Umiejętności
Business Management Training
Management Consulting
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Process Consulting
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Konsulting strategiczny
Szkolenie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Trener
TRUST communication
Współpraca z najlepszymi firmami szkoleniowymi.
Tworzenie programów szkoleniowych i prowadzenie specjalistycznych szkoleń między innymi z:
marketingu, sprzedaży, wskaźników i miar efektywności działań marketingowych i sprzedaży, planowanie sprzedaży, MBO klientów - narzędzie wzrostu sprzedaży, trade marketingu; strategii budowania marek lokalnych i globalnych; zarządzania produktem; zarządzania marką; category management, Public Relations czy “Jak zdobyć i zatrzymać klientów w psychoterapii?”.
Przepracował ok 6000 godzin szkoleniowych.
Tworzenie programów szkoleniowych i prowadzenie specjalistycznych szkoleń między innymi z:
marketingu, sprzedaży, wskaźników i miar efektywności działań marketingowych i sprzedaży, planowanie sprzedaży, MBO klientów - narzędzie wzrostu sprzedaży, trade marketingu; strategii budowania marek lokalnych i globalnych; zarządzania produktem; zarządzania marką; category management, Public Relations czy “Jak zdobyć i zatrzymać klientów w psychoterapii?”.
Przepracował ok 6000 godzin szkoleniowych.
Trener, konsultant
TRUST communication
Zakres obowiązków:
• rozwój nowych klientów;
• tworzenie strategii marketingowej i PR; planowanie, realizacja i pełna kontrola nad budżetami marketingowymi i PR;
• strategie sprzedaży, współpraca z istniejącymi klientami i rozwój nowych - B2B, B2C; pozycjonowanie produktów, prowadzanie nowych produktów na rynek; programy wsparcia sprzedaży i incentive, trade marketing – hurtownie, sklepy, supermarkety, wykonawcy, konsumenci, HoReCa;
• współpraca z dziennikarzami i mediami; ponad 300 napisanych informacji prasowych, ponad 3000 opublikowanych artykułów, informacji radiowych, telewizyjnych i internetowych; organizacja 65 konferencji prasowych, 120 spotkań dla dziennikarzy, 134 spotkania dla profesjonalistów i kanału dystrybucji; monitoring mediów;
• komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy - internet, intranet, bazy danych, magazyny wewnętrzne, komitety, CRM, organizacje branżowe, badania rynku;
• zarządzanie sytuacjami kryzysowymi;
• tworzenie programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń – sprzedaż, marketing, PR, umiejętności osobiste, szkolenia branżowe np. “Jak zdobyć i zatrzymać klientów w psychoterapii”; ponad 2000 godzin szkoleniowych (od 1996 roku);
• organizacja targów i wystaw (ponad 80 imprez);
• audyt komunikacyjny;
• marketing sportowym i programami sprzedażowymi związanymi z marketingiem
sportowym – m.in. Szabla Wołodyjowskiego, Szabla Kilińskiego, Martini Racing;
• konkursy edukacyjne – Praca Dyplomowa (konkurs dla szkół średnich o profilu
budowlanym), Konkurs Plomba (bezpieczeństwo używania butli gazowych);
• zarządzanie budżetami marketingowymi w kwocie ponad 15 mln zł.
Współpraca między innymi z: ABB, Action, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Bacardi-Martini, Berker, Bond Street, Braas, BRE Bank,Chip, Dom Development, Dorken, DuPont, DWWS, Finnforest, Gaspol, Gira, Harley-Davidson, Harvard Business Review, Integracyjny Klub Sposrtowy AWF, Kerakoll, Kinzo, KSB, LekAM, Men's Health, Merten, Motor Presse Polska, Narodowa Galeria Sztuki ZACHĘTA, Oce, Okocim, Pizza Marzano, Politechnika Warszawska, Polsat, PKO Bank Polski, Polski Związek Szermierczy, Rheinzink, RuppCeramika, San Marzano, Sharp, Stowarzyszenie KONNEX, Unilever, Urząd m.st. Warszawy, Ytong.
• rozwój nowych klientów;
• tworzenie strategii marketingowej i PR; planowanie, realizacja i pełna kontrola nad budżetami marketingowymi i PR;
• strategie sprzedaży, współpraca z istniejącymi klientami i rozwój nowych - B2B, B2C; pozycjonowanie produktów, prowadzanie nowych produktów na rynek; programy wsparcia sprzedaży i incentive, trade marketing – hurtownie, sklepy, supermarkety, wykonawcy, konsumenci, HoReCa;
• współpraca z dziennikarzami i mediami; ponad 300 napisanych informacji prasowych, ponad 3000 opublikowanych artykułów, informacji radiowych, telewizyjnych i internetowych; organizacja 65 konferencji prasowych, 120 spotkań dla dziennikarzy, 134 spotkania dla profesjonalistów i kanału dystrybucji; monitoring mediów;
• komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy - internet, intranet, bazy danych, magazyny wewnętrzne, komitety, CRM, organizacje branżowe, badania rynku;
• zarządzanie sytuacjami kryzysowymi;
• tworzenie programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń – sprzedaż, marketing, PR, umiejętności osobiste, szkolenia branżowe np. “Jak zdobyć i zatrzymać klientów w psychoterapii”; ponad 2000 godzin szkoleniowych (od 1996 roku);
• organizacja targów i wystaw (ponad 80 imprez);
• audyt komunikacyjny;
• marketing sportowym i programami sprzedażowymi związanymi z marketingiem
sportowym – m.in. Szabla Wołodyjowskiego, Szabla Kilińskiego, Martini Racing;
• konkursy edukacyjne – Praca Dyplomowa (konkurs dla szkół średnich o profilu
budowlanym), Konkurs Plomba (bezpieczeństwo używania butli gazowych);
• zarządzanie budżetami marketingowymi w kwocie ponad 15 mln zł.
Współpraca między innymi z: ABB, Action, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Bacardi-Martini, Berker, Bond Street, Braas, BRE Bank,Chip, Dom Development, Dorken, DuPont, DWWS, Finnforest, Gaspol, Gira, Harley-Davidson, Harvard Business Review, Integracyjny Klub Sposrtowy AWF, Kerakoll, Kinzo, KSB, LekAM, Men's Health, Merten, Motor Presse Polska, Narodowa Galeria Sztuki ZACHĘTA, Oce, Okocim, Pizza Marzano, Politechnika Warszawska, Polsat, PKO Bank Polski, Polski Związek Szermierczy, Rheinzink, RuppCeramika, San Marzano, Sharp, Stowarzyszenie KONNEX, Unilever, Urząd m.st. Warszawy, Ytong.
Szkolenia i kursy
Dyplom Księgowego
Kursy organizowane przez Zrzeszenie Prawników Polskich.
Kursy organizowane przez Zrzeszenie Prawników Polskich.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Uczenie się i dyplomy:
Politechnika Warszawska - magister inżynier technolog, IFG (Francuski Instytut Zarządzania) - MBA, Uniwersytet Warszawski - Zarządzanie
Politechnika Warszawska - magister inżynier technolog, IFG (Francuski Instytut Zarządzania) - MBA, Uniwersytet Warszawski - Zarządzanie
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Kobiet Sukcesu
AKS to społeczność młodych duchem, aktywnych i przedsiębiorczych kobiet, których wspólną cechą jest chęć rozwoju osobistego, zmiany własnego życia na lepsze, dążenie do sukcesu opartego na równowadze
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.