Małgorzata Kożyczkowska

Manager
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Confluence JIRA Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem Rozwiązywanie problemów Adonis Zarządzanie back office i serwisem motywowanie i rozwój pracowników Zarządzanie procesami biznesowymi fullback comarchcsrt AAx Compax

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

VECTRA S.A.
Manager ds. rozwoju systemów, narzędzi i procesów sprzedaży
• komunikacja z użytkownikami w celu rozumienia wymagań i uzgadniania rozwiązań zmian
• zarządzanie priorytetami wdrożeń i administrowanie zmianami ujętymi w backlogu
• kontrola jakości realizacji prac wdrożeniowych i wstępne testowanie oprogramowania
• przeprowadzanie dogłębnej analizy, współpraca w celu opracowania i realizacji inicjatyw usprawniających procesy
• identyfikowanie wymaganych zmian procesowych dla procesów biznesowych działu sprzedaży, działu ecommerce oraz analiza zmian dla powiązanych z nimi systemów i aplikacji
• uczestniczenie w analizie dostawców w wyborze docelowego rozwiązania CRM
• cykliczne raportowanie wyników wdrażanych rozwiązań i postępów
• Product Owner w zakresie wdrażanego rozwiązania CRM – Projekt w trakcie wdrożenia
• Lider biznesowy Departamentu Sprzedaży i Działu ecommerce: koordynowanie inicjatyw, zmian w systemach informatycznych, decydowanie o priorytetach; rezultat: wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność sprzedaży
• przygotowanie i współprowadzenie szkoleń wdrażanej aplikacji informatycznej dla użytkowników końcowych
VECTRA S.A.
Menedżer ds Wsparcia Sprzedaży
Udział w projektach związanych ze zmianami i wdrażaniem procesów biznesowych
• wdrożenie nowego rozwiązania informatycznego dla kanału sprzedaży D2D, dzięki któremu zwiększona została efektywność sprzedawców oraz wydajność obsługi sprzedawców i redukcja zatrudnienia obsługi Back Office o 20%
• Subject - Matter Expert przy realizacji projektu CRM – modelowanie procesów AS-IS, TO-BE oraz weryfikacja kart procesów
• zorganizowanie i zarządzanie 60 osobowym zespołem Wsparcia Sprzedaży obsługujący zamówienia Przedstawicieli Handlowych, Partnerów Zewnętrznych, e-commerce, zewnętrznego zespołu Call Centre, Monitoring rozmów prowadzonych z klientami przez Call Centre. Obsługa zgłoszeń od konsultantów sprzedaży
• zamodelowanie procesu migracji klientów między systemami informatycznymi.
• zamodelowanie i udział we wdrożeniu procesu obsługi kurierskiej

OSIĄGNIĘCIA
► Project Manager wdrożenia systemu informatycznego rejestrującego sprzedaż oraz systemu rozliczeń prowizji Działu Sprzedaży. Efektem wdrożenia było zmniejszenie zatrudnienia i zwiększenie efektywności w zespole Wsparcia Sprzedaży oraz zwiększenie efektywności systemów motywacyjnych konsultantów sprzedaży wynikiem czego było zwiększenia przychodów
► Zamodelowanie i wdrożenie procesu migracji klientów między spółkami oraz opracowanie i wdrożenia narzędzia kontrolnego procesu migracji czego wynikiem była eliminacja potencjalnych fraudów
VECTRA S.A.
Menedżer Regionalny
Celem stanowiska było utworzenie Oddziału, integracje zakupionych spółek i sieci telekomunikacyjnych. Opracowanie i wdrożenie procesów i procedur oraz odpowiedzialność za wynik finansowy Oddziału.

OSIĄGNIĘCIA
► Osiągniecie sprzedaży rok do roku powyżej budżetu
► Wprowadzenie systemu monitorowania pracy firm podwykonawczych powodujący zwiększenie jakości o 15%
► Efektywne zarządzanie kosztami na sieciach przejętych – obniżenie kosztów w skali roku o 38%
Nomi S.A.
Kierownik Marketu
• wprowadzenie zmian strukturalnych, które przyczyniły się do zwiększenia odpowiedzialności i kompetencji kadry menadżerskiej
• zwiększenie kompetencji handlowych kadry menadżerskiej – poprzez optymalizację procesu zamówień efektywnych negocjacji z dostawcami oraz zasady ekspozycji towaru
• wdrożenie zmian związanych z optymalizacją zapasu, które przyczyniły się do zmniejszenia zapasu sklepu
• rozwój kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania personelem, motywowania pracowników
Leroy Merlin  Polska
Manager
Zaprojektowałam i wdrożyłam innowacje, dzięki którym wynik sprzedaży pojawił się w pierwszej piątce w rankingu w Polsce. Obrót działu wzrósł rok do roku o 20%, wypracowana marża była większa o 3% od zakładanej oraz zapas został zmniejszony o 33% w ciągu roku
UPC Polska
Dyrektor Regionu Północ, Regionalny Dyrektor Operacyjny, Kierownik Billingu
Na każdym stanowisku musiałam wykazać się wiedzą biznesową, umiejętnością analizy, diagnozowania potrzeb i wdrażania rozwiązań, które przyczyniły się do takich osiągnięć jak:
► Udział jako Ekspert Biznesowy we wdrożeniu systemu informatycznego (CRM)
► Optymalizacja struktury organizacyjnej oraz procesów i procedur w podległych działach poprzez jej ujednolicenie czego efektem było podniesienie poziomu obsługi klienta
► Zaplanowanie i realizacja projektu wdrożenia usługi Internetowej w Oddziale czego wynikiem było uzyskanie penetracji wyższej o 26% od zakładanej
► Dzięki wdrożonym zmianom związanymi z utrzymaniem klienta zmniejszenie ilości odłączeń z poziomu 1,6% na 1,2% w ciągu roku
► Dzięki wdrożeniu zmian dotyczących optymalizacji kosztów zmniejszenie w ciągu roku z poziomu 23% do 17% w odniesieniu do przychodów
► Wynegocjowanie niezbędnych umów ze Spółdzielniami Mieszkaniowymi bez konsekwencji finansowych dla firmy
► Wdrożenie procesów, procedur w dziale oraz koordynacja procesów: windykacji, wysyłki rachunków i faktur do klientów oraz optymalizacja kosztów obsługi billingowej
► Opracowywanie analiz, zestawień, raportów tygodniowych, miesięcznych na potrzeby Zarządu oraz odpowiedzialność za poprawność raportów finansowych,
► Współpraca przy organizacji nowych Oddziałów na terenie Polski, wprowadzanie, procesów, procedur, szkolenia pracowników Biura Obsługi Klienta i Call Center

Szkolenia i kursy

Akademia Zarzadzania House of Skills 2010r
Licencja Komisji Nadzoru Finansowego AXA Polska S.A.2009r.
Usprawnienia pracy w zespole - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
ABC sprzedaży szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007
Szkolenie „Trudne sytuacje” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
Szkolenie „Rekrutacja i selekcja” szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
„Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami czyli zawód Szef/Lider” - Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004
„Zarządzanie zmianą” Chiltern Consultancy International, Jacek Santorski 2001r.
Szkolenie „Komunikacja menedżerska” kurs wewnętrzny 2003r.
Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” kurs wewnętrzny 2002r.
Prawo jazdy kategoria B

Edukacja

Logo
Analiza Biznesowa w IT, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Zarządzanie i MArketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Podróże, wspinaczka wysokogórska, dobra kuchnia

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Auditorzy Systemów Zarządzania
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
Tu dyskutujemy i dzielimy sie informacjami nt roznych sposobow finansowania transakcji, bankow a przede wszystkim akredytyw
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
Na tym forum nie zamieszczamy ogloszen businessowych. Jest przeznaczone do dyskusji najlepszych sposobow prowadzenia businessu na skale co najmniej hurtowa, lacznie z expansja na teren Unii. Wspolprac
b2b FREIGHT LIQUIDS Spedycja Materiałów ciekłych
b2b FREIGHT LIQUIDS Spedycja Materiałów ciekłych
Zapotrzebowania i oferty na transport chemikalii, materialow plynnych.
b2b HURT Kupię
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych. Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach... Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji. Zapraszam też tych, kt
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
b2b EXPORT DO CHIN
b2b EXPORT DO CHIN
W jaki sosob wejsc na rynek Chinski
Intuicja  i  rozwój ...
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!