Urszula Walecka

spec. ds. marketingu SZUKAM PRACY

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. komunikacji marketingowej
• redagowanie treści do portalu produktowego BIZON zawierającego pełną informację o usługach, ofertach, promocjach w celu terminowego zapewnienia rzetelnej informacji w całej sieci sprzedaży TP i Orange,
• wdrażanie efektywnych materiałów wspomagających sprzedaż oraz materiałów pomocniczych dla przedstawicieli handlowych w celu wsparcia procesów sprzedaży,
• budowanie narzędzi komunikacji wewnętrznej dla pracowników zajmujących się sprzedażą usług dla Klientów biznesowych
Orange Polska S.A.
Kierownik Produktu ds. Operacyjnych
• wsparcie dla handlowców - opracowywanie informacji o produktach na bazie podstawowych dokumentów wewnętrznych typu regulamin, cennik itp., (prezentacje dla handlowców, prezentacje dla Klientów, materiały szkoleniowe, karty produktów z argumentacją sprzedażową, szablony ofert, wsad merytoryczny do lekcji e-learningowych itp.),
• organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla trenerów sprzedaży,
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
obsługa Klientów usług audioteksowych (obsługa zapytań ofertowych, udział w procesie sprzedaży, przygotowywanie i podpisywanie umów, nadzór nad uruchomieniem technicznym usług, modyfikacje konfiguracji usług, monitoring realizacji usług, reklamacje, rozliczenia)
Orange Polska S.A.
Stanowisko ds. Promocji
• prowadzenie lokalnego marketingu i wdrażanie strategii marketingowej TP na terenie prawobrzeżnej Warszawy (dawny Zakład Telekomunikacji Warszawa-Wschód)
• nadzór i realizacja projektów eventowych i promocyjnych
• zamawianie i dostarczanie materiałów reklamowych i informacyjnych na potrzeby punktów sprzedaży
• nadzór nad stosowaniem Książki znaków (prawidłowe wykorzystywanie logo firmy, kolorystyki itd.)
• współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z prasą lokalną
• sporządzanie umów dot prowadzenia współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi w zakresie reklamy i promocji

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Handel Zagraniczny, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
Marketing
Komunikacja marketingowa

Inne

Obsługa komputera: Windows, pakiet Ms Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint
Internet
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej