie systemu motywacyjnego dla handlowców (motywatory finansowe/pozafinansowe)
• Zarządzanie specjalnymi projektami sprzedażowymi
• Stworzenie skutecznego system komunikacji wewnętrznej ( “Teoria Klienta Wewnętrznego”) pomiędzy działem sprzedaży, a pozostałymi działami w organizacji
• Tworzenie strategii sprzedażowej w poszczególnych regionach
• Zarządzanie 5 różnymi regionami w Polsce,( 5 rożnych zespołów sprzedażowych) (Warszawa, Wrocław, Łódź i Częstochowa, Toruń i Bydgoszcz, Midcities (9 miast)
• Odbudowanie 1 regionu od podstaw wraz z otworzeniem nowego biura regionalnego (Wrocław)

Szkolenia i Coaching
• Przygotowanie i zrealizowanie profesjonalnego 3 miesięcznego szkolenia sprzedażowego dla handlowców.
• Stworzenie szkieletu program szkoleniowego “Groupon Sales Academy” uwzględniającego cykl życia handlowca oraz model farmer/hunter
• Weryfikacja zdobytej wiedzy i technik sprzedażowych (teoria i praktyka)
• Przeprowadzanie indywidualnych sesji szkoleniowych z handlowcami z wykorzystaniem nagrań wideo
• Przeprowadzanie indywidualnych sesji podczas których rozgrywane były scenariusze sprzedażowe
• Przeprowadzanie sesji coachingowych z handlowcami
• Przeprowadzanie pracowniczych ocen rocznych

Rekrutacja i Assessment Center
• Rekrutacja handlowców
• Rekrutacja managerów
• Pełnienie funkcji asesora podczas sesji Assessment Center
• Wsparcie podczas przygotowywania materiałów merytorycznych wykorzystywanych podczas Assessement Center (tworzenie scenariuszy sprzedażowych wraz ze wskazówkami dla rekruterów)

Sprzedaż
• Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi Partnerami
• Wspieranie handlowców podczas trudnych i kluczowych negocjacji handlowych
• Prowadzenie specjalnych projektów sprzedażowych
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Dawno nie poznałam tak ciekawej osobowości jak Wiktor. Pełne zaangażowanie, chęć pomocy w każdej sytuacji i umiejętność słuchania... To nie tylko cechy dobrego Dyrektora ale i ciepłego i dobrego człowieka.

Cieszę się że mogliśmy razem pracować :)
Wojciech Stanowski
Wojciech Stanowski · podwładny
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Wiktorem, gdy był Regionalnym Dyrektorem Groupon we Wrocławiu.
To konkretny człowiek, który dokładnie wie co robi. Potrafi precyzyjnie określić cele zespołowi i pomóc w ich osiągnięciu. Dba o atmosferę pracy sprzyjającą osiąganiu optymalnych wyników.
Jest stosunkowo nieczęstym przypadkiem menadżera potrafiącego połączyć umiejętności analityczne z umiejętnością zjednywania sobie ludzi.
Jego zaletą jest również nieustanna chęć uczenia się. Wiktor po prostu lubi się uczyć i zaraża tym swój zespół. Mnie na pewno zaraził, za co mu dziękuje.
Logo
Business Development Director
GenerujLeady.pl
Stanowisko:
Business Development Director
Obowiązki:
1. Przygotowanie i wdrożenie strategii firmy oraz tworzenie kierunków rozwoju.
2. Tworzenie budżetów i nadzór nad ich wykonaniem.
3. Prowadzenie polityki współpracy z kluczowymi Klientami.
4. Zarządzanie polityką kosztową.
5. Zarządzanie polityką kadrową.
6. Budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami międzynarodowymi (USA, Kanada, Francja, Portugalia, Hiszpania itd.)
7. Przeprowadzanie badań rynku oraz konkurencji.
8. Nadzorowanie tworzenia i funkcjonowania wortalu internetowego www.generujleady.pl.
9. Zarządzanie wortalem www.generujleady.pl i jego promocja wykorzystując profesjonalne narzędzia, m.in.: Google Analitics, Google Adwords.
10. Stały kontakt z ekspertami branżowymi w kraju i za granicą.
Mariusz Siemek
Mariusz Siemek · usługodawca
wystawiono
Profesjonalista, zawsze świetnie przygotowany, merytoryczny. Umiejący słuchać potrzeb klienta i dostosowywać do niech elastycznie rozwiązania.
Grupa Agora
key account manager
1. Wspieranie procesów rekrutacyjnych, wykorzystując profesjonalne narzędzia dostępne w ramach serwisu gazetapraca.pl, głównie w firmach o sieciowej strukturze sprzedaży (sieci FMCG, sieci RTV i AGD, sieci budowlane, retail, drogerie/perfumerie, centra samochodowe i inne).
2. Doradztwo z zakresu przeprowadzania działań epmloyer brandingowych oraz marketingu rekrutacyjnego w oparciu o narzędzia dostępne w ramach serwisu gazetapraca.pl oraz portalu Gazeta.pl
3. Doradztwo w zakresie przeprowadzania skutecznych kampanii bannerowych wspierających rekrutacje w "trudnych" regionach w oparciu o regionalne serwisy internetowe w ramach portalu gazeta.pl.
4. Sprzedaż uczestnictwa w największych w Polsce Internetowych Targach Pracy, organizowanych przez GazetaPraca.pl oraz doradztwo przy tworzeniu internetowych stoisk targowych.
5. Wykonywanie analiz dla Klientów w oparciu o:
-gemius Traffic
-Megapanel PBI/Gemius
Analizy te są potrzebne Klientom do planowania skutecznych działań z zakresu e-marketingu rekrutacyjnego.
6. Przygotowywanie specjalnych projektów rekrutacyjno-edukacyjnych kierowanych do studentów w oparciu o platformę e-learningową oraz narzędzia dostępne w ramach serwisu GazetaPraca.pl oraz portalu Gazeta.pl
7. Kontakt telefoniczny oraz spotkania bezpośrednie z Klientami na terenie województwa mazowieckiego oraz podlaskiego.
8. Udział w konferencjach i seminariach:
- Kongres Kadry - organizowany przez nf.pl
- Konwent HR - organizowany przez PSZK (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
Przemysław Mańkowski
Przemysław Mańkowski · przełożony
wystawiono
Współpracując z Wiktorem Łyczko miałem okazję zobaczyć prawdziwego profesjonalistę, dla

którego nie istniało słowo problem tylko wyzwanie. Podczas pracy w Agorze wykazał się niezwykłą

umiejętnością zarządzania sprzedażą skierowaną do kluczowych Klientów w firmie. Z wielką

łatwością nawiązywał zdrowe długofalowe relacje z Klientami. Wykazywał również bardzo

pozytywne wzorce pracy w zespole i chętnie dzielił się wiedzą z zakresu skutecznej sprzedaży i

prowadzenia negocjacji.

Dał się również poznać jako profesjonalista z zakresu Lead Generation & Management, co potwierdził

prowadząc w 2012 r. prelekcję podczas jednej z największych konferencji w Polsce poświęconej

tematyce reklamy internetowej (AdStandard) organizowanej przez IDG Poland.

W kilku słowach: rzetelny, pracowity, uczciwy i skuteczny.
IDG Poland S.A.
account manager
1.Sprzedaż Programów Generowania Leadów(IDG’s Lead Generation Program) dla firm z branży IT.
2.Nadzór nad realizacją Programów Generowania Leadów dla firm z branży IT.
3.Optymalizacja Programów Generowania Leadów przy uwzględnieniu potrzeb Klienta i specyfiki danego produktu IT.
4.Kontakty telefoniczne z Klientami w Polsce i za granicą(Anglia, Niemcy)
5.Wyjazdy do Klientów (na terenie całego kraju)
6.Sprzedaż i efektywne targetowanie kampanii e-mailingowych dla Klientów IT w oparciu o wysokiej jakości bazy B2B należące do IGD Poland S.A.
7.Sprzedaż kampanii e-mailingowych wspartych telemarketingiem.
8.Sprzedaż badań telemarketingowych na zlecenie Klientów IT.
9.Sprzedaż zaawansowanych programów pozyskiwania uczestników konferencji i szkoleń dla firm IT.
GRUPA WYDAWNICZA INFOR S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
1. Sprzedaż powierzchni reklamowej w dzienniku "Gazeta Prawna"
2. Sprzedaż kampanii bannerowych w serwisach www.gazetaprawna.pl oraz www.infor.pl
3. Kontakty telefoniczne z klientami w całej Polsce
4. Częste wyjazdy do klientów (na terenie całego kraju
5. New Business - poszukiwanie nowych Klientów dla Gazety Prawnej w obszarach do tej pory nie obsługiwanych.
6. Sprzedaż projektów realizowanych jako dodatki specjalne do Gazety Prawnej:
"Drogi i mosty", regionalne projekty specjalne
7. Współpraca z jednostkami rządowymi i samorządowymi:
-Urzędy Miast
-Urzędy Marszałkowskie
-Urzędy Wojewódzkie
8. Sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynie "Twój Biznes"
Logo
specjalista ds. reklamy
Polskie Wydawnictwo Fachowe Sp. z o.o. Grupa wydawnicza Deutscher Fachverlag
1. Sprzedaż powierzchni reklamowej w dwutygodniku branżowym HANDEL
2. Kontakt telefoniczny z Klientami (w Polsce i za granicą: Niemcy, Anglia, Holandia).
3. Częste wyjazdy do Klientów (na terenie całego kraju).
4. Przygotowywanie i optymalizacja media planów na podstawie badań czytelnictwa prasy handlowej dostarczonych przez SMG/KRC (Soft Report System).
5. Współpraca z organizatorami targów branży FMCG (Polagra – Poznań, Expo XXI – Warszawa).
6. Współorganizowanie stoiska na targach branży FMCG.
7. Reprezentowanie Polskiego Wydawnictwa Fachowego na targach żywności – Polagra 2005 i 2006 Poznań.
8. Reprezentowanie Polskiego Wydawnictwa Fachowego na międzynarodowych targach żywności – IFE 2005 i 2006 (Expo XXI Warszawa)
9. Współorganizowanie uroczystości firmowych (KORONY Handlu, HIT Handlu)
10. Jako jedyny z działu sprzedaży delegowany w 2006 oraz 2007 roku na Międzynarodowy Kongres dotyczący handlu w środowej Europie – Retail Summit - Praga, Czechy
11. Jako jedyny z działu sprzedaży delegowany na Międzynarodowe Targi żywności Anuga 2005, Kolonia, Niemcy
12. Udział w sympozjum wydawnictw należących do międzynarodowej grupy wydawniczej Deutscher Fachverlag, Czechy(2005) i Niemcy (2006)

Szkolenia i kursy

"Customer centric lead generation tactics for 2011"

"How to Qualify, Score and Nurture Leads forOptimal ROI"

"Budowanie zespołu" - szkolenie w zakresie budowania zespołu organizowane przez Centrum Edukacji Grupa Orlen

"Zarządzanie czasem" - szkolenie organizowane przez Agora S.A.

"Employer Branding" - szkolenie organizowane przez firmę MJCC ( www.mjcc.pl )

"Efektywna rozmowa biznesowa - nowoczesne techniki sprzedaży" - szkolenie organizowane przez firmę IDES Consultants ( www.ides.com.pl )

Edukacja

Logo
Kolegium Gosporarki Światowej - Zarządzanie biznesem międzynarodowym (Lead Generation, Nurturing & Management), doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

jazda rowerem MTB
pływanie

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doktoranci Kolegium Gospodarki Światowej SGH 2010
Doktoranci Kolegium Gospodarki Światowej SGH 2010
Grupa tylko dla uczestników Niestacjonarnych Studiów Doktoranckich Edycji XIV (2010-2013) w Kolegium Gospodarki Światowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Generowanie Leadów HR
Generowanie Leadów HR
informacje wkrótce...
Generowanie Leadów Sprzedażowych
Generowanie Leadów Sprzedażowych
informacje wkrótce...
Lead Generation
Lead Generation
generowanie leadów najlepsze praktyki
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Performance Marketing
Performance Marketing
Grupa dla osób zainteresowanych tematem kampanii reklamowych w Internecie, rozliczanych wyłącznie za efekty.
Polska Szkoła Coachingu METRUM
Polska Szkoła Coachingu METRUM
Program Polskiej Szkoły Coachingu, jest autorskim programem firmy METRUM i został zaprojektowany tak, aby spełniać wymogi formalne i merytoryczne w zakresie szkolenia własnego, niezbędne do ubiegania
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Samorząd Doktorantów SGH w Warszawie
Samorząd Doktorantów SGH w Warszawie
zapraszamy do uczestnictwa w grupie wszystkich Doktorantów SGH już niedługo... termin uruchomienia grupy podamy za kilka dni.