Umiejętności
CMS
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Facebook
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
komunikaty prasowe
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
- stała obsługa medialna Klientów agencji;
- zarządzanie pracą zespołu;
- przygotowywanie strategii komunikacyjnych;
- tworzenie i dystrybucja informacji prasowych;
- zarządzanie bazą kontaktów medialnych;
- bezpośrednie spotkania z dziennikarzami;
- przygotowywanie wypowiedzi eksperckich i ankiet produktowych zgodnie z zapotrzebowaniem mediów;
- zarządzanie treściami na stronach internetowych;
- redakcyjne i edytorskie wsparcie Klientów;
- analiza działań komunikacyjnych bezpośredniej konkurencji Klientów;
- badania rynku typu „tajemniczy klient”;
- administrowanie profilami w social mediach;
- kreatywna współpraca z działem graficznym;
- wsparcie Klientów w przygotowywaniu materiałów marketingowych oraz z zakresu komunikacji wewnętrznej – katalogi, ulotki, broszury, newslettery, biuletyny, materiały na strony internetowe;
- doradztwo w zakresie działań marketingowych Klientów, opiniowanie ofert reklamowych, projekty graficzne,
- monitoring prasy i Internetu;
- przygotowywanie prezentacji efektów działań;
- opracowywanie raportów i analiz.
- zarządzanie pracą zespołu;
- przygotowywanie strategii komunikacyjnych;
- tworzenie i dystrybucja informacji prasowych;
- zarządzanie bazą kontaktów medialnych;
- bezpośrednie spotkania z dziennikarzami;
- przygotowywanie wypowiedzi eksperckich i ankiet produktowych zgodnie z zapotrzebowaniem mediów;
- zarządzanie treściami na stronach internetowych;
- redakcyjne i edytorskie wsparcie Klientów;
- analiza działań komunikacyjnych bezpośredniej konkurencji Klientów;
- badania rynku typu „tajemniczy klient”;
- administrowanie profilami w social mediach;
- kreatywna współpraca z działem graficznym;
- wsparcie Klientów w przygotowywaniu materiałów marketingowych oraz z zakresu komunikacji wewnętrznej – katalogi, ulotki, broszury, newslettery, biuletyny, materiały na strony internetowe;
- doradztwo w zakresie działań marketingowych Klientów, opiniowanie ofert reklamowych, projekty graficzne,
- monitoring prasy i Internetu;
- przygotowywanie prezentacji efektów działań;
- opracowywanie raportów i analiz.
redaktor portalu (komunikacja wewnętrzna)
- administracja wewnętrznego portalu dla pracowników, obsługa CMS;
- doradztwo w zakresie merytorycznego rozwoju portalu;
- tworzenie i zarządzanie treścią;
- przygotowywanie grafik informacyjnych;
- organizacja konkursów tematycznych;
- planowanie i przeprowadzanie akcji aktywizujących pracowników;
- zarządzanie systemem zamawiania kart systemu motywacyjnego FitFlex;
- współpraca z siedmioma oddziałami firmy w całej Polsce;
- współpraca z wewnętrznym działem rozwoju oprogramowania;
- współpraca z działem prawnym i księgowym.
- doradztwo w zakresie merytorycznego rozwoju portalu;
- tworzenie i zarządzanie treścią;
- przygotowywanie grafik informacyjnych;
- organizacja konkursów tematycznych;
- planowanie i przeprowadzanie akcji aktywizujących pracowników;
- zarządzanie systemem zamawiania kart systemu motywacyjnego FitFlex;
- współpraca z siedmioma oddziałami firmy w całej Polsce;
- współpraca z wewnętrznym działem rozwoju oprogramowania;
- współpraca z działem prawnym i księgowym.
praktykant w dziale PR i komunikacji wewnętrznej
-aktualizacja informacji zawartych w intranecie;
- uzupełnianie i aktualizowanie tablic informacyjnych na terenie firmy;
- redagowanie i skład wewnętrznej gazety firmowej;
- redakcja broszury jubileuszowej;
- projekty grafik;
- tworzenie tekstów oficjalnych, odpowiedzi na listy itp.
- przygotowywanie materiałów do wewnętrznych szkoleń motywujących;
- współpraca przy redakcji strony internetowej;
- współpraca przy organizowaniu i koordynowaniu akcji CSR.
- uzupełnianie i aktualizowanie tablic informacyjnych na terenie firmy;
- redagowanie i skład wewnętrznej gazety firmowej;
- redakcja broszury jubileuszowej;
- projekty grafik;
- tworzenie tekstów oficjalnych, odpowiedzi na listy itp.
- przygotowywanie materiałów do wewnętrznych szkoleń motywujących;
- współpraca przy redakcji strony internetowej;
- współpraca przy organizowaniu i koordynowaniu akcji CSR.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Inne
Lekkie pióro
Kreatywność
Optymizm
Zapał do pracy :)
Kreatywność
Optymizm
Zapał do pracy :)
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Bonsai
Bonsai - sztuka miniaturyzacji drzew i krzewów wywodząca się z Chin i Japonii, której korzenie sięgają XIV wieku. Słowo bonsai oznacza roślinę na tacy.
Career EXPO
Career EXPO to więcej, niż targi pracy. To społeczność młodych, zdolnych ludzi, którzy doskonale wiedzą, jak osiągnąć sukces.
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty