Umiejętności
Call Center
word, excel
Salesforce
Customer service skills
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży aktywnej Hotel Czarny Potok Resort & Spa w Krynicy Zdrój
1) Współtworzenie strategii biura sprzedaży
2) Realizacja założeń polityki cenowej i strategii sprzedażowych
3) Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w segmencie korporacyjnym
4) Aktywna sprzedaż usług hotelarskich
5) Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
6) Przygotowywanie ofert handlowych
7) Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
8) Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu korporacyjnego; MICE, monitorowanie działań konkurencji
9) Animowanie kluczowych klientów
10) Realizacja spotkań z klientami
11) Pozyskanie nowych danych kontaktowych do Kontrahentów oraz wykonanie do nich telefonów, podjęcie próby nawiązania kontaktów handlowych,
12) Budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o kontakt z Kontrahentem
13) Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
14) Tworzenie i aktualizowanie bazy firm
15) Kreowanie i przygotowywanie propozycji nowych działań sprzedażowych
Praca w biurze regionalnym w Krakowie (województwa : Małopolskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Lubelskie)
2) Realizacja założeń polityki cenowej i strategii sprzedażowych
3) Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w segmencie korporacyjnym
4) Aktywna sprzedaż usług hotelarskich
5) Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
6) Przygotowywanie ofert handlowych
7) Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
8) Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu korporacyjnego; MICE, monitorowanie działań konkurencji
9) Animowanie kluczowych klientów
10) Realizacja spotkań z klientami
11) Pozyskanie nowych danych kontaktowych do Kontrahentów oraz wykonanie do nich telefonów, podjęcie próby nawiązania kontaktów handlowych,
12) Budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o kontakt z Kontrahentem
13) Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
14) Tworzenie i aktualizowanie bazy firm
15) Kreowanie i przygotowywanie propozycji nowych działań sprzedażowych
Praca w biurze regionalnym w Krakowie (województwa : Małopolskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Lubelskie)
Customer Service Executive
• sprzedaż oraz obsługa klientów z rynku USA, w ramach nowego projektu Hoteling.com
• wsparcie dla klientów(telefon,e-mail)
• współpraca z podwykonawcami
• wsparcie dla klientów(telefon,e-mail)
• współpraca z podwykonawcami
specjalista ds. konferencji i marketingu
02.2011 - 09.2013 Hotel Gromada Kraków (od 11.2012 Hotel Centrum Kongresowe w Krakowie Sp. z o.o.(w budowie)
| specjalista ds. promocji
• przygotowywanie polityki cenowej dla segmentu MICE i biur turystycznych
• współudział w przygotowaniu strategii marketingowej hotelu
• współudział w przygotowaniu strony internetowej hotelu, promocja na portalach branżowych
• tworzenie bazy klientów
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
04.2010 - 02.2011 Hotel Gromada Warszawa Centrum
04 - 06.2010 | specjalista ds. konferencji i marketingu
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
07.2010 - 09.2010 | p.o. Kierownika Działu Konferencji i Marketingu
• reorganizacja działu Konferencji(szkolenie pracowników z programu Probann,
wprowadzenie standardów obsługi klienta, zmiana zasad w przygotowywaniu ofert)
• nadzór nad działem Konferencji i Marketingu
• windykacja dłużników-wzrost o 80% w porównaniu do poprzednich okresów
• podpisywanie umów z kluczowymi klientami
10.2010 - 02.2011 | specjalista ds. konferencji i marketingu
• utworzenie biura preopeningowego Hotelu Gromada Kraków
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE w Hotelu Gromada Warszawa Centrum
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych dla Hotelu Gromada Kraków
10.2009 - 04.2010 Hotel & Centrum Kongresowe Warszawa Okęcie
| specjalista ds. konferencji i marketingu
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
| specjalista ds. promocji
• przygotowywanie polityki cenowej dla segmentu MICE i biur turystycznych
• współudział w przygotowaniu strategii marketingowej hotelu
• współudział w przygotowaniu strony internetowej hotelu, promocja na portalach branżowych
• tworzenie bazy klientów
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
04.2010 - 02.2011 Hotel Gromada Warszawa Centrum
04 - 06.2010 | specjalista ds. konferencji i marketingu
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
07.2010 - 09.2010 | p.o. Kierownika Działu Konferencji i Marketingu
• reorganizacja działu Konferencji(szkolenie pracowników z programu Probann,
wprowadzenie standardów obsługi klienta, zmiana zasad w przygotowywaniu ofert)
• nadzór nad działem Konferencji i Marketingu
• windykacja dłużników-wzrost o 80% w porównaniu do poprzednich okresów
• podpisywanie umów z kluczowymi klientami
10.2010 - 02.2011 | specjalista ds. konferencji i marketingu
• utworzenie biura preopeningowego Hotelu Gromada Kraków
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE w Hotelu Gromada Warszawa Centrum
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych dla Hotelu Gromada Kraków
10.2009 - 04.2010 Hotel & Centrum Kongresowe Warszawa Okęcie
| specjalista ds. konferencji i marketingu
• kompleksowa organizacja imprez z branży MICE
• przygotowywanie ofert dla klientów polskich i zagranicznych
• spotkania biznesowe z klientami z Polski i zza granicy
Szkolenia i kursy
2012 Instytut Rynku Hotelarskiego- Revenue Managment- poziom podstawowy
2014 Prokliencka obsługa i sprzedaż- Prokadra
2014 Prokliencka obsługa i sprzedaż- Prokadra
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
bieganie,nurkowanie,ksiązki-kryminały
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.