Umiejętności
Reklama
Zarządzanie firmą
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Management Consulting
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie finansami
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
praca na pełen etat w Departamencie Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym, Dziale Komunikacji Internetu i Multimediów na stanowisku Głownego Specjalisty ds. Komunikacji marketingowej, zakres obowiązków: koordynacja najważniejszych działań ATL i BTL dedykowanych neostradzie; współtwórca platformy komunikacyjnej Serce i Rozum, założyciel i koordynator profilu SiR na FB
Starszy Specjalista ds. komunikacji marketingowej
praca na pełen etat w Departamencie Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym, Dziale Komunikacji Internetu i Multimediów na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Komunikacji marketingowej, zakres obowiązków: koordynacja najważniejszych działań ATL i BTL dedykowanych neostradzie tp; od 01.2008 lider zespołu komunikacji marketingowej neostrady tp
Starszy Specjalista ds. marketingu bankowości instytucjonalnej
praca na pełen etat w Departamencie Komunikacji Marketingowej na stanowisku Starszego Specjalisty ds.marketingu Instytucjonalnego, zakres obowiązków: nadzór nad całością działań marketingowych B2B – plan marketingowy, budżet, pełna realizacja kampanii reklamowych ATL i BTL we współpracy z sieciową agencją reklamową i domem mediowym.
Specjalista ds. marketingu
praca na pełen etat w Departamencie Komunikacji, Wydział
Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży na stanowisku Specjalisty ds. marketingu, zakres obowiązków: nadzór nad największymi kampaniami reklamowymi Banku (ATL- prasa, radio, telewizja, Internet; BTL;direct marketing, field marketing), współpraca z sieciową agencją reklamową,
domem mediowym, podwykonawcami, koordynacja szeregu projektów we współpracy z innymi departamentami Banku.
Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży na stanowisku Specjalisty ds. marketingu, zakres obowiązków: nadzór nad największymi kampaniami reklamowymi Banku (ATL- prasa, radio, telewizja, Internet; BTL;direct marketing, field marketing), współpraca z sieciową agencją reklamową,
domem mediowym, podwykonawcami, koordynacja szeregu projektów we współpracy z innymi departamentami Banku.
Inspektor (Młodszy Specjalista ds. marketingu)
praca na pełen etat w Departamencie Marketingowego Wsparcia
Sprzedaży (od 11.2005 Departament Komunikacji), Wydział Reklamy i Wsparcia Sprzedaży (od 11.2005 Wydział Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży) na stanowisku Inspektora, zakres obowiązków: j.w.
Sprzedaży (od 11.2005 Departament Komunikacji), Wydział Reklamy i Wsparcia Sprzedaży (od 11.2005 Wydział Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży) na stanowisku Inspektora, zakres obowiązków: j.w.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
• brydż, motoryzacja, wędkarstwo, uprawianie sportów (piłka nożna, basen, narty).
Inne
• środowisko Windows, Internet, poczta elektroniczna – stopień znajomości: zaawansowany
• MS Office (Word, Excel, Power Point, Front Page, Outlook) – stopień znajomości: zaawansowany
• MS Office (Project) – stopień znajomości: średnio zaawansowany
• MS Office (Access) – stopień znajomości: podstawowy
• Audatex – stopień znajmości: średnio zaawansowany
• Symfonia –stopień znajomości: podstawowy
• Photoshop, Coreldraw – stopień znajomości: podstawowy
• obsługa urządeń biurowych, obsługa kasy fiskalnej
• prawo jazdy kat. B (od 1997 r.), samochód do dyspozycji
• MS Office (Word, Excel, Power Point, Front Page, Outlook) – stopień znajomości: zaawansowany
• MS Office (Project) – stopień znajomości: średnio zaawansowany
• MS Office (Access) – stopień znajomości: podstawowy
• Audatex – stopień znajmości: średnio zaawansowany
• Symfonia –stopień znajomości: podstawowy
• Photoshop, Coreldraw – stopień znajomości: podstawowy
• obsługa urządeń biurowych, obsługa kasy fiskalnej
• prawo jazdy kat. B (od 1997 r.), samochód do dyspozycji
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży