Tomasz Chojnowski

Specjalista ds. Marketingu
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką E-commerce Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Marketing Trade Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Business Specialist
- Managing core end-to-end business processes
- Mapping, developing and improving existing business processes in order to improve quality of the service or if needed
- Maintaining data bases
- Reporting: collecting, analyzing data and preparing advanced reports using MS Excel
- Preparing minor financial/ customer/quality reports
- Pushing and driving initiatives throughout the organization
- Producing presentations and present where appropriate
- Setting up and administration of progress plans
- Management support - scheduling, planning, co-ordination, taking meeting minutes and reporting on further actions
- Dashboard controlling and twitching
- Other back office co-ordination activities
Hurtownie Elektryczne Kopel Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
• koordynacja promocji dla handlowców oraz klientów firmy
• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy (wewnętrznie – redagowanie gazetki pracowniczej, zewnętrznie – prowadzenie fanpage na Facebook’u)
• pozyskiwanie środków z budżetów marketingowych dostawców
• współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu i produkcji materiałów reklamowych
Agrolok sp. z o.o.
Specjalista ds. Promocji
Internetowy sklep ogrodniczy Przydomu.pl (należący do Grupy Agrolok):
- tworzenie strategii promocyjnej sklepu i nadzór nad jej realizacją
- realizacja kampanii mailingowych (z wykorzystaniem własnych i zewnętrznych baz)
- nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych
- badanie efektywności działań promocyjnych (Google Analytics)

Zadania dla Agrolok:
- koordynacja promocji marketingowych związanych z wprowadzaniem nowych produktów
- zarządzanie projektami (m.in. koordynacja sekcji sportowej Agrolok Sport Team)
- promocja firmy w prasie branżowej
Nestle Polska S.A.
Specjalista ds. Trade Marketingu
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
- koordynacja promocji trade-marketingowych dla Regionu Europy Środkowo-Wschodniej (ewaluacja finansowa, technologiczna, jakościowa)
- Category Management (tworzenie planogramów dla sieci handlowych)
- koordynacja ogólnopolskich akcji samplingowych i degustacyjnych realizowanych w sieciach handlowych (m.in. Tesco, Carrefour, Auchan, Real, Piotr i Paweł)
- przygotowywanie i egzekucja zintegrowanych planów marketingowo-sprzedażowych
- współpraca z agencjami reklamowymi (projektowanie opakowań i materiałów POS)
- promocja firmy w prasie branżowej
Arriva Polska
Specjalista ds. Marketingu
Zakres obowiązków:
- zarządzanie serwisem internetowym www.arriva.pl oraz jego promocja (SEO)
- wdrożenie interaktywnej infolinii telefonicznej
- przygotowywanie i wdrażanie promocji
- analiza przychodów oraz sporządzanie raportów marketingowych
- współpraca z agencjami reklamowymi w przygotowywaniu materiałów reklamowych
- organizacja eventów (m.in. przejazdy specjalne z udziałem Marszałków woj. kujawsko-pomorskiego i pomorskiego) oraz ekspozycji firmy na targach branżowych

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
- „Sztuka prezentacji”, Mira Hetnall, sierpień 2006
- „NLP – programowanie neurolingwistyczne”, Waldemar Wojnicz, styczeń 2007
- „Sztuka komunikacji w praktyce menadżerskiej”, Stefan Mucha, sierpień 2007
- „Efektywne działania Public Relations i reklama w branży kolejowej”, Railway Market Forum, maj 2009
- „Sprzedawaj jak profesjonalista”, Homo Creatore, kwiecień 2010
- „Adobe Photoshop”, NobleProg, lipiec 2012
- „Space Planning”, JDA, wrzesień 2012
- „E-mail marketing maraton", GetResponse, październik 2014
- “Mail My Day”, Freshmail, maj 2015

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

- sport: triathlon, turystyka rowerowa (ok. 5000 km rocznie), bieganie, snowboard
- makroekonomia, psychologia społeczna

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:

- biegła komunikacja w języku angielskim (potwierdzona: „Certificate in Advanced English” – University of Cambridge; a także: „Certificate in Business English Communication” – Uniwersytet Łódzki)
- znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym
- prawo jazdy kat. B (2000 r.), kat. BE (2001 r.) oraz kat. A (2001 r.)
- obsługa komputera w środowisku Windows 7 (Microsoft Office) oraz SAP
- znajomość narzędzi marketingu internetowego (Google Analytics, Google AdWords)
- znajomość specjalistycznych narzędzi Category Management (JDA Space Planning)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
Dla wszystkich, którzy cenią twórczość Quentina Tarantino.
Rower Power
Rower Power
Rower i wycieczki rowerowe - miasto, teren - po prostu jazda na wysokim poziomie
Today Tomorrow Toyota
Today Tomorrow Toyota
zapraszamy wszystkich właścicieli i miłośników samochodów marki Toyota ;)
Toruń
Toruń
Grupa dla osób mających jakikolwiek związek z pięknym Toruniem