Tobiasz Jasiński

Dyrektor oddziału, Santander Bank Polska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Komunikatywność Pracowitość Umiejętności zarządzania znajomość pakietu MS Office umiejętność pracy w zespole Prawo jazdy kat B Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
Santander Bank Polska
doradca premium
Santander Bank Polska
Starszy doradca klienta
Santander Bank Polska
Doradca klienta
Alior Bank S.A.
Opiekun Klienta
Podstawowe obowiązki:

-obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile,
-aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe),
-analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań,
-realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami.
Poczta Polska S.A.
Koordynator ds. sprzedaży i sieci
Podstawowe obowiązki:

-koordynowanie działań podległych placówek,
-systematyczne spotkania z naczelnikami oraz pracownikami podległych placówek,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie działań motywujących pracowników,
-prowadzenie narad służbowych dla odpowiednich jednostek PP S.A.
-rozliczanie placówek/pracowników z osiągniętych wyników sprzedażowych,
-weryfikacja odpowiednich sprawozdań podległych placówek,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
-dbałość o wizerunek placówek pocztowych.
Poczta Polska S.A.
Doradca bankowo-ubezpieczeniowy
Podstawowe obowiązki:

-aktywna sprzedaż produktów w zakresie usług bankowo-ubezpieczeniowych (Bank Pocztowy S.A., MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych S.A.)
-pozyskiwanie klientów w zakresie świadczonych usług dzięki wcześniej przygotowanym działaniom marketingowym,
-prowadzenie szkoleń produktowych,
-prowadzenie szkoleń sprzedażowych,
-raportowanie wyników sprzedażowych do odpowiednich jednostek PP S.A.
Poczta Polska S.A.
Asystent okienkowy
Podstawowe obowiązki:

-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
-aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,
-udzielanie informacji o świadczonych usługach,
-obrót gotówkowy (przyjmowanie wpłat, realizowanie wypłat)
Active Plus Sp. z o. o.
Doradca klienta CKT
Podstawowe obowiązki:

-telefoniczna sprzedaż produktów TP S.A.
-obsługa połączeń przychodzących (infolinia Neostrady)
Poczta Polska S.A.
Listonosz
Podstawowe obowiązki:
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,
-doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
-prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
-zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
-monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
Technik usług pocztowo-telekomunikacyjnych, średnie
Technikum Pocztowe

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe