Wypowiedzi
-
We have an open position for the Customer Service Representative I in our Regus Aandersia Business Centre in Poznan,
CSR I plays a key role in delivering on the customer service expectations for our clients, prospects and vendors. In conjunction with the rest of the centre
team, the CSR ensures the customer experience is exceptional throughout the entire business centre.
Please – English at least intermediate, all the communication is in English, second language is a plus,
This is full time opportunity at entrance level – Monday-Friday – with private health plan and bonuses,
If interested, please send me your CV, we will contact only selected candidates and provide more information,
tomasz.piela@regus.com
http://www.regus.pl/locations/business-centre/poznan-c... -
Ja jestem z tego pomysłu baaaaardzo zadowolony!!! Codziennie po 2-3 godziny, każdy dastanie jakiś motyw, na przykład 'poczet królów polskich' albo 'kobiety w służbie narodu' :)
-
A może jakieś upominki robione ręcznie przez pracowników firmy? Kukiełki, haftowane serwetki z podobizną znanych polaków, albo figurki z modeliny ;)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Ewolucje Kulinarne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Ewolucje Kulinarne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Ewolucje Kulinarne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Ewolucje Kulinarne
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Dokładnie, ten brąz jest raczej mało zachęcający, rozumiem, ze to miało być a'la stare przeźrocza (?),
sama galeria bardzo niewygodna, co za dużo, to niezdrowo (ruchoma w górę, ruchoma w dół i się kręci i cuda-wianki...)... nie ma jak z niej wrócić do głównej, albo ja tego nie znalazłem (ok, przez cofnij, ale to nie o to chodzi), grafika zniechęciła mnie na tyle, że już się nawet w tekst nie wgłębiałem, a szkoda, bo chyba sam pomysł, dorobek i dodatkowa działalność restauracyjna firmy wydają się być ciekawe
pozdrawiam -
O dokładnie, drapak to podstawa, Pani Teresa, moja kotka, od razu pokochała drapaki i nigdy nie drapała mebli, nadal tego (odpukać) nie czyni, za to drapaki trzeba było wymienić, ale to koszt nieporównywalny z meblami :)
-
Pani Alino, wszystko zależy od tego jak strona jest zrobiona, czy da się ją pozycjonować (jak we flash to może być klops), jakie środki na reklamę chce Pani przeznaczyć, jaka grupa docelowa i jakie ceny Pani ma swojego asortymentu - bo konkurencja jest spora niestety...
-
w razie pytań, proszę o kontakt, chętnie podeślę materiały informacyjne
Pozdrawiam -
Cóż to za szkoła, że nie zapewnia partnerów ;)
W ostateczności możecie stosować szantaż emocjonalny, na mnie nie poskutkował, ale wiem, że jednego obywatela to złamało i poszedł w zeszłym roku na kurs tanga właśnie ;) -
*III Forum Intellignece in Business* 22-23 września - Hotel Courtyard By Mariott
III edycja Forum „Intelligence in Business” to coroczne spotkanie Kadry Zarządzającej, Managerów odpowiadających za efektywność strategicznych działów w firmie: Sprzedaży, Marketingu, Finansów oraz IT. Doświadczenie ponad 400 Praktyków najwyższego szczebla biorących udział w wydarzeniu, ich indywidualne rozwiązania i odpowiedzi na potrzeby rynku w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie narzędziami wsparcia co roku dają unikalną okazję do porównania wielu możliwości i wypracowania własnych strategii przynoszących realne korzyści dla firmy.
Realizacja strategii biznesowej, uzyskanie lepszych wyników sprzedaży, większych zysków a tym samym stabilnej pozycji to cele każdej organizacji. Trwałe relacje z Klientami, precyzyjnie przygotowana oferta i ekspansja na rynku możliwe są tylko dzięki doskonałej znajomości realiów rynkowych i właściwym prognozom. Ich podstawą jest jednak dostęp do kluczowych informacji i wskaźników a tym samym możliwość szybkiej reakcji na zmiany. Wsparcie jakie dają systemy Business Intelligence i nowoczesne rozwiązania analityczne, sprawia, że coraz częściej narzędzia te postrzegane są nie jako dobro luksusowe, ale element konieczny w realizacji płynnej polityki firmy.
_W skład Intelligence in Business 2011 wchodzi 5 konferencji:_
FINANCIAL PERFORMANCE MANAGEMENT
Innowacyjne podejście do zarządzania finansami
http://www.bbm.pl/pl/component/sobi2/?sobi2Task=sobi2D...
SALES PERFORMANCE
Jak maksymalizować ROI w nowych warunkach rynkowych
http://www.bbm.pl/pl/component/sobi2/?sobi2Task=sobi2D...
CUSTOMER INTELLIGENCE & MARKETING PERFORMANCE
Od biernego widza do zaangażowanego Konsumenta
– nowe technologie w zarządzaniu relacjami z Klientem
http://www.bbm.pl/pl/component/sobi2/?sobi2Task=sobi2D...
MARKET SEGMENTATION
Od analizy danych do wzrostu sprzedaży – nowe narzędzia i metody
http://www.bbm.pl/pl/component/sobi2/?sobi2Task=sobi2D...
BUSINESS INTELLIGENCE – PUNKT WIDZENIA IT
Informatyczne wsparcie procesów decyzyjnych w kluczowych
obszarach firmy
Zapraszam do współpracy,
Pozdrawiam
Tomek -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN