Umiejętności
Confluence
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie zespołem
Rozwiązywanie problemów
Adonis
Zarządzanie back office i serwisem
motywowanie i rozwój pracowników
Zarządzanie procesami biznesowymi
fullback
comarchcsrt
AAx Compax
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. rozwoju systemów, narzędzi i procesów sprzedaży
• komunikacja z użytkownikami w celu rozumienia wymagań i uzgadniania rozwiązań zmian
• zarządzanie priorytetami wdrożeń i administrowanie zmianami ujętymi w backlogu
• kontrola jakości realizacji prac wdrożeniowych i wstępne testowanie oprogramowania
• przeprowadzanie dogłębnej analizy, współpraca w celu opracowania i realizacji inicjatyw usprawniających procesy
• identyfikowanie wymaganych zmian procesowych dla procesów biznesowych działu sprzedaży, działu ecommerce oraz analiza zmian dla powiązanych z nimi systemów i aplikacji
• uczestniczenie w analizie dostawców w wyborze docelowego rozwiązania CRM
• cykliczne raportowanie wyników wdrażanych rozwiązań i postępów
• Product Owner w zakresie wdrażanego rozwiązania CRM – Projekt w trakcie wdrożenia
• Lider biznesowy Departamentu Sprzedaży i Działu ecommerce: koordynowanie inicjatyw, zmian w systemach informatycznych, decydowanie o priorytetach; rezultat: wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność sprzedaży
• przygotowanie i współprowadzenie szkoleń wdrażanej aplikacji informatycznej dla użytkowników końcowych
• zarządzanie priorytetami wdrożeń i administrowanie zmianami ujętymi w backlogu
• kontrola jakości realizacji prac wdrożeniowych i wstępne testowanie oprogramowania
• przeprowadzanie dogłębnej analizy, współpraca w celu opracowania i realizacji inicjatyw usprawniających procesy
• identyfikowanie wymaganych zmian procesowych dla procesów biznesowych działu sprzedaży, działu ecommerce oraz analiza zmian dla powiązanych z nimi systemów i aplikacji
• uczestniczenie w analizie dostawców w wyborze docelowego rozwiązania CRM
• cykliczne raportowanie wyników wdrażanych rozwiązań i postępów
• Product Owner w zakresie wdrażanego rozwiązania CRM – Projekt w trakcie wdrożenia
• Lider biznesowy Departamentu Sprzedaży i Działu ecommerce: koordynowanie inicjatyw, zmian w systemach informatycznych, decydowanie o priorytetach; rezultat: wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność sprzedaży
• przygotowanie i współprowadzenie szkoleń wdrażanej aplikacji informatycznej dla użytkowników końcowych
Menedżer ds Wsparcia Sprzedaży
Udział w projektach związanych ze zmianami i wdrażaniem procesów biznesowych
• wdrożenie nowego rozwiązania informatycznego dla kanału sprzedaży D2D, dzięki któremu zwiększona została efektywność sprzedawców oraz wydajność obsługi sprzedawców i redukcja zatrudnienia obsługi Back Office o 20%
• Subject - Matter Expert przy realizacji projektu CRM – modelowanie procesów AS-IS, TO-BE oraz weryfikacja kart procesów
• zorganizowanie i zarządzanie 60 osobowym zespołem Wsparcia Sprzedaży obsługujący zamówienia Przedstawicieli Handlowych, Partnerów Zewnętrznych, e-commerce, zewnętrznego zespołu Call Centre, Monitoring rozmów prowadzonych z klientami przez Call Centre. Obsługa zgłoszeń od konsultantów sprzedaży
• zamodelowanie procesu migracji klientów między systemami informatycznymi.
• zamodelowanie i udział we wdrożeniu procesu obsługi kurierskiej
OSIĄGNIĘCIA
► Project Manager wdrożenia systemu informatycznego rejestrującego sprzedaż oraz systemu rozliczeń prowizji Działu Sprzedaży. Efektem wdrożenia było zmniejszenie zatrudnienia i zwiększenie efektywności w zespole Wsparcia Sprzedaży oraz zwiększenie efektywności systemów motywacyjnych konsultantów sprzedaży wynikiem czego było zwiększenia przychodów
► Zamodelowanie i wdrożenie procesu migracji klientów między spółkami oraz opracowanie i wdrożenia narzędzia kontrolnego procesu migracji czego wynikiem była eliminacja potencjalnych fraudów
• wdrożenie nowego rozwiązania informatycznego dla kanału sprzedaży D2D, dzięki któremu zwiększona została efektywność sprzedawców oraz wydajność obsługi sprzedawców i redukcja zatrudnienia obsługi Back Office o 20%
• Subject - Matter Expert przy realizacji projektu CRM – modelowanie procesów AS-IS, TO-BE oraz weryfikacja kart procesów
• zorganizowanie i zarządzanie 60 osobowym zespołem Wsparcia Sprzedaży obsługujący zamówienia Przedstawicieli Handlowych, Partnerów Zewnętrznych, e-commerce, zewnętrznego zespołu Call Centre, Monitoring rozmów prowadzonych z klientami przez Call Centre. Obsługa zgłoszeń od konsultantów sprzedaży
• zamodelowanie procesu migracji klientów między systemami informatycznymi.
• zamodelowanie i udział we wdrożeniu procesu obsługi kurierskiej
OSIĄGNIĘCIA
► Project Manager wdrożenia systemu informatycznego rejestrującego sprzedaż oraz systemu rozliczeń prowizji Działu Sprzedaży. Efektem wdrożenia było zmniejszenie zatrudnienia i zwiększenie efektywności w zespole Wsparcia Sprzedaży oraz zwiększenie efektywności systemów motywacyjnych konsultantów sprzedaży wynikiem czego było zwiększenia przychodów
► Zamodelowanie i wdrożenie procesu migracji klientów między spółkami oraz opracowanie i wdrożenia narzędzia kontrolnego procesu migracji czego wynikiem była eliminacja potencjalnych fraudów
Menedżer Regionalny
Celem stanowiska było utworzenie Oddziału, integracje zakupionych spółek i sieci telekomunikacyjnych. Opracowanie i wdrożenie procesów i procedur oraz odpowiedzialność za wynik finansowy Oddziału.
OSIĄGNIĘCIA
► Osiągniecie sprzedaży rok do roku powyżej budżetu
► Wprowadzenie systemu monitorowania pracy firm podwykonawczych powodujący zwiększenie jakości o 15%
► Efektywne zarządzanie kosztami na sieciach przejętych – obniżenie kosztów w skali roku o 38%
OSIĄGNIĘCIA
► Osiągniecie sprzedaży rok do roku powyżej budżetu
► Wprowadzenie systemu monitorowania pracy firm podwykonawczych powodujący zwiększenie jakości o 15%
► Efektywne zarządzanie kosztami na sieciach przejętych – obniżenie kosztów w skali roku o 38%
Kierownik Marketu
• wprowadzenie zmian strukturalnych, które przyczyniły się do zwiększenia odpowiedzialności i kompetencji kadry menadżerskiej
• zwiększenie kompetencji handlowych kadry menadżerskiej – poprzez optymalizację procesu zamówień efektywnych negocjacji z dostawcami oraz zasady ekspozycji towaru
• wdrożenie zmian związanych z optymalizacją zapasu, które przyczyniły się do zmniejszenia zapasu sklepu
• rozwój kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania personelem, motywowania pracowników
• zwiększenie kompetencji handlowych kadry menadżerskiej – poprzez optymalizację procesu zamówień efektywnych negocjacji z dostawcami oraz zasady ekspozycji towaru
• wdrożenie zmian związanych z optymalizacją zapasu, które przyczyniły się do zmniejszenia zapasu sklepu
• rozwój kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania personelem, motywowania pracowników
Dyrektor Regionu Północ, Regionalny Dyrektor Operacyjny, Kierownik Billingu
Na każdym stanowisku musiałam wykazać się wiedzą biznesową, umiejętnością analizy, diagnozowania potrzeb i wdrażania rozwiązań, które przyczyniły się do takich osiągnięć jak:
► Udział jako Ekspert Biznesowy we wdrożeniu systemu informatycznego (CRM)
► Optymalizacja struktury organizacyjnej oraz procesów i procedur w podległych działach poprzez jej ujednolicenie czego efektem było podniesienie poziomu obsługi klienta
► Zaplanowanie i realizacja projektu wdrożenia usługi Internetowej w Oddziale czego wynikiem było uzyskanie penetracji wyższej o 26% od zakładanej
► Dzięki wdrożonym zmianom związanymi z utrzymaniem klienta zmniejszenie ilości odłączeń z poziomu 1,6% na 1,2% w ciągu roku
► Dzięki wdrożeniu zmian dotyczących optymalizacji kosztów zmniejszenie w ciągu roku z poziomu 23% do 17% w odniesieniu do przychodów
► Wynegocjowanie niezbędnych umów ze Spółdzielniami Mieszkaniowymi bez konsekwencji finansowych dla firmy
► Wdrożenie procesów, procedur w dziale oraz koordynacja procesów: windykacji, wysyłki rachunków i faktur do klientów oraz optymalizacja kosztów obsługi billingowej
► Opracowywanie analiz, zestawień, raportów tygodniowych, miesięcznych na potrzeby Zarządu oraz odpowiedzialność za poprawność raportów finansowych,
► Współpraca przy organizacji nowych Oddziałów na terenie Polski, wprowadzanie, procesów, procedur, szkolenia pracowników Biura Obsługi Klienta i Call Center
► Udział jako Ekspert Biznesowy we wdrożeniu systemu informatycznego (CRM)
► Optymalizacja struktury organizacyjnej oraz procesów i procedur w podległych działach poprzez jej ujednolicenie czego efektem było podniesienie poziomu obsługi klienta
► Zaplanowanie i realizacja projektu wdrożenia usługi Internetowej w Oddziale czego wynikiem było uzyskanie penetracji wyższej o 26% od zakładanej
► Dzięki wdrożonym zmianom związanymi z utrzymaniem klienta zmniejszenie ilości odłączeń z poziomu 1,6% na 1,2% w ciągu roku
► Dzięki wdrożeniu zmian dotyczących optymalizacji kosztów zmniejszenie w ciągu roku z poziomu 23% do 17% w odniesieniu do przychodów
► Wynegocjowanie niezbędnych umów ze Spółdzielniami Mieszkaniowymi bez konsekwencji finansowych dla firmy
► Wdrożenie procesów, procedur w dziale oraz koordynacja procesów: windykacji, wysyłki rachunków i faktur do klientów oraz optymalizacja kosztów obsługi billingowej
► Opracowywanie analiz, zestawień, raportów tygodniowych, miesięcznych na potrzeby Zarządu oraz odpowiedzialność za poprawność raportów finansowych,
► Współpraca przy organizacji nowych Oddziałów na terenie Polski, wprowadzanie, procesów, procedur, szkolenia pracowników Biura Obsługi Klienta i Call Center
Szkolenia i kursy
Akademia Zarzadzania House of Skills 2010r
Licencja Komisji Nadzoru Finansowego AXA Polska S.A.2009r.
Usprawnienia pracy w zespole - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
ABC sprzedaży szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007
Szkolenie „Trudne sytuacje” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
Szkolenie „Rekrutacja i selekcja” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
„Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami czyli zawód Szef/Lider” - Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004
„Zarządzanie zmianą” Chiltern Consultancy International, Jacek Santorski 2001r.
Szkolenie „Komunikacja menedżerska” kurs wewnętrzny 2003r.
Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” kurs wewnętrzny 2002r.
Prawo jazdy kategoria B
Licencja Komisji Nadzoru Finansowego AXA Polska S.A.2009r.
Usprawnienia pracy w zespole - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
ABC sprzedaży szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007
Szkolenie „Trudne sytuacje” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
Szkolenie „Rekrutacja i selekcja” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
„Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami czyli zawód Szef/Lider” - Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004
„Zarządzanie zmianą” Chiltern Consultancy International, Jacek Santorski 2001r.
Szkolenie „Komunikacja menedżerska” kurs wewnętrzny 2003r.
Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” kurs wewnętrzny 2002r.
Prawo jazdy kategoria B
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Podróże, wspinaczka wysokogórska, dobra kuchnia
Grupy
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
Tu dyskutujemy i dzielimy sie informacjami nt roznych sposobow finansowania transakcji, bankow a przede wszystkim akredytyw
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
Na tym forum nie zamieszczamy ogloszen businessowych. Jest przeznaczone do dyskusji najlepszych sposobow prowadzenia businessu na skale co najmniej hurtowa, lacznie z expansja na teren Unii. Wspolprac
b2b FREIGHT LIQUIDS Spedycja Materiałów ciekłych
Zapotrzebowania i oferty na transport chemikalii, materialow plynnych.
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!