Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRASA FIRMOWA W POLSCE
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRASA FIRMOWA W POLSCE
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Stowarzyszenie Prasy Firmowej
-
Mam nadzieję, że odezwą się osoby postronne o konkursach:-)
Co do bycia członkiem SPF, to Stowarzyszenie zrzesza osoby fizyczne, firmy jako takie mogą być jedynie członkami wspierającymi.
By zostać członkiem można złożyć wniosek do zarządu o bycie członkiem SPF.
Wszyscy członkowie pracują na rzecz SPF społecznie.
Konkurs był pierwszym widocznym działaniem SPF, od 5 czerwca cyklicznie będą odbywały się wykłady i warsztaty poświęcone tematom związanym z custom publishing, na które zapraszam.
SPF zaczął działać niecały rok temu - jego działalność się dopiero rozkręca.
Jeśli ma Pani ochotę działać na rzecz wprowadzania najwyższych standardów jakości w prasie firmowej - zapraszam:-)
Więcej szczegółów znajdzie Pani na http://stowarzyszenieprasyfirmowej.pl -
Szanowny Panie współpracują ze sobą firmy, które chcą współpracować. Te, które nie chcą współpracować tego nie robią, widać w Agape woli do współpracy nie ma. Nikt Agape drogi do współpracy nie zamyka.
Jeśli chodzi o przyczyny powołania do życia konkursu - proszę mnie nie sądzić swoją miarą. Myli się Pan! -
Konkurs Agape ma już swoją opinię w środowisku. Stąd m.in. powód powołania do życia nowego konkursu.
Proszę poczekać aż Stowarzyszenie zacznie prężniej działać - to był pierwszy konkurs. Mam nadzieję, że SPF udowodni różnicę między konkursem Agape a Szpaltami Roku. -
Szanowny Panie, trudno mi dystkuować z Panem o tym, co było na gali, jeśli bardzo szybko, zaraz po posiłku, Pan wyszedł. Rozmowy z jurorami odbywały się podczas bankietu - każdy mógł z nimi w dogodnym miejscu porozmawiać. Magazyny były do obejrzenia, mieli je jurorzy. Potem leżały w jednym miejscu - wszyscy mogli je oglądać.
Kiedy byłam na Państwa gali bodajże 2 lata temu nie było możliwości rozmawiania z jurorami. Każdy z uczestników mógł jedynie kupić ich opinię.
W imieniu zarządu Stowarzyszenia Prasy Firmowej proszę też Pana o nieumieszczanie na Pańskiej stronie nieprawdziwych informacji. Konkurs biuletynów firmowych nie jest najważniejszym wydarzeniem w branży. Obok Chimery i Szpalt Roku jest to na pewno najstarszy konkurs i na pewno jedyny konkurs biuletynów. Pozostałe konkursy oceniają magazyny firmowe. Ale nie jest to na pewno najważniejsze wydarzenie w branży.
Szpalty Roku to pierwszy konkurs zorganizowany przez niezależne Stowarzyszenie, w jego ramach współpracują ze sobą firmy, które na co dzień ze sobą konkurują jakością usług i ofertami, bo jak i Pan pewnie zauważyl podczas dyskusji po wykładzie Łukasza Skalskiego, takie działania są potrzebne. -
W imieniu Stowarzyszenia Prasy Firmowej zapraszam 5 czerwca na wykład poświęcony zagadnieniom prasa autorskiego i prasowego w prasie cutom publishing.
Szczegóły o wykładzie już wkrótce na stronie SPF.
Zapraszam!Urszula Radzińska edytował(a) ten post dnia 28.04.08 o godzinie 09:43 -
Bardzo się cieszę, że pierwsza edycja konkursu Szpalty Roku (http://szpaltyroku.pl) organizowanego przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej spowodowała zmiany w konkursie biuletynów organizowanym przez Agape. Konsultacje z jurorami oraz oglądanie magazynów podczas gali bardzo się sprawdziły. Polecamy!
-
W imieniu Stowarzyszenia Prasy Firmowej zapraszam na uroczyste wręczenie nagród Szpalt Roku 16 kwietnia o godzinie 17.00 w Centralnym BASENIE Artystycznym przy ul. Konopnickiej 6 w Warszawie.
