Umiejętności
Reklama
Branding Ideas
Identyfikacja wizualna
Strategia kreatywna
CRM
CRM databases
CRM Program Management
Digital Communication
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Google Webmaster Tools
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
PPC
SEO Audits
Strategic Communications
Planowanie strategiczne
Web Analytics
E-mail marketing
Brand Strategy
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Strategy Manager
strategia marki; strategia komunikacji; działania w zakresie prawidłowego przebiegu procesu strategicznego; badania; wsparcie strategiczne dla Comarch SA, pomysł i prowadzenie projektu AdWatch (http://adwatch.pl)
wystawiono
I worked with Tomasz when he was a Strategy Manager at Sointeractive Agency. He is a great person with a huge experience in digital strategy area. Extremely helpful and always professional in everything what he does. Besides, Tomasz is really enthusiastic guy who not afraid of challenges. I truly recommend him as a coworker.
wystawiono
Tomasz metodycznie przetwarza setki często niezrozumiałych dla reszty zespołu danych, wydobywając z nich tylko to, co istotne.
Formułuje celne wnioski, za którymi idą propozycje konkretnych działań. Tu każdy element ma sens i wynika z przeprowadzonej na wstępie analizy - nie ma miejsca na składniki zbędne czy niespójne.
Krytycznie przygląda się produkcji, nie pozwalając, aby kreacja wymknęła się z pola widzenia strategii.
Posiada unikatową na rynku polskim wiedzę z szeroko pojętego obszaru rozwiązań interaktywnych. To wiedza poparta nie tylko wykształceniem, ale przede wszystkim doświadczeniem. To w końcu wiedza wynikająca z prywatnych zainteresowań - Tomek zwyczajnie kocha to, co robi! To widocznie przekłada się na wysoki stopień zaangażowania w pracę, a w efekcie - na dobrą jakość projektów.
Formułuje celne wnioski, za którymi idą propozycje konkretnych działań. Tu każdy element ma sens i wynika z przeprowadzonej na wstępie analizy - nie ma miejsca na składniki zbędne czy niespójne.
Krytycznie przygląda się produkcji, nie pozwalając, aby kreacja wymknęła się z pola widzenia strategii.
Posiada unikatową na rynku polskim wiedzę z szeroko pojętego obszaru rozwiązań interaktywnych. To wiedza poparta nie tylko wykształceniem, ale przede wszystkim doświadczeniem. To w końcu wiedza wynikająca z prywatnych zainteresowań - Tomek zwyczajnie kocha to, co robi! To widocznie przekłada się na wysoki stopień zaangażowania w pracę, a w efekcie - na dobrą jakość projektów.
Szkolenia i kursy
Excel, PowerPoint, Outlook dla zaawansowanych
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Hobby każdego dnia:
• branding
• emarketing
• badania rynku
• trendy konsumenckie
• usability
• strategie konkurowania organizacji
• mobile
• marketing miejsc
• media (praktyka i teoria)
• kampanie polityczne i wyborcze
Hobby prawie każdego dnia:
• Japonia
• sztuki walki
• literatura
• wydarzenia, które zmieniły świat
• branding
• emarketing
• badania rynku
• trendy konsumenckie
• usability
• strategie konkurowania organizacji
• mobile
• marketing miejsc
• media (praktyka i teoria)
• kampanie polityczne i wyborcze
Hobby prawie każdego dnia:
• Japonia
• sztuki walki
• literatura
• wydarzenia, które zmieniły świat
Inne
Publikacje:
• http://www.adwatch.pl/raport/bankowosc-i-finanse-w-mediach-spolecznosciowych/
• http://www.adwatch.pl/raport/check-in/
• artykuły publikowane na Interaktywnie.com (stały współpracownik redakcji (od 2009-06 do 2010-07): "Społeczności, które reformują systemy" - http://goo.gl/h76vJ; "Polityka online, czyli pędzę do ciebie światłowodem" - http://goo.gl/q2B7O; "E-kampania 2010: zrobiliśmy kilka kroków w tył" - http://goo.gl/sYDOq; "Kampania wyborcza w sieci - cz. 1" - http://goo.gl/NlSOY;
"Kampania wyborcza w sieci - cz. 2" - http://goo.gl/MPqNA
• pomysłodawca i realizujący projekt http://digitalid.pl
• założyciel i prowadzący blog http://politykawsieci.pl
• maj 2009: I Ogólnopolska Konferencja "Media w Polsce pierwsza czy czwarta władza" Kraków, zorganizowana przez Koło Naukowe Studentów
Socjologii UJ, wystąpienie z referatem. Temat wystąpienia: "Zastosowanie e-maila w komunikacji politycznej"
• wrzesień 2009: InternetBeta 2009 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Temat wystąpienia: "Rewolucja systemowa social media"
Doświadczenie inne:
• Firma: Współpraca z serwisem e-Polityka.pl (od 2007-07 do 2009-03)
Stanowisko: dziennikarz Obowiązki: artykuły, felietony i komentarze na temat bieżących wydarzeń politycznych w Polsce oraz historii Polski XX wieku.
• Firma: Instytut Pamięci Narodowej – Biuro Edukacji Publicznej (od 2007-03 do 2007-04) Stanowisko: praktykant Obowiązki: uczestnictwo w przygotowaniach do wystawy naukowej zadania związane z działalnością Wydziału Informacji i Komunikacji Społecznej
• Szkoła: Zespół Szkół Elektronicznych w Zduńskiej Woli (od 2006-10 do 2006-10) Stanowisko:
nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii i WOS
• Firma: Quad Graphics USA Lomira, WI (od 2006-07 do 2006-10)
Stanowisko: Press Obowiązki: Praca i zdobywanie wiedzy praktycznej zgodnej z zainteresowaniami
• Szkoła: Szkoła Podstawowa nr 11 w Zduńskiej Woli (od 2006-03 do 2006-03)
Stanowisko: nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii
• http://www.adwatch.pl/raport/bankowosc-i-finanse-w-mediach-spolecznosciowych/
• http://www.adwatch.pl/raport/check-in/
• artykuły publikowane na Interaktywnie.com (stały współpracownik redakcji (od 2009-06 do 2010-07): "Społeczności, które reformują systemy" - http://goo.gl/h76vJ; "Polityka online, czyli pędzę do ciebie światłowodem" - http://goo.gl/q2B7O; "E-kampania 2010: zrobiliśmy kilka kroków w tył" - http://goo.gl/sYDOq; "Kampania wyborcza w sieci - cz. 1" - http://goo.gl/NlSOY;
"Kampania wyborcza w sieci - cz. 2" - http://goo.gl/MPqNA
• pomysłodawca i realizujący projekt http://digitalid.pl
• założyciel i prowadzący blog http://politykawsieci.pl
• maj 2009: I Ogólnopolska Konferencja "Media w Polsce pierwsza czy czwarta władza" Kraków, zorganizowana przez Koło Naukowe Studentów
Socjologii UJ, wystąpienie z referatem. Temat wystąpienia: "Zastosowanie e-maila w komunikacji politycznej"
• wrzesień 2009: InternetBeta 2009 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Temat wystąpienia: "Rewolucja systemowa social media"
Doświadczenie inne:
• Firma: Współpraca z serwisem e-Polityka.pl (od 2007-07 do 2009-03)
Stanowisko: dziennikarz Obowiązki: artykuły, felietony i komentarze na temat bieżących wydarzeń politycznych w Polsce oraz historii Polski XX wieku.
• Firma: Instytut Pamięci Narodowej – Biuro Edukacji Publicznej (od 2007-03 do 2007-04) Stanowisko: praktykant Obowiązki: uczestnictwo w przygotowaniach do wystawy naukowej zadania związane z działalnością Wydziału Informacji i Komunikacji Społecznej
• Szkoła: Zespół Szkół Elektronicznych w Zduńskiej Woli (od 2006-10 do 2006-10) Stanowisko:
nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii i WOS
• Firma: Quad Graphics USA Lomira, WI (od 2006-07 do 2006-10)
Stanowisko: Press Obowiązki: Praca i zdobywanie wiedzy praktycznej zgodnej z zainteresowaniami
• Szkoła: Szkoła Podstawowa nr 11 w Zduńskiej Woli (od 2006-03 do 2006-03)
Stanowisko: nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,