Paulina Borowska

Członek Zarządu/Dyrektor Operacyjny - Delta Contact Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B BPO Strategia biznesowa Centra kontaktowe Doświadczenia klienta Zadowolenie klienta Inbound Marketing Zarządzanie New Business Development zarządzanie operacyjne Outsourcing Sales Strategia Przywództwo w zespole Telekomunikacja Telemarketing Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

Delta Contact Sp. z o.o.
Członek Zarządu - Dyrektor Operacyjny
ContactPoint Sp. z o.o.
Dyrektor Operacyjny Platformy Call Center Internet Group
· Zarządzanie zasobami operacyjnymi Spółek Call Center Poland , ContactPoint
· Koordynacja działalności centrów operacyjnych firmy (6 lokalizacji, 1000 stanowisk) w celu osiągania optymalnej efektywności i zysków
· Koordynowanie działań operacyjnych rozproszonej struktury, integracja struktur o różnej kulturze organizacji
· Zarządzanie pracą podległych departamentów (dział realizacji , dział szkoleń i rekrutacji )
· Wsparcie zarządu w zakresie zarządzania strukturą działu obsługi klienta
· Wspomaganie pracy zarządu w rozwijaniu strategii firmy
· Opracowywanie i realizacja założeń budżetowych
· Raportowanie do zarządu spółki
· Udział w spotkaniach dotyczących strategii rozwoju sprzedaży
ContactPoint Sp. z o.o.
Dyrektor Operacyjny
• Zarządzanie zasobami operacyjnymi Spółki
• Koordynacja działalności centrów operacyjnych firmy (4 lokalizacje, 500 stanowisk) w celu osiągania optymalnej efektywności i zysków
• Opracowywanie rozwiązań w celu wzrostu efektywności, jakości oraz zysków spółki
• Zarządzanie pracą departamentów realizacji oraz szkoleń i rekrutacji
• Zarządzanie 40 osobową kadrą średniego szczebla oraz 800 osobowym zespołem konsultantów
• Dbanie o rozwój pracowników
• Wdrażanie nowych projektów
• Tworzenie oraz odpowiedzialność za budżety
• Współpraca z innymi spółkami w grupie kapitałowej w celu efektywnego wykorzystania zasobów holdingu
• Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych Klientów
• Wspomaganie pracy zarządu w rozwijaniu strategii firmy
• Raportowanie do zarządu spółki
• Udział w spotkaniach dotyczących strategii rozwoju sprzedaży
ContactPoint Sp. z o.o.
Project Execution Manager
• Efektywne wykorzystanie przydzielonych zasobów Call Center
• Zarządzanie pracą podległych pracowników
• Koordynowanie działań pracy podległych pracowników
• Wprowadzanie nowych rozwiązań służących rozwojowi pracowników
• Dbanie o motywacje zespołu
• Koordynacja współpracy między działami
• Udział w tworzeniu nowego centrum operacyjnego
• Dostarczenie niezbędnych narzędzi do realizacji projektów
• Tworzenie projektów antyrotacyjnych
• Przeprowadzanie audytów projektów
ContactPoint Sp. z o.o.
Supervisor
• Zarządzanie zespołami podległych konsultantów i liderów
• Zarządzanie kluczowym projektem w spółce
• Odpowiedzialność za wykorzystanie zasobów ludzkich i ich dobór do poszczególnych projektów
• Wykonywanie oceny konsultantów między innymi poprzez prowadzenie aktywnego monitoringu i coachingu ich pracy, poprzez przygotowywanie i realizację systemów motywacyjnych dbanie o podnoszenie, jakości pracy, organizowanie spotkań z konsultantami i liderami.
• Operacyjne zarządzanie projektami
• Bieżąca kontrola rentowności projektów
• Opracowywanie skryptów
• Opracowywanie standardów rozmów
• Wprowadzanie rozwiązań w celu podnoszenia przychodów i marzy projektów
• Opracowywanie rankingów, statystyk i raportów
• Bieżący kontakt z Klientem oraz identyfikacja jego potrzeb
ContactPoint Sp. z o.o.
Lider Operacyjny
Kierowanie zespołem konsultantów na danej zmianie, nadzorowanie pracy konsultantów przy realizacji projektów poprzez prowadzenie systematycznych coachingów, monitoringów oraz testów sprawdzających znajomość produktu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Grupy

Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Akademia Telemarketingu  szkolenia  .  doradztwo  .  rekrutacja
Akademia Telemarketingu szkolenia . doradztwo . rekrutacja
Akademia Telemarketingu - Szkolenia | Doradztwo | Rekrutacja - centrum kompetencyjne dla branży Customer Contact Center. Zapewniamy kompleksowe wsparcie strategiczne i operacyjne dla organizacji call
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Call4help
Call4help
To grupa skupiająca osoby chcące dzielić się ze sobą wiedzą z zakresu obsługi Klienta
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA... WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..." Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
KOBIETA BIZNESU
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog