Tomasz Sawicki

Senior Campaign Architect, ddb&tribal
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Branding Ideas Identyfikacja wizualna Strategia kreatywna CRM CRM databases CRM Program Management Digital Communication Digital Marketing Strategia cyfrowa Google Webmaster Tools Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy PPC SEO Audits Strategic Communications Planowanie strategiczne Web Analytics E-mail marketing Brand Strategy

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
Ad Tech Product Manager
DDB & tribal
Senior Campaign Architect
Isobar Poland
Strategic Planner
GPD Agency
Digital Strategic Planner
TBWA\
Digital Strategic Planner
HumanoitGroup
Strategy Director
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Wykładowca
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
strategia kampanii reklamowych
e-mail marketing
SoInteractive S.A.
Strategy Manager
strategia marki; strategia komunikacji; działania w zakresie prawidłowego przebiegu procesu strategicznego; badania; wsparcie strategiczne dla Comarch SA, pomysł i prowadzenie projektu AdWatch (http://adwatch.pl)
Paulina Wiktorska (Niżankowska)
Paulina Wiktorska (Niżankowska) · współpracownik
wystawiono
I worked with Tomasz when he was a Strategy Manager at Sointeractive Agency. He is a great person with a huge experience in digital strategy area. Extremely helpful and always professional in everything what he does. Besides, Tomasz is really enthusiastic guy who not afraid of challenges. I truly recommend him as a coworker.
Magdalena S.
Magdalena S. · współpracownik
wystawiono
Tomasz metodycznie przetwarza setki często niezrozumiałych dla reszty zespołu danych, wydobywając z nich tylko to, co istotne.
Formułuje celne wnioski, za którymi idą propozycje konkretnych działań. Tu każdy element ma sens i wynika z przeprowadzonej na wstępie analizy - nie ma miejsca na składniki zbędne czy niespójne.
Krytycznie przygląda się produkcji, nie pozwalając, aby kreacja wymknęła się z pola widzenia strategii.
Posiada unikatową na rynku polskim wiedzę z szeroko pojętego obszaru rozwiązań interaktywnych. To wiedza poparta nie tylko wykształceniem, ale przede wszystkim doświadczeniem. To w końcu wiedza wynikająca z prywatnych zainteresowań - Tomek zwyczajnie kocha to, co robi! To widocznie przekłada się na wysoki stopień zaangażowania w pracę, a w efekcie - na dobrą jakość projektów.
Arnold Sikorski
Arnold Sikorski · współpracownik
wystawiono
Tomek to osoba niezwykle zaangażowana w to co robi, ponadto posiada ogromna wiedzę i doświadczenie dzięki któremu realizacja oraz współpraca na gruncie strategia->kreacja->development staje się zdecydowanie łatwiejsza i przyjemniejsza.
Logo
Account Manager - FreshMail
Opcom Grupa Eskadra
Logo
Account Executive
Opcom Grupa Eskadra

Szkolenia i kursy

Excel, PowerPoint, Outlook dla zaawansowanych

Edukacja

Logo
Szkoła Strategii Marki, studia podyplomowe
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR)
Logo
Nauki o polityce, doktoranckie
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
Socjologia, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Politologia, magisterskie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

Hobby każdego dnia:
• branding
• emarketing
• badania rynku
• trendy konsumenckie
• usability
• strategie konkurowania organizacji
• mobile
• marketing miejsc
• media (praktyka i teoria)
• kampanie polityczne i wyborcze

Hobby prawie każdego dnia:
• Japonia
• sztuki walki
• literatura
• wydarzenia, które zmieniły świat

Inne

Publikacje:
• http://www.adwatch.pl/raport/bankowosc-i-finanse-w-mediach-spolecznosciowych/
• http://www.adwatch.pl/raport/check-in/
• artykuły publikowane na Interaktywnie.com (stały współpracownik redakcji (od 2009-06 do 2010-07): "Społeczności, które reformują systemy" - http://goo.gl/h76vJ; "Polityka online, czyli pędzę do ciebie światłowodem" - http://goo.gl/q2B7O; "E-kampania 2010: zrobiliśmy kilka kroków w tył" - http://goo.gl/sYDOq; "Kampania wyborcza w sieci - cz. 1" - http://goo.gl/NlSOY;
"Kampania wyborcza w sieci - cz. 2" - http://goo.gl/MPqNA
• pomysłodawca i realizujący projekt http://digitalid.pl
• założyciel i prowadzący blog http://politykawsieci.pl
• maj 2009: I Ogólnopolska Konferencja "Media w Polsce pierwsza czy czwarta władza" Kraków, zorganizowana przez Koło Naukowe Studentów
Socjologii UJ, wystąpienie z referatem. Temat wystąpienia: "Zastosowanie e-maila w komunikacji politycznej"
• wrzesień 2009: InternetBeta 2009 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Temat wystąpienia: "Rewolucja systemowa social media"

Doświadczenie inne:
Firma: Współpraca z serwisem e-Polityka.pl (od 2007-07 do 2009-03)
Stanowisko: dziennikarz Obowiązki: artykuły, felietony i komentarze na temat bieżących wydarzeń politycznych w Polsce oraz historii Polski XX wieku.
Firma: Instytut Pamięci Narodowej – Biuro Edukacji Publicznej (od 2007-03 do 2007-04) Stanowisko: praktykant Obowiązki: uczestnictwo w przygotowaniach do wystawy naukowej zadania związane z działalnością Wydziału Informacji i Komunikacji Społecznej
Szkoła: Zespół Szkół Elektronicznych w Zduńskiej Woli (od 2006-10 do 2006-10) Stanowisko:
nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii i WOS
Firma: Quad Graphics USA Lomira, WI (od 2006-07 do 2006-10)
Stanowisko: Press Obowiązki: Praca i zdobywanie wiedzy praktycznej zgodnej z zainteresowaniami
Szkoła: Szkoła Podstawowa nr 11 w Zduńskiej Woli (od 2006-03 do 2006-03)
Stanowisko: nauczyciel Obowiązki: praktyka nauczycielska w zakresie nauczania historii

Grupy

321 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
e-Research
e-Research
Poszukiwanie informacji w internecie i publikacjach elektronicznych.
Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com