Plan uroczystości
17.00 - 17.10 - Powitanie gości
17.10 - 17.30 – „Wyzwania, jakie stoją przed prasą wewnętrzną” - Marcin Rutkowski, Aude
17.35 -17.55 – „Wyzwanie, jakie stoją prasą zewnętrzną” - Łukasz Skalski, Concept Publishing
18.00 - 18.20 – „Jak dotrzeć do współczesnego czytelnika” - Maciej Tyśnicki, DPMP
Przerwa na kawę
19.00-20.30 Ogłoszenie wyników konkursu Szpalty Roku, wręczenie nagród
20.30 - Bankiet
Podczas uroczystości będzie można porozmawiać z jurorami o nadesłanych pracach. Skład jury:
Ewa Kacprzycka
przewodnicząca jury
Ekspert w dziedzinie poradnikowej prasy kobiecej, wprowadziła na rynek miesięcznik "Claudia", który szybko osiągnął zawrotną sprzedaż, stając się najpoczytniejszym magazynem kobiecym w Polsce. Jako redaktor naczelna prowadziła to pismo przez 12 lat i za jej kadencji "Claudia" cały czas miała mocną pozycję niedoścignionego lidera. Zna wszystkie triki graficzne oraz edytorskie, które sprawiają, że pismo wygląda atrakcyjnie i chce się je czytać.
Jacek Piotrowski
członek jury
Ukończył Wydział Operatorski Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi. Jego pasją jest fotografia dokumentalna. Od ponad 10 lat zajmuje się fotografią inscenizowaną, przede wszystkim portretami i modą. Od 1994 roku jest stałym partnerem wydawnictwa Agora SA. Autor wielu artystycznych sesji mody do dodatku "Gazety Wyborczej" - "Wysokie Obcasy", a także portretów znanych Polaków i osobistości światowego kina oraz literatury, m.in. Jeana Reno i Paulo Coelho, dla magazynu "VIVA".Zdobywca dwóch pierwszych nagród w konkursie Polskiej Fotografii Prasowej w 1996 roku w kategoriach: Ludzie/Kultura
Ewa Hlibowicka
członek jury
Absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Po studiach doświadczenie zawodowe zdobywała jako grafik w Ilustrowanym Tygodniku Informacyjnym "Spotkania". W wydawnictwie G+J tworzyła miesięczniki "Claudia" oraz "Focus". Od 10 lat pracuje na stanowisku dyrektora artystycznego, również w wydawnictwie G+J, kształtując wizerunek graficzny miesięcznika "Moje mieszkanie",a od kilku lat również magazynów "Rodzice" oraz "Moje gotowanie".
Jacek Gawłowski
członek jury
Absolwent warszawskiej ASP. Wychowanek Henryka Tomaszewskiego i Teresy Pągowskiej. Jego rysunki od 18 lat są ikoną stylu "Gazety Wyborczej", którą trudno sobie wyobrazić bez jego rysunkowych komentarzy codziennych wydarzeń i karykatur znanych osobistości świata polityki.
Jacek Gawłowski jest wszechstronnym grafikiem, autorem setek rysunków i ilustracji do książek i magazynów, takich jak "Zwierciadło", "Tygodnik Literacki", "Szpilki", "The Warsaw Voice".
Pod koniec lat osiemdziesiątych łamał "Przegląd Katolicki" a następnie prowadził jako grafik "The Warsaw Voice"
Joanna Delbar
członek jury
Jest prezesem Agencji Public Relations Telma Group Communications i wiceprezesem Związku Firm Public Relations (ZFPR). Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki oraz Marketingowe Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie jest doktorantką Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Przez wiele lat pracowała jako dziennikarz w łódzkich mediach. Specjalizuje się w programach public affairs i community relations. Od 6 lat prowadzi szkolenia z zakresu technik autoprezentacji i komunikacji. Od 5 lat jest rzecznikiem prasowym Manufaktury - największego destination center w Polsce. Prowadzi wykłady w podyplomowym studium PR na Uniwersytecie Warszawskim oraz London School of PR w Warszawie.
Firmom, które zgłosiły prace do konkursu przysługują 2 zaproszenia gratis, dodatkowe bilety wstępu są płatne - kosztują 100 zł netto (122 złotych brutto).
Członkowie Stowarzyszenia Prasy Firmowej bilety wejściowe mogą kupić ze zniżką 50 proc.
Chętnych do udziału w gali prosimy o kontakt biuro@szpaltyroku.pl -
W imieniu Stowarzyszenia Prasy Firmowej zapraszam na uroczyste wręczenie nagród Szpalt Roku 16 kwietnia o godzinie 17.00 w Centralnym BASENIE Artystycznym przy ul. Konopnickiej 6 w Warszawie.
Plan uroczystości
17.00 - 17.10 - Powitanie gości
17.10 - 17.30 – „Wyzwania, jakie stoją przed prasą wewnętrzną” - Marcin Rutkowski, Aude
17.35 -17.55 – „Wyzwanie, jakie stoją prasą zewnętrzną” - Łukasz Skalski, Concept Publishing
18.00 - 18.20 – „Jak dotrzeć do współczesnego czytelnika” - Maciej Tyśnicki, DPMP
Przerwa na kawę
19.00-20.30 Ogłoszenie wyników konkursu Szpalty Roku, wręczenie nagród
20.30 - Bankiet
Podczas uroczystości będzie można porozmawiać z jurorami o nadesłanych pracach. Skład jury:
Ewa Kacprzycka
przewodnicząca jury
Ekspert w dziedzinie poradnikowej prasy kobiecej, wprowadziła na rynek miesięcznik "Claudia", który szybko osiągnął zawrotną sprzedaż, stając się najpoczytniejszym magazynem kobiecym w Polsce. Jako redaktor naczelna prowadziła to pismo przez 12 lat i za jej kadencji "Claudia" cały czas miała mocną pozycję niedoścignionego lidera. Zna wszystkie triki graficzne oraz edytorskie, które sprawiają, że pismo wygląda atrakcyjnie i chce się je czytać.
Jacek Piotrowski
członek jury
Ukończył Wydział Operatorski Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi. Jego pasją jest fotografia dokumentalna. Od ponad 10 lat zajmuje się fotografią inscenizowaną, przede wszystkim portretami i modą. Od 1994 roku jest stałym partnerem wydawnictwa Agora SA. Autor wielu artystycznych sesji mody do dodatku "Gazety Wyborczej" - "Wysokie Obcasy", a także portretów znanych Polaków i osobistości światowego kina oraz literatury, m.in. Jeana Reno i Paulo Coelho, dla magazynu "VIVA".Zdobywca dwóch pierwszych nagród w konkursie Polskiej Fotografii Prasowej w 1996 roku w kategoriach: Ludzie/Kultura
Ewa Hlibowicka
członek jury
Absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Po studiach doświadczenie zawodowe zdobywała jako grafik w Ilustrowanym Tygodniku Informacyjnym "Spotkania". W wydawnictwie G+J tworzyła miesięczniki "Claudia" oraz "Focus". Od 10 lat pracuje na stanowisku dyrektora artystycznego, również w wydawnictwie G+J, kształtując wizerunek graficzny miesięcznika "Moje mieszkanie",a od kilku lat również magazynów "Rodzice" oraz "Moje gotowanie".
Jacek Gawłowski
członek jury
Absolwent warszawskiej ASP. Wychowanek Henryka Tomaszewskiego i Teresy Pągowskiej. Jego rysunki od 18 lat są ikoną stylu "Gazety Wyborczej", którą trudno sobie wyobrazić bez jego rysunkowych komentarzy codziennych wydarzeń i karykatur znanych osobistości świata polityki.
Jacek Gawłowski jest wszechstronnym grafikiem, autorem setek rysunków i ilustracji do książek i magazynów, takich jak "Zwierciadło", "Tygodnik Literacki", "Szpilki", "The Warsaw Voice".
Pod koniec lat osiemdziesiątych łamał "Przegląd Katolicki" a następnie prowadził jako grafik "The Warsaw Voice"
Joanna Delbar
członek jury
Jest prezesem Agencji Public Relations Telma Group Communications i wiceprezesem Związku Firm Public Relations (ZFPR). Ukończyła Wydział Aktorski łódzkiej Filmówki oraz Marketingowe Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie jest doktorantką Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Przez wiele lat pracowała jako dziennikarz w łódzkich mediach. Specjalizuje się w programach public affairs i community relations. Od 6 lat prowadzi szkolenia z zakresu technik autoprezentacji i komunikacji. Od 5 lat jest rzecznikiem prasowym Manufaktury - największego destination center w Polsce. Prowadzi wykłady w podyplomowym studium PR na Uniwersytecie Warszawskim oraz London School of PR w Warszawie.
Firmom, które zgłosiły prace do konkursu przysługują 2 zaproszenia gratis, dodatkowe bilety wstępu są płatne - kosztują 100 zł netto (122 złotych brutto).
Członkowie Stowarzyszenia Prasy Firmowej bilety wejściowe mogą kupić ze zniżką 50 proc.
Chętnych do udziału w gali prosimy o kontakt biuro@szpaltyroku.pl