Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media Marketing
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener (jako TLC)
Opracowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu, trade marketingu, programów lojalnościowych, merchandisingu, new product development
wiecej na : www.bonavigator.pl
wiecej na : www.bonavigator.pl
Prezes Zarządu/Dyrektor Zarzadzajacy/Dyrektor ds. Rozwoju
Współpraca ze Spółkami z Grupy w zakresie :
- planowanie i tworzenie przedsiębiorstwa
- reprezentowanie firmy w kluczowych relacjach
- doradztwo strategiczne
- koordynacja i zarządzanie Działem Rozwoju
- planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
- wsparcie sprzedaży
- analiza i rekomendacje w zakresie rozwoju Grupy
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych
- współtworzenie, aktualizacja i rozwój nowej strategii
- planowanie i tworzenie przedsiębiorstwa
- reprezentowanie firmy w kluczowych relacjach
- doradztwo strategiczne
- koordynacja i zarządzanie Działem Rozwoju
- planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
- wsparcie sprzedaży
- analiza i rekomendacje w zakresie rozwoju Grupy
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych
- współtworzenie, aktualizacja i rozwój nowej strategii
Dyrektor Programu Partnerskiego (jako TLC)
Odpowiedzialny za kompleksowe opracowanie, wdrożenie i kierowanie Działem firmy zajmującym się wieloaspektowym i multipartnerskim Programem.
Konsultacje i wsparcie Zarządu firmy w zakresie marketingu oraz wprowadzenia nowych produktów.
Konsultacje i wsparcie Zarządu firmy w zakresie marketingu oraz wprowadzenia nowych produktów.
wystawiono
Baczny obserwator, czasem wbije szpileczkę, a swoje wnioski podleje sarkazmem. Taki Dr. House Consultingu. Bardzo konkretny facet z ogromnym poczuciem humoru i dystansem. Potrafi motywować, potrafi przemawiać, potrafi podnieść na duchu. Profesjonalista. Naprawdę profesjonalista!
wystawiono
Wielką przyjemnością jest poznawać takich ludzi jak Tomek. I żal jest się z nimi rozstawać. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nasze zawodowe drogi znowu się zejdą. Pozdrawiam!
wystawiono
Profesjonalista z duzym do swiadczeniem w pracy przy niestandardowych projektach.Konsekwentny i odważny w działaniu. Urodzony przywódzca. Biegły analityk, elokwentny manager zaangażowany w pracę, doskonały organizator.Współpraca z Tomkiem to przyjemnośc i wyzwanie.
wystawiono
Miałam przyjemność pracować pod kierownictwem Tomasza podczas pracy w Gronie co pozwoliło mi bardzo dobrze poznać profesjonalizm jakim bezdyskusyjnie odznacza się Tomek. Wybitny manager i analityk. Doskonały mediator i wytrawny mówca. Profesjonalista z ogromną wiedza, którą z dużą swobodą żongluje na różnych płaszczyznach wzbogacając projekty w niestandardowe rozwiązania.
Czujny szef, śledzący rozwój swoich pracowników, reagując na ich potrzeby i podpowiadając w jakim kierunku powinni się rozwijać. Wymagający, komunikatywny i asertywny. Przywódca charyzmatyczny, pociągający za sobą cały zespół, zarażając pomysłem i zapalając do podejmowania nieraz karkołomnych zadań.
As w rękawie każdej firmy.
Czujny szef, śledzący rozwój swoich pracowników, reagując na ich potrzeby i podpowiadając w jakim kierunku powinni się rozwijać. Wymagający, komunikatywny i asertywny. Przywódca charyzmatyczny, pociągający za sobą cały zespół, zarażając pomysłem i zapalając do podejmowania nieraz karkołomnych zadań.
As w rękawie każdej firmy.
Dyr ds Marketingu
Opracowanie, wdrożenie i nadzór nad realizacja nowej strategii marketingowo-handlowej.
Restrukturyzacja i zarzadzanie 6cioma zaspolami ludzi, lacznie ponad 35 osob.
Opracowanie i wdrozenie oraz realizacja kilkunastu kluczowych dla firmy projektów.
Realizacja biezacych aktywosci marketingowych firmy, głównie w obszarach marki, tarde marketingu, merchandisingu, wprowadzania nowych produktów, PR, sponsoringu itd.
Wspracie marketingowe dla pozostałych firm z Grupy Kapitalowej Krosno.
Restrukturyzacja i zarzadzanie 6cioma zaspolami ludzi, lacznie ponad 35 osob.
Opracowanie i wdrozenie oraz realizacja kilkunastu kluczowych dla firmy projektów.
Realizacja biezacych aktywosci marketingowych firmy, głównie w obszarach marki, tarde marketingu, merchandisingu, wprowadzania nowych produktów, PR, sponsoringu itd.
Wspracie marketingowe dla pozostałych firm z Grupy Kapitalowej Krosno.
Business Development Director
5 lat w świetnej firmie :
1. Kierownik Działu Internet i Multimedia
2. Account Manager
3. Key Account Manager
4. Group Account Manager
5. Business Development Director
Praca między innymi z i dla :
1. BP Polska
2. Nomi S.A.
3. Prymat
4. Carlsberg Polska
5. Kompania Piwowarska
6. LU Polska
7. Tesco Polska
8. Chipita Poland
9. Maspex Wadowice
10. Browar Belgia
i inni/inne...
1. Kierownik Działu Internet i Multimedia
2. Account Manager
3. Key Account Manager
4. Group Account Manager
5. Business Development Director
Praca między innymi z i dla :
1. BP Polska
2. Nomi S.A.
3. Prymat
4. Carlsberg Polska
5. Kompania Piwowarska
6. LU Polska
7. Tesco Polska
8. Chipita Poland
9. Maspex Wadowice
10. Browar Belgia
i inni/inne...
od Akwizytora do Pełnomocnika
kilka ciekawych doświadczeń...
Kilka firm
Kilka projektów
Kilka wyzwań
Na początku : akwizytor (ciężki ale ciekawy kawałek chleba)
Poźniej : teletechnik i Doradca Klienta (to efekty średniego wykształcenia)
Następnie : pełnomocnik i specjalista ds. marketingu (pierwszy kontakt z marketingiem)
Kolejno : Key Account Manager i Kierownik ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż, sprzedaż...)
Kilka projektów
Kilka wyzwań
Na początku : akwizytor (ciężki ale ciekawy kawałek chleba)
Poźniej : teletechnik i Doradca Klienta (to efekty średniego wykształcenia)
Następnie : pełnomocnik i specjalista ds. marketingu (pierwszy kontakt z marketingiem)
Kolejno : Key Account Manager i Kierownik ds. Kluczowych Klientów (sprzedaż, sprzedaż...)
Szkolenia i kursy
III.2001 – Sprzedaż instytucjonalna. Jak zostać mistrzem sprzedaży (PMG Consulting Sp. z o.o.)
IV.2001 – Sprzedaż instytucjonalna. Profesjonalna obsługa klienta (PMG Consulting Sp. z o.o.)
VI.2001 – Szkolenie dla działów marketingu i agencji reklamowych „Warsztaty Call Center” (Bancom Centrum Telemarketingu)
II.2003 - Szkolenie i warsztaty „Programy Lojalnościowe” (ECU Marketing)
IV.2003 – Kongres i Szkolenie „Programy Lojalnościowe” (ECU Marketing)
V.2003 – Szkolenie i Konferencja poświęcona „Promocji Sprzedaży” (ECU Marketing)
VI. 2003 – Konferencja „Promocja Sprzedaży” (ECU Marketing)
IX.2004 – Kongres „Marketing Lojalnościowy” (ECU Marketing)
III.2006 – Forum Liderzy Marki (Amadeus Art.)
X.2006 – Warsztaty „Nowe trendy w komunikacji marki” (ECU Marketing)
I.2009 - Certificate of Completion Project Management according PRINCE2 (PMC)
III. 2009 - "Sprzedaż w trudnych czasach" (ICAN, HBRP)
a takze KURSY PRELEKCJE I WŁASNE WYSTĄPIENIA :
VI.2003 – przygotowanie i realizacja prezentacji szkoleniowej dla pracowników marketingu BP Polska „Promocja sprzedaży – analiza narzędzia marketingowego”
III. 2005 – Konferencja „Promocja Sprzedaży” (Informedia Polska) – PRELEGENT z autorskim wystąpieniem poświęconym zwiększaniu efektywności promocji produktu z wykorzystaniem konkursów lub gier
VIII.2005 – przygotowanie i realizacja dwudniowego szkolenia dla kierowników marketów sieci NOMI S.A. z zakresu „Efektywnego zarządzania promocjami konsumenckimi”
VI. 2006 – opracowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników sieci sprzedaży krajowej KHS Krosno „ABC sprzedazy”
IV.2001 – Sprzedaż instytucjonalna. Profesjonalna obsługa klienta (PMG Consulting Sp. z o.o.)
VI.2001 – Szkolenie dla działów marketingu i agencji reklamowych „Warsztaty Call Center” (Bancom Centrum Telemarketingu)
II.2003 - Szkolenie i warsztaty „Programy Lojalnościowe” (ECU Marketing)
IV.2003 – Kongres i Szkolenie „Programy Lojalnościowe” (ECU Marketing)
V.2003 – Szkolenie i Konferencja poświęcona „Promocji Sprzedaży” (ECU Marketing)
VI. 2003 – Konferencja „Promocja Sprzedaży” (ECU Marketing)
IX.2004 – Kongres „Marketing Lojalnościowy” (ECU Marketing)
III.2006 – Forum Liderzy Marki (Amadeus Art.)
X.2006 – Warsztaty „Nowe trendy w komunikacji marki” (ECU Marketing)
I.2009 - Certificate of Completion Project Management according PRINCE2 (PMC)
III. 2009 - "Sprzedaż w trudnych czasach" (ICAN, HBRP)
a takze KURSY PRELEKCJE I WŁASNE WYSTĄPIENIA :
VI.2003 – przygotowanie i realizacja prezentacji szkoleniowej dla pracowników marketingu BP Polska „Promocja sprzedaży – analiza narzędzia marketingowego”
III. 2005 – Konferencja „Promocja Sprzedaży” (Informedia Polska) – PRELEGENT z autorskim wystąpieniem poświęconym zwiększaniu efektywności promocji produktu z wykorzystaniem konkursów lub gier
VIII.2005 – przygotowanie i realizacja dwudniowego szkolenia dla kierowników marketów sieci NOMI S.A. z zakresu „Efektywnego zarządzania promocjami konsumenckimi”
VI. 2006 – opracowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników sieci sprzedaży krajowej KHS Krosno „ABC sprzedazy”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
w zasadzie : brak powaznego hobby...
ale lubie koszykówkę, piłkę nożną, kręgle, dobre kino - szczególnie batalistyczne, dobrą muzykę - ostatnio słucham muzyki filmowej np z filmu Gladiator, dobra ksiazke /jak chyba kazdy/ ... ale nic ciekawego ostatnio nie czytalem... a moze czytalem ale nie bylo na tyle interesujace zeby o tym dzisiaj wspominac...
ach...cos ostatnio wzdycham widzac szybkie motocykle... moze cos z tego wyjdzie...
ale lubie koszykówkę, piłkę nożną, kręgle, dobre kino - szczególnie batalistyczne, dobrą muzykę - ostatnio słucham muzyki filmowej np z filmu Gladiator, dobra ksiazke /jak chyba kazdy/ ... ale nic ciekawego ostatnio nie czytalem... a moze czytalem ale nie bylo na tyle interesujace zeby o tym dzisiaj wspominac...
ach...cos ostatnio wzdycham widzac szybkie motocykle... moze cos z tego wyjdzie...
Inne
Wind of change... who knows where....
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca