Effective recruitment

Poczta Polska S.A.

Internet/E-Commerce, Logistics/Transport/Distribution, Insurance

About us

Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.

Address:
Rodziny Hiszpańskich 8, Warszawa
Size:
1001 - 5000 employees

Our HR Department

Jakub Koselski

Jakub Koselski

specjalista ds. rekrutacji, ocen i rozwoju

Karina Labusga

Karina Labusga

Specjalista ds. rekrutacji, Poczta Polska S.A.

Employees reviews

Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.

, pracował(a) w Poczta Polska S.A. ponad 3 lata temu
2.8
  • 2.0
    Salary
  • 1.0
    Development opportunities
  • 3.0
    Benefits
  • 4.0
    People
  • 4.0
    Atmosphere
2019.04.30

Pracę można dostać szybko, co jest plusem dla kogoś kto stracił poprzednią i musi znaleźć coś na teraz. Nie wiązałbym jednak z tą pracą wielkich nadziei. Pracowałem przy rozładunku i załadunku tirów a także przy sortowaniu listów. Na hali warunki są tragiczne, temperatura zimą jest taka sama jak na zewnątrz. Praca przy -6 stopniach w rękawiczkach i czapce (trzeba mieć swoje, pocztowe dostałem po roku...), Latem doskwiera upał, przez złą konstrukcję hali, blaszany dach, robi się piekarnik. Trzeba pracować pod presją czasu, bo zaladunek musi wyjść o konkretnej godzinie. Często jednym tirem z setkami paczek zajmują się max dwie osoby. Z kolei sortowanie listów jest baaardzo monotonnym zajęciem, przez 8h na stojąco. Szans na awans brak - kiedyś"kierownikiem" został przyjęty z zewnątrz człowiek, który nie nadawał się do tej pracy i plotki szły, że tylko przez znajomości się dostał. Część kadry jest w porządku, inni czepiają się najmniejszych pierdół - tam kazdy wie co ma robić, gdyby usunąć 75% kadry kierowniczej nic by się nie zmieniło. Poczta tkwi w czasach PRLu mimo PRu który ukazuje ją jako nowoczesną. Pensje za tak ciężka pracę są kpiną - jedyne na co można liczyć to minimalna + 1% za każdy rok. Plusem są natomiast trzynastki. Urlop również można dostać "od ręki". Mimo kiepskich warunków pracy, braku długopisów, papieru, notorycznie psujących się elektrycznych paleciakach, o które trzeba walczyć, bo jest ich za mało, swoją przygodę z Pocztą Polską wspominam dobrze. Jest to wynikiem fajnej ekipy z którą pracowałem.

Pros
  • Umowa o pracę
  • Brak problemów z czasem urlopu
  • Atmosfera
Cons
  • Bardzo złe warunki pracy
  • Brak możliwości rozwoju
  • Bardzo słabe wynagrodzenie
  • Zmuszenie do pracy z czasem agresywnymi więźniami
Tips for the employer

Można by zainwestować w sprzęt dla pracowników, remont hali. Zwiększyć wynagrodzenia (to śmieszne by ktoś kto pracuje na poczcie 20 lat zarabiał 300zl więcej od kogoś kto dopiero się zatrudnił.

Anonymously, pracował(a) w Poczta Polska S.A. mniej niż rok temu
4.0
  • 3.0
    Salary
  • 3.0
    Development opportunities
  • 4.0
    Benefits
  • 5.0
    People
  • 5.0
    Atmosphere
2019.04.12

Praca dla ludzi co lubią chodzić

Pros
  • Swoboda
Cons
  • Stres
Pracownik ds. obsługi zaplecza, pracował(a) w Poczta Polska S.A. mniej niż rok temu
1.8
  • 2.0
    Salary
  • 1.0
    Development opportunities
  • 2.0
    Benefits
  • 3.0
    People
  • 1.0
    Atmosphere
2019.03.31

Firma dla tych, którzy chcą stagnacji w swoim życiu.

Pros
  • wynagrodzenie na czas
  • stabilizacja
Cons
  • Toksyczna atmosfera
  • Niezgranie pracowników
  • Nawet długopisy trzeba organizować sobie samemu
  • Brak możliwości rozwoju ani awansu
Tips for the employer

Wprowadzić i realizować ścieżki kariery (asystenckie i specjalistyczne). A przede wszystkim - traktować pracowników eksploatacji z godnością .