Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. komunikacji marketingowej
• redagowanie treści do portalu produktowego BIZON zawierającego pełną informację o usługach, ofertach, promocjach w celu terminowego zapewnienia rzetelnej informacji w całej sieci sprzedaży TP i Orange,
• wdrażanie efektywnych materiałów wspomagających sprzedaż oraz materiałów pomocniczych dla przedstawicieli handlowych w celu wsparcia procesów sprzedaży,
• budowanie narzędzi komunikacji wewnętrznej dla pracowników zajmujących się sprzedażą usług dla Klientów biznesowych
• wdrażanie efektywnych materiałów wspomagających sprzedaż oraz materiałów pomocniczych dla przedstawicieli handlowych w celu wsparcia procesów sprzedaży,
• budowanie narzędzi komunikacji wewnętrznej dla pracowników zajmujących się sprzedażą usług dla Klientów biznesowych
Kierownik Produktu ds. Operacyjnych
• wsparcie dla handlowców - opracowywanie informacji o produktach na bazie podstawowych dokumentów wewnętrznych typu regulamin, cennik itp., (prezentacje dla handlowców, prezentacje dla Klientów, materiały szkoleniowe, karty produktów z argumentacją sprzedażową, szablony ofert, wsad merytoryczny do lekcji e-learningowych itp.),
• organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla trenerów sprzedaży,
• organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla trenerów sprzedaży,
Stanowisko ds. Promocji
• prowadzenie lokalnego marketingu i wdrażanie strategii marketingowej TP na terenie prawobrzeżnej Warszawy (dawny Zakład Telekomunikacji Warszawa-Wschód)
• nadzór i realizacja projektów eventowych i promocyjnych
• zamawianie i dostarczanie materiałów reklamowych i informacyjnych na potrzeby punktów sprzedaży
• nadzór nad stosowaniem Książki znaków (prawidłowe wykorzystywanie logo firmy, kolorystyki itd.)
• współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z prasą lokalną
• sporządzanie umów dot prowadzenia współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi w zakresie reklamy i promocji
• nadzór i realizacja projektów eventowych i promocyjnych
• zamawianie i dostarczanie materiałów reklamowych i informacyjnych na potrzeby punktów sprzedaży
• nadzór nad stosowaniem Książki znaków (prawidłowe wykorzystywanie logo firmy, kolorystyki itd.)
• współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z prasą lokalną
• sporządzanie umów dot prowadzenia współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi w zakresie reklamy i promocji
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Marketing
Komunikacja marketingowa
Inne
Obsługa komputera: Windows, pakiet Ms Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint
Internet
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B
Internet
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej