Teemu Rahkonen

Service Desk Administrator at Wipro
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Active Directory Analytic Problem Solving myślenie logiczne Microsoft Office SAP Praca w zespole Microsoft Windows Obsługa klienta Fast Learning C# basics C++ basics java basics

Języki

fiński
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
polski
podstawowy
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Service Desk Administrator
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o.
Logo
Customer Contact Specialist
Metsä Group Services Sp. z o.o.
Handling communications between the SSC and Business units and vendors. Assisting Accounts Payable team in some accounting related tasks and investigating different kinds of accounting related cases.
Logo
IT Service Desk Analyst
CenturyLink Technology Solutions
Assisting customers with different IT related problems, such as password resets, Office and Windows issues.

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Travelling, video and board games, movies, series, reading, concerts