Umiejętności
Komunikatywność
Pracowitość
Umiejętności zarządzania
znajomość pakietu MS Office
umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta
Podstawowe obowiązki:
-obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile,
-aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe),
-analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
-realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami.
-obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile,
-aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe),
-analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
-realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami.
Koordynator ds. sprzedaży i sieci
Podstawowe obowiązki:
-koordynowanie działań podległych placówek,
-systematyczne spotkania z naczelnikami oraz pracownikami podległych placówek,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie działań motywujących pracowników,
-prowadzenie narad służbowych dla odpowiednich jednostek PP S.A.
-rozliczanie placówek/pracowników z osiągniętych wyników sprzedażowych,
-weryfikacja odpowiednich sprawozdań podległych placówek,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
-dbałość o wizerunek placówek pocztowych.
-koordynowanie działań podległych placówek,
-systematyczne spotkania z naczelnikami oraz pracownikami podległych placówek,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie działań motywujących pracowników,
-prowadzenie narad służbowych dla odpowiednich jednostek PP S.A.
-rozliczanie placówek/pracowników z osiągniętych wyników sprzedażowych,
-weryfikacja odpowiednich sprawozdań podległych placówek,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
-dbałość o wizerunek placówek pocztowych.
Doradca bankowo-ubezpieczeniowy
Podstawowe obowiązki:
-aktywna sprzedaż produktów w zakresie usług bankowo-ubezpieczeniowych (Bank Pocztowy S.A., MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych S.A.)
-pozyskiwanie klientów w zakresie świadczonych usług dzięki wcześniej przygotowanym działaniom marketingowym,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
-aktywna sprzedaż produktów w zakresie usług bankowo-ubezpieczeniowych (Bank Pocztowy S.A., MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych S.A.)
-pozyskiwanie klientów w zakresie świadczonych usług dzięki wcześniej przygotowanym działaniom marketingowym,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
Asystent okienkowy
Podstawowe obowiązki:
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
-aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-obrót gotówkowy (przyjmowanie wpłat, realizowanie wypłat)
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
-aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-obrót gotówkowy (przyjmowanie wpłat, realizowanie wypłat)
Doradca klienta CKT
Podstawowe obowiązki:
-telefoniczna sprzedaż produktów TP S.A.
-obsługa połączeń przychodzących (infolinia Neostrady)
-telefoniczna sprzedaż produktów TP S.A.
-obsługa połączeń przychodzących (infolinia Neostrady)
Listonosz
Podstawowe obowiązki:
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,
-doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
-prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
-zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
-monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,
-doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
-prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
-zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
-monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe